• Na het vertrek van RandomRhythm zijn we op zoek naar nieuwe moderators. Afhankelijk van de aanmeldingen kiezen de bestaande mods tussen de 5 en 7 nieuwe moderators.

    Aanmelden kan hier

    Aanmelden kan tot zondag 13 februari 23u59 (Y)



    Strafbladen:
    Wil je weten of je een strafblad hebt, of waarvoor je ook alweer bent gestraft? Pb dan even een mod en die zal het voor je nakijken (:

    - De mods.


    Update
    De inschrijfperiode is inmiddels verlopen. Maandag de 21e is de uitslag!

    [ bericht aangepast op 14 feb 2011 - 9:27 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 8 feb 2011 - 13:08 ]


    Dit is mijn signature...

    Razac schreef:
    (...)Nee, want ik weet goed dat hetgene wat ik heb gedaan echt fout was en ik geen kans daarmee meer heb.

    "En stop met zo negatief zijn, je hebt niks te verliezen"
    Stop met zo negatief zijn, dametje! Wat heb je te verliezen? (cat)

    Het zou weird zijn als ik een strafblad heb, want ik heb dus niks ergs gedaan. Nou ja, ik meld me iig aan.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Strafblad kan je altijd opvragen bij een mod. :]
    Succes iedereen, wie weet ben jij straks onze nieuwe collega (krul)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Mehehe, stiekem vind ik het leuk om die dingen in te vullen, maar ik wil geen mod zijn, want ik weet van mezelf dat ik het goede voorbeeld toch niet geef :Y)

    SHARONxLOVER schreef:
    Mehehe, stiekem vind ik het leuk om die dingen in te vullen, maar ik wil geen mod zijn, want ik weet van mezelf dat ik het goede voorbeeld toch niet geef :Y)


    Dan weet ik nu welk formulier ik niet hoef te lezen en gelijk op afkeuren kan drukken :Y)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Rickjuh schreef:
    (...)

    Dan weet ik nu welk formulier ik niet hoef te lezen en gelijk op afkeuren kan drukken :Y)

    Ik heb em nog niet ingevult en dat ga ik oowk niet doen,
    ik ben gehecht aan mijn blauwe naampje :9~

    Haha, oke dan.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    BAZINGA schreef:
    Aangezien ik vaak mijn mond open trek als iets me niet aanstaat en dus een eigen mening heb lijkt het me niet verstandig om hieraan mee te doen :Y)
    Succes voor de anderen toegewenst
    Dat lijkt mij juist goed. Ik zou liever een eerlijke mod hebben ipv een kontelikker


    Today will be Girl's Day party with you~

    Of of! Ik vul dit in:
    "Ik wil Benelux Next MoNerator worden, want ik ben héél volwassen. En ik vind dat ik ook een zeer goed voorbeeld ben!"
    Wedde dat de mods die denken dat ik het meen, in een deuk liggen? :Y)

    Rickjuh, heb je een pb gestuurd over me strafblad. :)

    Yes, en beantwoord :]


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Dank je. :D

    Vultures schreef:
    Ik zou het trouwens wel jammer vinden als ik word afgekeurd op m'n leeftijd, word namelijk binnen een maand 15.
    Ik was ook nog maar 14 toen ik mod werd, hoor (: Volgens zelfs pas 2 maanden :'DD


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Oh ja, heel veel succes allemaal! (:


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Veel succes allemaal :')


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.