• Na het vertrek van RandomRhythm zijn we op zoek naar nieuwe moderators. Afhankelijk van de aanmeldingen kiezen de bestaande mods tussen de 5 en 7 nieuwe moderators.

    Aanmelden kan hier

    Aanmelden kan tot zondag 13 februari 23u59 (Y)



    Strafbladen:
    Wil je weten of je een strafblad hebt, of waarvoor je ook alweer bent gestraft? Pb dan even een mod en die zal het voor je nakijken (:

    - De mods.


    Update
    De inschrijfperiode is inmiddels verlopen. Maandag de 21e is de uitslag!

    [ bericht aangepast op 14 feb 2011 - 9:27 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 8 feb 2011 - 13:08 ]


    Dit is mijn signature...

    SHARONxLOVER schreef:
    Van bepaalde mensen weet ik gewoon dat die een goede kans maken,
    maar van bepaalde mensen weet ik gewoon dat die het écht niet worden... (krul)
    Wordt het net iemand waarvan je het niet verwacht


    Today will be Girl's Day party with you~

    Assassin schreef:
    (...)

    Haha, ik vind dat je dat sowieso zo moet invullen. Als je het niet zo hebt ingevuld, ben je dan wel zo eerlijk en oprecht geweest?

    Tuurlijk wel, maar ik heb het redelijk kort geschreven en nu weet ik niet of het een fatsoenlijk antwoord was :)


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    RINGDINGDONG schreef:
    (...)Wordt het net iemand waarvan je het niet verwacht


    Inderdaad, dat is in de meeste gevallen zo.

    Ah men, ik dacht echt zo YES de uitslag komt vandaag. Maar je kan je tot vandaag inschrijven.. (':


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Vultures schreef:
    Ah men, ik dacht echt zo YES de uitslag komt vandaag. Maar je kan je tot vandaag inschrijven.. (':

    Ha, jammer Shireen!
    Nee, we beginnen morgen pas met al die aanmeldingen doorspitten!

    Muahha. Prepare for the greatest, the biggest, the ultimate challenge. Prepare yourself for being a mod!

    Quizlet kan niet aansprakelijk worden gesteld voor de angstaanjagende persoonsveranderingen die komen kijken bij de duistere kant van 't mod zijn. You're doomed.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Krull schreef:
    (...)
    Ha, jammer Shireen!
    Nee, we beginnen morgen pas met al die aanmeldingen doorspitten!

    Ik wens jullie heel veel succes, lijkt me onwijs veel werk!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Nazgul schreef:
    Muahha. Prepare for the greatest, the biggest, the ultimate challenge. Prepare yourself for being a mod!

    Quizlet kan niet aansprakelijk worden gesteld voor de angstaanjagende persoonsveranderingen die komen kijken bij de duistere kant van 't mod zijn. You're doomed.


    Whaha xD
    Ik heb mezelf al een soort van voorbereid. :)

    Krull schreef:
    (...)
    Ha, jammer Shireen!
    Nee, we beginnen morgen pas met al die aanmeldingen doorspitten!


    Even een vraagje; hoe lang duurt het dan voordat de uitslag bekend is? Want het lijkt me namelijk echt heel veel werk om al die aanmeldingen door te lezen, dat zullen er best wel veel zijn (:.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Vultures schreef:
    (...)
    Ik wens jullie heel veel succes, lijkt me onwijs veel werk!

    als jij mod word moet je dat de volgende keer ook doen :P

    ik heb het alle keren dát er mods gekozen werden via de verkiezingen, moeten doen. Toen ik mod werd, was dat systeem er nog niet (A)

    @ Marvellous; hm.. ik denk tussen een week of 2 weken. Zoiets.

    Nazgul schreef:
    Muahha. Prepare for the greatest, the biggest, the ultimate challenge. Prepare yourself for being a mod!

    Quizlet kan niet aansprakelijk worden gesteld voor de angstaanjagende persoonsveranderingen die komen kijken bij de duistere kant van 't mod zijn. You're doomed.


    Haha ;D


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Veel succes iedereen die zich ingeschreven heeft.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Nazgul schreef:
    Muahha. Prepare for the greatest, the biggest, the ultimate challenge. Prepare yourself for being a mod!

    Quizlet kan niet aansprakelijk worden gesteld voor de angstaanjagende persoonsveranderingen die komen kijken bij de duistere kant van 't mod zijn. You're doomed.


    Whaha maak ons maar bang x)


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik zit er waarschijnlijk toch niet bij

    Okay, ik heb me toch maar aangemeld. Wie niet waagt, wie niet wint :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.