• Na het vertrek van RandomRhythm zijn we op zoek naar nieuwe moderators. Afhankelijk van de aanmeldingen kiezen de bestaande mods tussen de 5 en 7 nieuwe moderators.

    Aanmelden kan hier

    Aanmelden kan tot zondag 13 februari 23u59 (Y)



    Strafbladen:
    Wil je weten of je een strafblad hebt, of waarvoor je ook alweer bent gestraft? Pb dan even een mod en die zal het voor je nakijken (:

    - De mods.


    Update
    De inschrijfperiode is inmiddels verlopen. Maandag de 21e is de uitslag!

    [ bericht aangepast op 14 feb 2011 - 9:27 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 8 feb 2011 - 13:08 ]


    Dit is mijn signature...

    Amused schreef:
    (...)
    En dat lees ik nu -_-
    Nu hoop ik dat ik de vragen goed heb ingevuld.


    Haha, ik vind dat je dat sowieso zo moet invullen. Als je het niet zo hebt ingevuld, ben je dan wel zo eerlijk en oprecht geweest?


    Your make-up is terrible

    ik durf niet.

    Mayci schreef:
    ik durf niet.


    Gewoon doen. Wie niet durft, wie niet wint. Zeg ik altijd maar. :)

    [ bericht aangepast op 12 feb 2011 - 17:35 ]

    Billusion schreef:
    (...)

    Gewoon doen. Wie nie durft, wie niet wint. Zeg ik altijd maar. :)

    ja maar bovendien ben ik ook veel te jong (volgens mij) en ik weet eigenlijk niet echt waarom ik mod wil worden..

    Mayci schreef:
    (...)
    ja maar bovendien ben ik ook veel te jong (volgens mij) en ik weet eigenlijk niet echt waarom ik mod wil worden..


    Ook met jou leeftijd kun je een goede moderator zijn. :)
    Anders denk er vanavond over na waarom je het zou willen worden en als je een goede argument hebt dan meld je je aan en als je die niet hebt dan wacht je nog een tijdje tot de volgende verkiezing. :)

    [ bericht aangepast op 12 feb 2011 - 17:39 ]

    Mayci schreef:
    (...)
    ja maar bovendien ben ik ook veel te jong (volgens mij) en ik weet eigenlijk niet echt waarom ik mod wil worden..

    Ik ben ook pas 13:Y) (bijna 14 maar dat teld niet :'X)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Nou ja ik heb het geprobeerd. Waarschijnlijk gaat het me niet lukken.Ik heb het in ieder geval geprobeerd.

    Van bepaalde mensen weet ik gewoon dat die een goede kans maken,
    maar van bepaalde mensen weet ik gewoon dat die het écht niet worden... (krul)

    SHARONxLOVER schreef:
    Van bepaalde mensen weet ik gewoon dat die een goede kans maken,
    maar van bepaalde mensen weet ik gewoon dat die het écht niet worden... (krul)

    haha

    SHARONxLOVER schreef:
    Van bepaalde mensen weet ik gewoon dat die een goede kans maken,
    maar van bepaalde mensen weet ik gewoon dat die het écht niet worden... (krul)


    Dat heb ik ook. (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Leeftijd maakt niks uit hoor :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    SHARONxLOVER schreef:
    Van bepaalde mensen weet ik gewoon dat die een goede kans maken,
    maar van bepaalde mensen weet ik gewoon dat die het écht niet worden... (krul)

    Ja, sommigen zie ik zo mod worden.
    Maar ik denk dat sommigen het ook wel verwachten als ze niet worden gekozen.;p


    Me so good.

    Nah, mod is niks voor mij. Ik heb geen zin in de drama er omheen (krul)


    you're my favourite part of the day ~

    SHARONxLOVER schreef:
    Van bepaalde mensen weet ik gewoon dat die een goede kans maken,
    maar van bepaalde mensen weet ik gewoon dat die het écht niet worden... (krul)

    Haha ja dat heb ik ook. Aangezien ik 1 waarschuwing heb gehad ben ik bang dat t daardoor niet gaat lukken. Maar ja ik heb het dan in ieder geval geprobeerd =)


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Nee ik doe het toch maar niet. Ik ken mezelf te goed om te weten dat ik het zou verwaarlozen :'D


    -