• Geloof jij in het boven natuurlijke, of heb je zelf wel eens een ervaring ermee gehad?
    Zelf zie ik namelijk soms aura's. Dat zijn lichtranden die sommige mensen om mensen, dieren of planten zien. Meesteal zie ik alleen een dunne witte rand, maar soms ook meer. Dan is die rand breedder, of om de witte rand heen en heeft het een soort kleur.

    Hebben julie ook wel eens zo iets meegemaakt? of geloven julie er wel of niet in?


    Karma is sowieso een vrouw, jongens kunnen gewoon niet zo bitchy zijn.

    Ik geloof erin, heb dingen meegemaakt en ben zelf ook gevoelig.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    oh, heel vaak...
    ik zie dingen die andere niet zien ga niet zeggen wat
    ook heb ik een keer meegemaakt dat ik iemands gedachte hoorde, dat is pas eng :X


    Well fuck you 'cause I'm a stegosaurus

    Dat van die witte randen is onzin :') Want dat ziet bijna iedereen, ook ik. Vooral als diegene tegen een gekleurde muur aan staat. En ja, ik zie ook gekleurde randen om iemand heen, maar alsnog is dat iets wat met je ogen te maken heeft, lichtval en de achtergrond waar diegene voor staat.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik geloof er zeer zeker in, en zelf heb ik al een paar dingetjes meegemaakt.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik geloof erin. Heb ook wat dingen meegemaakt.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik heb al een geest gezien, oeeeeh. (nerd)


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Ja, it's a part of life.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik geloof er niet in. 't Meeste is onzin. Ik zeg niet dat álles onzin is.


    Smile and live.

    ik heb zelf ook al een aantal keer iets mee gemaakt, dus ja ik geloof er in

    ik geloof er zeker in.


    Ligt and Darkness are both very different..

    *topic 1967201038474575730 over dit onderwerp ;x*


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Ik geloof er elke dag meer in en ik hoop dat ik het ooit een keertje mee mag maken, misschien is het wel helemaal niet leuk, maar toch wil ik dat.


    Our perspective only changes when we change our position.

    Euh. Hell no.

    Nazgul schreef:
    Dat van die witte randen is onzin :') Want dat ziet bijna iedereen, ook ik. Vooral als diegene tegen een gekleurde muur aan staat. En ja, ik zie ook gekleurde randen om iemand heen, maar alsnog is dat iets wat met je ogen te maken heeft, lichtval en de achtergrond waar diegene voor staat.


    Your make-up is terrible

    Nazgul schreef:
    Dat van die witte randen is onzin :') Want dat ziet bijna iedereen, ook ik. Vooral als diegene tegen een gekleurde muur aan staat. En ja, ik zie ook gekleurde randen om iemand heen, maar alsnog is dat iets wat met je ogen te maken heeft, lichtval en de achtergrond waar diegene voor staat.


    Oke, ik ben nu naar m'n zus aan het staren, maar ik zie toch echt geen witte rand hoor :'D