• Mijn mentor. Ik moet haar echt niet. Ze kan absoluut niet uitleggen en als we dan iets vragen, dan zegt ze
    "Weten jullie dat niet?! Dat hebben jullie vorig jaar gehad!"
    en dan krijgen we geen uitleg. Ze laat ons voelen alsof we dom zijn en ze lacht ons altijd uit. Niemand vraagt meer wat aan haar want je krijgt steeds dezelfde uitleg.
    En ze is ook gemeen;x
    "Mijn ouders vonden het heel gezellig op het vorige oudergesprek" zegt een jongen. (dat meende hij natuurlijk niet)
    "Ze hoeven niet voor de gezelligheid te komen!!"
    "Was ook maar een grapje"

    xd
    Toen was ze gedist^^
    Ze heeft ook last van schreeuwbuien o.o en dan gaat ze op de tafel slaan en haar stem verheffen..
    En ik dacht dat ze eind 50 begin 60 was, is ze net 40 ;x
    Ze was niet zo blij toen ze dat hoorde, misschien haat ze me daarom zo;p

    En ik haat ook mijn natuurkunde leraar(;
    omdat hij me een punt aftrek heeft gegeven op het proefwerk ,waar ik een 3,5 voor had, omdat ik een lijn niet mooi genoeg had getekend. Lul.
    Hij kan niet uitleggen en heeft spastische bewegingen. En hij geeft onterecht strafwerk.

    Welke leraar haat jij en wat doet hij?

    [ bericht aangepast op 7 feb 2011 - 19:42 ]


    Me so good.

    Jouw mentor klinkt als mijn scheikunde lerares.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Dat van je mentor is wel erg ja.

    Mijn mentor,ik haat hem niet hij is echt een geweldige mentor, hij laat me tenminste met rust en is best aardig. Maar hij kan soms heel erg kleinerend doen en doen alsof hij de big boss is en o wee als je dan niet luister,best lachwekkend eigenlijk wand ik heb jongens in de klas die niet zwijgen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik haat mijn leraren niet. Ik mag sommige gewoon niet.


    Olive

    Ja, mijn vorige lerares. Ze was zwaar racistisch en ze trok de blanken altijd voor.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ik kan mijn natuurkunde leraar ook niet uitstaan en die van scheikunde mag ik ook niet en de rest valt wel mee.


    Even a white rose has a black shadow.

    Maar ik heb ook hele leuke leraren, maar die twee zijn echt de allerergste leraren die ik heb denk ik..

    Ik had ook een Frans leraar, die is weggegaan omdat we geen Frans konden volgens hem, en die schold ons uit voor K*nker kutjes ;s
    maar gelukkig is hij weg:Y)


    Me so good.

    Mijn natuurkunde- & wiskundeleraar. Hij kan gewoon geen orde houden en ons maar de schuld geven. ;3
    En mijn mentor van de 1e. Ik mocht haar gewoon niet. Ze ging een keer in de klas staan en roepen: "Ik heb de macht, muahaha" en ze vond zichzelf zó grappig. T.T


    I didn't fall, I hugged the floor ;3

    MysticalRose schreef:
    Mijn natuurkunde- & wiskundeleraar. Hij kan gewoon geen orde houden en ons maar de schuld geven. ;3
    En mijn mentor van de 1e. Ik mocht haar gewoon niet. Ze ging een keer in de klas staan en roepen: "Ik heb de macht, muahaha" en ze vond zichzelf zó grappig. T.T

    jouw mentor in de 1e laat mij herrinneren aan mijn geschiedenis leraar die ik nu heb.
    "Welkom in Hel!" was het eerste wat hij ze toen we binnen kwamen. Dat vertelt hij dan ook tegen iedere klas die hij heeft --'


    Me so good.

    Ik haat mijn leraren niet.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Jaaaa, ik haatte me vorige wiskunde lerares! Ze gaf altijd strafwerk als je iets peróngeluk vergat. Dan moest je dus 10 blaadjes schrijven (voor&achterkant): "Ik moet altijd mijn rekenmachine meenemen naar wiskunde" 10000000x --'


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Onze science leraar (cat)


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Jouw mentor klinkt als mijn mentor. Zij roept de hele tijd: "Ik heb soms echt het gevoel alsof ik jullie opnieuw moet opvoeden!" Nou mevrouw, dat hebben mijn ouders prima gedaan. Als je dus problemen hebt, niet met haar praten maar met iemand die je wel mag?


    Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain

    Ik haatte mijn Duits lerares, die nu gelukkig weg is. Zij liep de laatste les gewoon de klas uit, omdat ze zich 'aangevallen' voelde, en toen moesten we met de hele groep een kaartje sturen om valse verontschuldigingen aan te bieden. -.-


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb een hekel aan onze scheikunde lerares, ze laat ons nablijven een HEEL uur omdat we het proefwerk voor over een week nog niet geleerd hadden.

    Jouw mentor is idd heel erg. De onze is nog kleiner dan mij. Jippie. Mijn pa zo van "Ja, die kon net zo goed bij jullie in de klas zitten"