• One direction, de wereldberoemde boyband die op zeer korte tijd aan popularitait won. Ze worden aanbeden door duizenden fans en ze beleven de droom die ze altijd al wouden. Het moet dus wel een zegen zijn, maar niemand die er aan dacht dat het sterrendom ook een keerzijde had.
    Naast Lovers staan ook haters en een wel heel op geldbewuste management. De jongens willen niemand teleurstellen en willen zowel het management als hun fans en haters tevreden te stellen. Is het wel gezond om zo jong beroemd te worden? Elk van hen komt steeds dieper de put in. Elk van hen heeft zijn eigen probleem. Hoelang nog voor iemand van hen zelfmoord als enige uitweg ziet? Wie zal hen helpen voor het te laat is?


    (Slecht intro :s)


    I can be selfish, be so impatient
    Sometimes I feel like Marilyn Monroe
    I'm insecure, yeah, I make mistakes
    Sometimes I feel like i'm at the end of the road

    I can get low, I can get low
    Don't know which way is up
    Yeah, I can get high, I can get high
    Like I could never come down

    Call it a curse!
    Or just call me blessed
    If you can't handle my worst
    You ain't getting my best
    Is this how Marilyn Monroe felt?
    Must be how Marilyn Monroe felt

    Om de zoveel tijd plaats ik een artikels waarin 1D wordt afgekraakt of verafgood. Op deze artikels moet je inspelen. Deze artikels kunnen krantenartikels, blogberichten, tijdschriften enz. zijn.

    __________________________________________________________________________


    Rollen:

    One Direction:
    - Niall James horan - Nibug
    - Liam James Payne - xAmore
    - Zayn Jawaad Malik - SateGoddess Afwezig deze week
    - Louis William Tomlinson - Styles
    - Harry Edward Styles - xAmore

    Vrienden: (Gaan mensen helpen)
    - Curlies - Joanne Mikayla Brights
    - Nyan - Nickolas Anderson
    - Machelien - Alyss Joelle Black
    - Pebble - Elena Victoria Vasquez
    - xClove - Violet Skyler Todd

    Regels:
    Ø Je mag een relatie met een ander personage hebben, alleen als je hier toestemming van de ander voor hebt.
    Ø Seksuele teksten zijn toegestaan.
    Ø Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    Ø Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    Ø Je mag maximum 2 personages per persoon hebben.
    Ø Geen one-liners!
    Ø Naamsverandering doorgeven
    Ø Als iemand vraagt voor een samenvatting, geef die dan ook!


    Rollentopic

    De jongens zitten samen in de hotelkamer van Niall in Londen. (Elk hebben aparte kamers, maar zitten liever bij elkaar op één kamer.)
    Ze hebben net een gastoptreden gedaan bij xFactor UK en zijn uitgeput, maar ook bang voor de slechte of goede commentaar die hen te wachten staat voor het optreden. Ze hebben hun vrienden uitgenodigd op hun hotelkamer.


    Artikels:

    One Direction terug in Xfactor

    Het was al een aantal jaren geleden sinds de vijf jongens van One Direction voor het laatst op het podium van Xfactor hebben gestaan, maar vanavond was het weer zover.
    Met hun nieuwe hit Kiss you lieten ze de hele zaal op hun kop staan. Toch viel het ons op dat een paar jongens wat meer aan hun stem moeten werken, zoal Niall Horan en Harry Styles. Verschillende toeschouwers beweerden dat ze helemaal off-key waren. Natuurlijk waren er ook toeschouwers die hier helemaal niet mee eens waren, maar wat verwacht je anders van een bende fans die helemaal opgegeild worden door hun idolen. Laat de jongens wat kattengeluiden maken en de fans beweren meteen dat ze te vergelijken zijn met de beatles.
    Bronnen hebben ook vermeld dat Louis Tomlinson dronken het podium was afgestapt.


    Harry’s nieuwe vlam?
    One Direction bandlid, Harry Styles is gespot met een onbekend meisje. Verschillende fans en journalisten hebben het jonge koppel hand in hand zien wegrennen. De drukte werd hen waarschijnlijk wat teveel nadat Harry handtekeningen zat uit te delen aan zijn vrouwelijke fans. Misschien een nieuwe liefde? Waarschijnlijk wel, want Harry Styles staat nu eenmaal bekend als de manwhore van de band.
    Het was de fans ook niet ontgaan dat de jonge popster helemaal niet in zo’n goede beu was. Een 10-jarige fan werd afgeblaft door Harry Styles hemzelf toen ze hem vroeg voor een handtekening.
    Er is duidelijk wat aan de hand in de band. Is de roem en de faam naar zijn hoofd gestegen? Daar lijkt het op, maar de fans zijn ook slim genoeg om diva-gedrag niet goed te keuren en zullen snel hun zinnen op een beroemdheid te zetten wiens voeten nog op de grond staan.
    Eerder waren er ook al geruchten dat Liam Payne verwikkeld was in een motorongeluk, maar dit wordt duidelijk al in de doofpot gestoken.

    [ bericht aangepast op 31 dec 2012 - 20:27 ]


    Take me to wonderland

    [Mijn topics.]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Vandaag of morgen post ik ook een krantenartikel als commentaar op hun optreden. :p]


    Take me to wonderland

    (Mon tops )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Niall James Horan

    Ik deed de lichten van mijn hotelkamer aan en gooide mijn jas ergens op de grond neer. De deur liet ik open staan zodat de rest gemakkelijk binnen kon.
    Meteen ging ik richting de kleine koelkast en snuffelde tussen de snacks. Uiteindelijk koos ik voor wat koude pizza en plofte in één van de sofa's die rond een tv en muziekinstallatie waren geplaatst. Ik zette de muziekinstallatie op radio en even later galmde scream and shout door de hotelkamer; Ik ploft weer neer op de sofa en al etend wachtte ik op de rest.

    [Sorry, kort. :$]


    Take me to wonderland

    Nickolas Anderson
    We kwamen aan bij de hotel kamer van Niall.
    Weeral hadden de jongens een optreden gedaan en zo te zien waren ze erg moe.Ik eingelijk ook,maar dat ben ik altijd.Ik slenter achter hun an en plof even later naast Niall in de zetel. Hij zat een koude pizza te eten.
    Ik zucht even en rek me uit. Ik had ook best honger,maar als Niall een koude pizza boven haald ,vrees ik dat hij alles al opgegeheten heeft.


    (Oeps sorry aangepast ^^' had intervieuw gelezen)

    [ bericht aangepast op 27 dec 2012 - 19:48 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Ze hebben een optreden gedaan. x'D]


    Take me to wonderland

    Joanne Mikayla Brights

    Zuchtend zocht ik naar de kamer van Niall. Uiteindelijk had ik 'm gevonden en zonder op enige antwoord te wachten, smeet ik de deur open en glimlachte naar Niall. ''Jullie optreden was fantastisch. Ik meen het.'' glimlachte ik. Ook al kon ik soms hard overkomen en emotieloos, ik was aardig tegen mijn beste vrienden. En dat zou ook voorlopig blijven. Ik doorzocht de koelkast en pakte een blikje Redbull. Gelijk deed ik het blikje open en dronk ervan. Ik ging naast Niall zitten en keek hem aan. ''Beloof me dat je al die kritiek zal negeren? Want het was serieus fantastisch wat jullie deden. Onbetaalbaar.'' fluisterde ik. Niall was een fragiele jongen, al zeg ik het zelf.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Alyss Joelle Black
    Met spleetjes ogen keek ik naar het optreden van One Direction. Naast me stonden meisjes die hun stem al bijna kwijt aan het gillen waren en die al miljoenen foto's hadden gemaakt. Ik was hier echter om me voor te bereiden. Ik wist niet hoe de jongens waren, en wat ze deden. Tot nu.
    Ik sloeg mijn armen over elkaar en fronsde mijn wenkbrauwen toen een van de jongens vals klonk. De fans leken het niet te merken maar ik lette natuurlijk extra op hen. "Dankje Londen, jullie waren geweldig," zei een jongen met krul haar, die ik herkende als Styles. Gelijk daarna liep hij weg, en leek het wel of ie struikelde - en ik gokte dat hij had gedronken. Dit zou nog een moeilijke opgaven worden, dacht ik, waarna ik mijn jas stevig dicht drukte en me tussen de mensen massa doordrong. Maar het moest lukken, ze waren net als mij en ieder ander persoon. Ik besloot maar eens naar hun toe te gaan en me voor te stellen. Volgens mij was ik ook als enigste die geen vrienden van hun waren. Ik liet aan de bewaker mijn pasje zien, en hij leidde mij de weg, "Hier is het,"
    Dankbaar keek ik hem aan wanneer ik drie keer op de deur klopte en hem opende, "Hallo, ik ben Alyss,"

    [ bericht aangepast op 27 dec 2012 - 19:54 ]


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Niall James Horan

    Even later ploften Nickolas en Joanne aan weerszijde van me neer. Nickolas zuchtte even en rekte zich uit. Hij leek honger te hebben, maar iedereen weet dat ik geen eten deel. Ik deel alles, wat je maar wil. Zolang het maar geen eten is.
    ''Beloof me dat je al die kritiek zal negeren? Want het was serieus fantastisch wat jullie deden. Onbetaalbaar.'' fluisterde Joanne in mijn oor. Ik had net een stuk pizza in mijn mond, die ik snel wat kleiner kauwde en doorslikte. Ik haalde even mijn schouders op en keek naar Joanne. "Ik zal proberen," glimlachte ik. Eigenlijk had ik enorm veel bang voor de kranten, tijdschriften en websites morgen. Het ging waarschijnlijk vol staan met hoe vals ik klonk. De andere jongens waren fantastisch, maar ik kon beter en dat hadden de fans zeker gemerkt."Eerst zien wat ze allemaal schrijven," voegde ik er nog aan toe.


    Take me to wonderland

    Nickolas Anderson
    Joanne fluisterde wat in zijn oor en ik keek hen fronsend aan. Ik hield niet echt van dat stiekeme gedoe.
    Niall haalde zijn schouders op."Ik zal proberen,"antwoorde hij haar dan,waaruit ik kon afleiden dat ze iets zei over kritiek aangezien hij zoiets niet zou zeggen over eten delen ofzo.
    Ik wist dat de jongens de laatste tijd moeite hadden met de afkrakende kritiek. "Eerst zien wat ze allemaal schrijven,"antwoorde hij dan en ik wist het nu wel zeker dat het daarover ging. zacht geklop galmt door het appartement en algauw doet die persoon de deur open.
    Het was een meisje die zichzelf voorstelde als Alyss. Ik had geen idee of het een binnengedrongen fan was of iemand die binnen mocht komen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Joanne Mikayla Brights

    Ik zuchtte en keek Niall aan. ''Jullie betekenen alles voor me. Dat ik niet gemeen doe. Nou, voor jullie dan. En ik wil jullie niet zien lijden.'' mompelde ik. Ik keek Niall weer recht in zijn ogen aan. Eigenlijk wist ik gewoon dat alle jongens bang waren voor alle kritiek van de pers. Maar dat is best wel logisch. De pers verzint van alles om de beroemdheden van de rails af te halen. Belachelijk gewoon. ''De pers is zielig.'' mompelde ik uit het niets, tegen niemand in het bijzonder. Ik knuffelde Niall en hield hem even in mijn armen. Oké, het voelde inderdaad fijn om mijn vrienden te knuffelen. Soms was ik gewoon raar bezig. Niets op aan te merken. Een meisje opende de deur, ik had haar nog nooit gezien. Ik stond gelijk op en liep naar haar toe. ''Ik denk niet dat je toestemming hebt om hier te zijn.'' siste ik. Ik keek haar met opgetrokken wenkbrauwen aan, ik was gewoon gemeen tegenover vreemde mensen.

    [ bericht aangepast op 27 dec 2012 - 20:14 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Niall James Horan

    ''Jullie betekenen alles voor me. Dat ik niet gemeen doe. Nou, voor jullie dan. En ik wil jullie niet zien lijden.'' mompelde Joanne. "Ahw, ik zou niet weten wat we zonder jouw waren," glimlachte ik naar haar. ''De pers is zielig.'' mompelt ze opeens en ik knik instemmend. "Soms wou ik dat ze ons eens voor een tijdje zouden met rust laten," zuchtte ik.
    Joanne trok me opeens in een knuffel, ik knuffelde haar terug en begon te lachen.
    ik kijk om als ik een meisje de deur hoor opendoen. "Alyss?" ik keek haar vragen aan. "Wie ben jij?"


    Take me to wonderland

    Alyss Joelle Black
    ''Ik denk niet dat je toestemming hebt om hier te zijn.'' siste ze. Ik trok mijn wenkbrauw omhoog, en gaf net zo'n houding als het meisje voor me. "Misschien, heb ik dat wel," siste ik terug, "En ik denk dat jij net zo goed wil dat de jongens over een paar dagen zelfmoord gaan plegen of zoiets dergelijks. Ik ben hier net zoals jij hier bent, en daar zou ik over na denken," sis ik.
    "Alyss," fluisterde een jongen zacht. Ik keek op en keek in een paar oceaan blauwe ogen, "Wie ben jij?" Ik zuchtte diep en schudde lichtjes mijn hoofd. "Blijkbaar ben ik hier niet welkom. Ik ga maar weer eens, o en succes als de jongens dood over de vloer liggen," fluister ik in het meisje haar oor. Ik zuchtte diep, en draai me weer om om naar huis te lopen. Dan doen ze het maar zonder mijn hulp.


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Joanne Mikayla Brights

    Ik trok mijn wenkbrauw op. "Ik ken hun al jaren. Denk niet dat je beter bent. Ik heb allang het recht om hier te zijn." Siste ik weer. Vreemden moesten niks van me, ze hadden altijd iets in hun schild. Dat wilde ik juist niet. Het meisje keerde om en zei iets over dat de jongens zelfmoord gingen plegen. Mooi niet. "Succes met vrienden zoeken." Zei ik ernog achterna. Ik plofte weer naast Niall en glimlachte. "Sorry. Ik heb iets tegen mensen die hier zomaar binnenkomen. Ik wil jullie beschermen, niet afgeven aan één of andere meid." Mompelde ik zacht en legde mijn hoofd op zijn schouder.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Niall James Horan

    . "Blijkbaar ben ik hier niet welkom. Ik ga maar weer eens, o en succes als de jongens dood over de vloer liggen," zei ze en liep daarna weer de kamer uit. Ik knipperde een paar keer met mijn ogen en keek Joanne aan. "Heb ik iets verkeerd gezegd? Ik wou alleen weten wie ze was," zuchtte ik.
    Joanne ploft ondertussen weer naast me op de zetel neer. "Sorry. Ik heb iets tegen mensen die hier zomaar binnenkomen. Ik wil jullie beschermen, niet afgeven aan één of andere meid." mompelde ze en ik grinnikte even. "Ik zelf sta er nu ook niet voor te springen als opeens een vreemde mijn kamer binnenkomt," Joanne had ondertussen haar hoofd op mijn schouder gelegd waardoor ik glimlachte en een arm rond haar schouder legde.


    Take me to wonderland