• De stelling van vandaag luidt:
    Mensen met overgewicht hebben dat aan zichzelf te wijten, en moeten niet klagen als ze gepest worden.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    I am an idiot, I move.

    ik wil niet lullig doen ofzo hoowr... maar...

    hier staat de hele tijd "het kan ook door een ziekte komen" en dat betekend dus dat het niet per se door een ziekte komt. Ik zeg niet dat iedereen die overgewicht heeft het aan zichzelf te danken heeft... maar vaak ook wel...


    SALVATORE BROTHERS - because two hot guys are better than one

    Whaha sorry maar dat klinkt echt heel mooi(krul)

    Oneens. Je hebt bijvoorbeeld een traagwerkende schildklier, genen, medicijnen, etc.


    Fat chance.

    oneens, Er zijn mensen die zo geboren worden en er niets aan kunnen doen!


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    oneens, vaak gaan mensen doordat ze gepest worden en depresief zijn nog meer eten. of ze hebben een ziekte


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    xSnoepjex schreef:
    Oneens!
    Het kan ook door ziekte komen en daar kun je soms niets aan doen.

    oneens


    emo zijn betekent voor mij mezelf uiten!!!

    Oneens, misschien zit het in je familie daar kan jij niks aan doen?


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    aan zichzelf te wijten; eens (maar ook aan hun opvoeders)
    niet klagen als ze gepest worden; oneens. Pesten hoort niet


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Oneens, als je er niks aan kan doen. Door medicijnen etc.
    Eens, als je gewoon teveel eet.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Klein beetje eens, grootste gedeelte oneens.
    Als je overgewicht hebt doordat je te veel en te ongezond eet, dan is het je eigen schuld.
    Máár, het kan ook de schuld zijn van de ouders. Dus dat is nog een oneens.
    En door je lichaam, bijvoorbeeld ziektes of zo, kun je ook moeilijk afvallen en word je ook dik. En medicijnen maken je dik...
    Dus laten we het houden op 90% oneens, 10% eens.


    Destroy what destroys you.

    xMystic schreef:
    ik wil niet lullig doen ofzo hoowr... maar...

    hier staat de hele tijd "het kan ook door een ziekte komen" en dat betekend dus dat het niet per se door een ziekte komt. Ik zeg niet dat iedereen die overgewicht heeft het aan zichzelf te danken heeft... maar vaak ook wel...


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Eens,als het hun eigen schuld is wel,zo moeilijk is het niet om gezond te leven.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    LagieMcLarge schreef:
    eens en oneens.
    als je dik bent kan je een dieet gaan volgen en meestal eten ze toch alleen maar vette dingen.

    Mijn oma is ook struis maar ze kan er niet aandoen ze eet bijna niets en toch blijft ze struis wegens een probleem met de schildklieren ze hebben ooit verkeerd geopereerd en hebben daarbij deze klier geraakt en ze verteerd dus niet meer goed.

    Mensen die er aan kunnen doen dat ze dik zijn en wanneer het niets te maken heeft met gezondheid kunnen eventueel een dieet volgen maar daarom moeten ze toch niet gepest worden? Pesten is echt zo debiel en de kinderen die het doen zijn zo zwak! Ik heb voor pesters absoluut geen respect ik vind het gewoon zielige mensen!

    oneens! want mensen kunnen ook een ziekte hebben waardoor ze overgewicht hebben


    i have a busy life

    Oneens,
    Bij ons zit het in de genen. En oke dat spreekt niks goed, maar ik let op wat ik eet zodat ik niet nóg meer groei in de breedte, maar geloof me het is moeilijker dan je denkt hoor.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.