• De stelling van vandaag luidt:
    Mensen met overgewicht hebben dat aan zichzelf te wijten, en moeten niet klagen als ze gepest worden.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    I am an idiot, I move.

    Oneens. Het kan ook in de familie zitten, een ziekte zijn of gewoon zo zijn dat je niet zo snel afvalt al probeer je dat misschien wel?
    Verder vind ik mensen die anderen pesten omdat ze dik/dun zijn sowieso zielig..


    “Love is a contradiction.”

    Het grootste probleem is vaak de opvoeding, en daar kunnen ze totaal niks aan doen.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Oneens. Het kan ook ook een ziekte zijn, in de familie zitten of komen door hun omgeving. Als mensen gepest worden gaan ze zich soms ook volstoppen met eten om hun leed te verzachten, zeg maar.


    Felix

    Oneens, sommige mensen hebben daar gewoon aanleg voor.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Oneens. Sommige mensen zijn gewoon wat anders gebouwt dan andere.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Sowieso oneens.

    Oneens.
    Ik ben wel van mening dat veel mensen die dik zijn, het aan zichzelf te wijten hebben. Natuurlijk niet allemaal (zoals iedereen zegt), maar er is een groot deel dat er wel zelf iets aan kan doen.
    Maar of mensen het aan zichzelf te wijten hebben of niet, ze hoeven niet gepest te worden. Want als iemand dik is, is het niemands probleem, behalve van die persoon zelf. Ik vind niet dat je mensen daarom hoef te pesten.


    To live would be an awfully big adventure

    Neen. Velen hebben een ziekte


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Oneens, niemand verdient het om gepest te worden.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Infinitum schreef:
    Oneens.
    Ik ben wel van mening dat veel mensen die dik zijn, het aan zichzelf te wijten hebben. Natuurlijk niet allemaal (zoals iedereen zegt), maar er is een groot deel dat er wel zelf iets aan kan doen.
    Maar of mensen het aan zichzelf te wijten hebben of niet, ze hoeven niet gepest te worden. Want als iemand dik is, is het niemands probleem, behalve van die persoon zelf. Ik vind niet dat je mensen daarom hoef te pesten.


    SALVATORE BROTHERS - because two hot guys are better than one

    Dit kan ook door bepaalde medicijnen zijn he dat je meer gaat wegen


    Blub?

    Animale schreef:
    Oneens. Ze kunnen ook een ziekte hebben, daar kunnen ze niets aan doen. En als ze geen ziekte hebben vind ik het toch wel een beetje de fout van de ouders dan. Ze hebben dan hun kind geen gezonde opvoeding gegeven, vind ik.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ligt er aan. Als ze het er zelf om doen, dat ze zich zelf vol stoppen en het gewoon expres doen, ja dan eigen schuld. Maar sommigen hebben een ziekte en kunnen er niks aan doen. (: Dus.. Eens & Oneens.


    Sometimes it's best not to care.

    Oneens! Sommige mensen met overgewich kunnen daar niets aan doen en zelfs als ze dat wel konden vind ik niet dat je ze ermee kan pesten, sowiso.


    Karma is sowieso een vrouw, jongens kunnen gewoon niet zo bitchy zijn.

    BlackEyes schreef:
    doneens, soms kun je daar helemaal niets aan doen. dat ligt ook gedeeltelijk aan je bouw enzo...


    Idd mijn ouders hebben en stevige bouw; en zoveel eet ik niet en toch ben ik mollig, dus..