• De stelling van vandaag luidt:
    Mensen met overgewicht hebben dat aan zichzelf te wijten, en moeten niet klagen als ze gepest worden.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    I am an idiot, I move.

    Oneens.

    :8


    it's so empty living behind these castle walls

    Wie dat zegt, is zelf een pester of zeker nog nooit gepest geweest.
    Daarbij denk ik dat deze stelling er al eens is geweest.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Carcass schreef:
    Oneens, het kan ook aan je lichaamsbouw en genen zitten etc.
    Maar, je kan natuurlijk ook altijd próberen te gaan sporten, als je echt teveel klaagt.


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Alleen als ze het ook werkelijk aan zichzelf te wijten hebben, door echt de hele dag vette hap te vreten en weigeren te sporten.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    bwhaha mijn stelling Als ze gewoon dun kunnen worden, tja, maar gepest worden is heel kut, dus oneens.

    Meestal oneens,
    Sommige kunnen der wel wat aandoen, maar doen er gewoon niks aan.
    Zo heb ik een jongen op school, hij klaagt heel vaak ik ben dik...
    Maar doet er niks aan.
    En een ander meisje die is ook dik maar die doet er wel wat aan.
    Dat vind ik zo super van haar, want afvallen is niet een van de makkelijkste dingen.


    vecht niet voor iets dat niet voor jou vecht.

    Carcass schreef:
    Oneens, het kan ook aan je lichaamsbouw en genen zitten etc.
    Maar, je kan natuurlijk ook altijd próberen te gaan sporten, als je echt teveel klaagt.


    One Day you'll remember me...

    Oneens.
    Uiterlijk is sowieso geen reden om te pesten, nog niet eens gesproken over ziektes,...


    effort never betrays you

    Eigenlijk ben ik het wél eens.
    Dik word je altijd nog door te veel eten tot je te nemen. Het is echt maar een heel klein percentage dat er echt niks aan kan doen, de rest eet gewoon te veel.
    Als je dan gepest word, ja dan is het je eigen fout...


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    xSnoepjex schreef:
    Oneens!
    Het kan ook door ziekte komen en daar kun je soms niets aan doen.


    When I was born the devil said damn competition >.<

    Ik ben zelf niet smal. En heb net geen overgewicht. Maar zelfs ik werd ermee gepest. Maar het zit aan beide kanten van mijn familie. Dus ik kan wel roepen het zit in mijn genen maar dat is nog geen excuus. Ik vind het wel vervelend, we hebben een jongen in de klas die weegt zelf rond 75/80 kilo en is best wel lang, maar even goed is hij breed van postuur. Dat zo iemand tegen mij zegt: Dikke. Dan heb ik zoiets van kijk eerst naar jezelf. Ik zit nu drie jaar bij hem en zover ik nu weet heeft hij geen ziekte aan zijn schildklieren. En eet ook niet veel. Dus. Ik heb geen idee waarom hij dik is. Maar als jij mij dan dik gaat noemen terwijl je het zelf bent vind ik een beetje raar. Maar terug naar de stelling. Mensen die het aan zichzelf te wijten hebben, moeten het zelf weten zij kiezen er immers voor om zoveel te eten.

    Oneens. Misschien zit het wel in de genen of hebben ze een ziekte. En sommige mensen wíllen echt graag afvallen en doen er echt veel moeite voor. Als ze dan gepest worden vind ik het echt rot voor hun.
    Maar anderen eten gewoon te veel en doen er helemaal niks aan, dat is dan wel weer hun eigen schuld. Maar pesten vind ik zowieso niet kunnen.

    Carcass schreef:
    Oneens, het kan ook aan je lichaamsbouw en genen zitten etc.
    Maar, je kan natuurlijk ook altijd próberen te gaan sporten, als je echt teveel klaagt.

    Oneens. Ik heb overgewicht terwijl mijn vriendinnen echt veel meer eten en veel meer snoepen dan ik. Het zit gewoon in de genen. En niemand verdient het om gepest te worden.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2011 - 0:23 ]


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.