• Ik zou eigenlijk nog een zusje hebben, maar ze stierf bij de geboorte.. en ik wist dat niet, maar kwam het wel te weten op latere leeftijd. Toen ik het wist, zag ik haar in de gang staan. Een maand later, fietste ik naar school, en had ik het gevoel dat ze 'meefietste'. Ik hoorde een fietsbel langs me, maar er was niemand in de buurt. Ik heb een paar keer omgekeken, of er écht niemand was. Er was niemand. Ook niet in de straat langs me.

    [ bericht aangepast op 8 feb 2011 - 19:09 ]


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Nazgul schreef:
    Maar'm, dat betekent dat geesten ook opgroeien, aangezien ze stierf als baby :'D


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Heb je het al aan je ouders gezegd?


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Animale schreef:
    Heb je het al aan je ouders gezegd?

    Nee, ik ben bang dat ik mijn moeder ermee kwets..


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik geloof echt wel in geesten hoor, maar ik geloof er alleen in als er ook echt een verklaring voor is. En ik heb bij jou het idee dat je het ging zien doordat je het kreeg te weten, dat het verbeeldingen zijn. Dat je hersenen daar iets van gemaakt hebben. :x Ik geloof je echt wel hoor! Maar aangezien je het pas zag nadat je wist vind ik het opvallend. (:


    Sometimes it's best not to care.

    CHOCOLATEEE schreef:
    Ik geloof echt wel in geesten hoor, maar ik geloof er alleen in als er ook echt een verklaring voor is. En ik heb bij jou het idee dat je het ging zien doordat je het kreeg te weten, dat het verbeeldingen zijn. Dat je hersenen daar iets van gemaakt hebben. :x Ik geloof je echt wel hoor! Maar aangezien je het pas zag nadat je wist vind ik het opvallend. (:

    Ik weet het niet, vond het raar. Maar ik zie wel vaker geesten, dus ik denk niet dat het dan verbeelding is.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Scarry :S

    Maar wel onwijs gaaaaf

    slotje