• We moeten voor school maandag een debat houden. Je kreeg een foto van een luchtballon te zien met Maxima, Justin Bieber, de oprichter van Facebook en Obama. Eentje moet er uit ofzo, en ons groepje moest Justin Bieber verdedigen en met argumenten komen. Aangezien niemand fan is wisten we geen argumenten.. We hebben alleen deze kut redenen.. xd

    - hij helpt arme mensen
    - als hij uit de ballon valt plegen duizenden meisjes zelfmoord
    - hij wordt heel vaak bekeken op youtube? x)

    Anybody help mee?


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Als hij uit de ballon valt plegen duizenden meisjes zelfmoord...dat vind ik nou niet echt een positieve reden...maar dat kan aan mij liggen


    Run, run, her kiss is a vampire grin...

    Tala schreef:
    Als hij uit de ballon valt plegen duizenden meisjes zelfmoord...dat vind ik nou niet echt een positieve reden...maar dat kan aan mij liggen


    Ik zei al die redenen slaan nergens op whaha. Maar je kunt toch ook niet verwachten dat mensen zo'n opdracht serieus nemen? ;4


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    uhhh...
    nope weet er geen.


    I live for the applause, you will die for it.

    Doet hij iets voor een goed doel? Miss kan je dat opzoeken


    Today will be Girl's Day party with you~

    hij is knap en kan goed zingen(nerd)


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Google hem, of kijk op wikipedia.
    In ieder geval heeft hij heel veel fans, en sommige zouden inderdaad zo ongeveer zelfmoord plegen voor hem. Maar ik zou dat toch een beetje anders formuleren. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    hij geeft meisjes zelfvertrouwen ofzo?


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Hij was heel lief voor dat kleine meisje. Van die talkshow, enzo.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Hij heeft (nog) niemand vermoord en maakt een heleboel meisjes blij met zijn muziek.


    Felix

    Tala schreef:
    Als hij uit de ballon valt plegen duizenden meisjes zelfmoord...dat vind ik nou niet echt een positieve reden...maar dat kan aan mij liggen


    Tuurlijk wel..
    Dat betekend meer werk vrij voor de nu nog werkloze mensen.. Mss heeft het ook meer woonruimte(krul)


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    hij irriteert mensen :]


    They fell in love, didn't they?

    Hij zingt over de lieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeefde (';
    Hij zingt voor de meisjes
    Hij heeft een spastisch trekje, zijn hairflip (;
    Hij heeft eindelijk de baard in zijn keel


    nah, hij kan wel goed zingen (:


    Me so good.

    AlienAttack schreef:
    hij is knap en kan goed zingen(nerd)

    oeh dat is een moeilijke o.O, ik zou het niet weten. Ik vond het wel lief van hem(of hij zelf op het idee kwam dunno)met dat ene meisje dus je kan zeggen dat hij aardig is voor zijn fans?
    (leuke fan die dan een fles tegen zijn kop gooit <== didn't said that)


    Prom15e To 13elieve & 10ve <3

    Hij stimuleert anderen om bekend te worden via youtube?
    IDK.