• oké, ik weet niet of hier al topics van zijn, maar ik was gewoon eens nieuwsgierig hoe je eigenlijk hier op quizlet terecht bent gekomen, want je gaat toch niet achter je computer zitten met de gedachten... hmm... quizlet... klinkt wel leuk.. zal ik eens gaan intypen....
    ik persoonlijk zocht plaatjes voor mijn achtergrond en kwam toen op een quiz terecht.. ik heb hem gemaakt en vond dat wel leuk... en toen wou ik dat ook doen. Dus zo zat dat bij mij... en jullie???

    Ik was iets heel vreemds aan het googelen, en daar was op een of andere manier een story over, dus die ging ik lezen.
    En later ook een accoutn aanmaken, blablabla (:


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Ik zocht foto's van een of andere band.


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    Ik zocht IQ testjes, en kwam op Quiz.startpagina.nl ofseuiets uit en toen zag ik Q en ben gaan rondneuzen en heb me aangemeld:Y)!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Door mijn beste vriendin, die hier dan weer kwam door de plaatjes. (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    door zussie lief(MissWanda)


    Shoganai i ne~

    Ik wou volgens mij quizzen maken met een vriendin (in 2007) toen kwamen we hier en daarna ben ik even weg geweest anderhalf jaar? En nu ben ik er weer ;D


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    mijn zus kwam op deze site terecht en toen liet ze hem aan mij zien, we gingen er samen quizzen op maken en uiteindelijk had zij een account aan gemaakt. Toen zaten we samen op haar account en ik heb daar de meeste quizzen gemaakt en ontworpen. Alleen toen wilde ik een eigen account met mijn eigen username en toen heb ik zelf een account gemaakt. :Y)


    "Ignite, my love. Ignite."

    via google haha, zocht op iets voor school, toen kwam ik hier bij een quiz. uiteindelijk heb ik een account aangemaakt :'P
    dat is nu al weer bijna 4 jaar geleden :']

    [ bericht aangepast op 10 feb 2011 - 17:14 ]


    The sun will shine like never before, in the world behind my wall. Take me there <3

    Door een vriendin van mij. p;
    Zij stuurde mij story's.

    Weet ik niet meer.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    ik zocht quizen om te maken, en toen viel het me op dat veel quizen van één site kwamen, dus toen dacht ik. waarom neem ik zelf niet een account :')


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    ehm,,volgens mij zocht ik of plaatjes of gewoon info over de band Tokio Hotel en kwam ik zo hier :O. ik weet het niet precies meer :P


    Nvt

    Heel lang geleden, toen een vriendin wilde dat ik haar kaasquiz hier maakte. :'D

    ook toevallig!


    Even a white rose has a black shadow.

    door 2 noobs die ook op deze site zitten