• oké, ik weet niet of hier al topics van zijn, maar ik was gewoon eens nieuwsgierig hoe je eigenlijk hier op quizlet terecht bent gekomen, want je gaat toch niet achter je computer zitten met de gedachten... hmm... quizlet... klinkt wel leuk.. zal ik eens gaan intypen....
    ik persoonlijk zocht plaatjes voor mijn achtergrond en kwam toen op een quiz terecht.. ik heb hem gemaakt en vond dat wel leuk... en toen wou ik dat ook doen. Dus zo zat dat bij mij... en jullie???

    Ik was afbeeldingen van TH aan het zoeken bij google en toen stond er een prentje van Draco Malfidus tussen en daar klikte ik op en toen kwam ik bij een quiz hier terecht. Maar toen duurde het nog meer als een halfjaar vooraleer ik hier een account aanmaakte.

    Pickwick schreef:
    Door een vriendin :Y)


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Ik zocht naar een plaatje. :Y)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Fataal had een storie gevonden, en die moest ik ook maar eens gaan lezen, en toen kwam ik ook op Q (:


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Een meisje [Arrow], vriendin van een vriendin uit mijn klas.
    Had bij haar www op hyves staan. www.quizlet.nl (l)
    Ik vroeg wat haar acc was, en ging het ook aanmaken , en het is verslavend :9~

    Kindertent.nl Zit hier inmiddels alweer 2,5 jaar :)


    Life is hard and then we die

    via een vriendin.


    Als ik val, sta ik op. Als ik sta, val ik op.

    Ik was toen helemaal gek van 1 of ander internetspel (zo'n paardenspel waarbij je paarden moet verzorgen. Gewoon een klik-op-de-links-spel) en daar was ook een forum. En iemand zocht toen een site om verhalen op te maken en iemand anders schreef daarop dat ze naar deze site kon gaan. En toen klikte ik er ook op en zo kwam ik hier. Ik ging toen allemaal quizzen maken en toen ontdekte ik de verhalen (in de series) en werd ik verslaafd, haha. En toen wilde ik weleens weten wat Tokio Hotel eigenlijk voor muziek maakte (toen dacht ik nog dat het 1 of andere vage gothic band was x'D) en werd ik daar fan van(krul)


    To live would be an awfully big adventure

    Ik dacht omdat ik Tokio Hotel ging googlen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ja, zijn al topics van.

    Ik maakte al die quizzen voor de lol en zo kwam ik hier.


    No growth of the heart is ever a waste

    Tranquillity schreef:
    Ik heb geeeen idee meer.
    Maar het was ook toevallig, zoals bij jou.


    Hope goes lost but never dies.

    -ik maak er even een kort verhaal van-

    Op een avond 8 maart 2009 zat een meisje,julie zich te vervelen dus typen ze in op google:Wie ben jij van camp rock wa,t ze was er een super super fan van,en toen kwam ze op quizlet uit.Ze keek want rond en vond het kei tof en maakte toen een acount aan.

    Dat was mijn verhaal (:


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Door een vriendin.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Laugh schreef:
    via een vriendin.


    Behind the laughter it actually means something.

    ik was op zoek naar dingen over Twilight en toen kwam ik bij zo'n Quiz uit en toen deed ik die. en ik zag telkens meer en toen had ik die ook gedaan. dat was rond de zomervakantie.. en toen was het 14 oktober en mocht ik lid worden:Y) >> vraag me AUB niet hoe dat zit..<<


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky