• Ja, veel van jullie kennen het wel, Het Huis Anubis. Ik voelde me zo nostalgisch en ik kon via Dailymotion gewoon de afleveringen vinden.
    Nu zit ik bij seizoen 2 aflevering 58 (aflevering 172), maar ik kan het vanaf hier niet meer op Dailymotion vinden.
    EN HET IS ZO KUT. Ik ben het weer helemaal leuk gaan vinden en dan valt het uit, want ik kan het letterlijk NERGENS vinden. Heeft iemand tips, kan je het op Videoland zien of een site waar het te downloaden valt?
    Mensen plz kom met een oplossing, want ik vreet mezelf op!


    Ga je mee verdwalen? Ik weet de weg.

    Kan je het niet terugkijken via Nickelodeon zelf? Die hebben de meeste programma's op de site staan de laatste keer dat ik nostalgisch was.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Bij de kringloop dvd's halen.

    Weet nog wel hoe tof ik dat vond. Was zo verslaafd op de middelbare als brugwup dat ik m'n huiswerk niet maakte. Na 2 weken niet mogen kijken als 'straf' geheel gestopt met kijken maar vond het wel erg leuk.

    Heb nog steeds een memory en bordspel en had alle boeken, mappen etc.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    De leukste aflevering was toen Nienke en Noah ontvoerd werden door die ene gozer met die ravenmasker.

    Heel wat afleveringen staan ook op youtube, geen idee of ze er allemaal opstaan.. daar kan je ook altijd eens checken!


    • you cant start a fire without a spark •

    Chasing1D schreef:
    Heel wat afleveringen staan ook op youtube, geen idee of ze er allemaal opstaan.. daar kan je ook altijd eens checken!


    Die zijn er volgens mij niet meer sinds begin vorig jaar.