• Boeiende Wedstrijden:
    Arsenal - FC Barcelona, 16 februari & 8 maart. 19:45
    Real Madrid - FC Barcelona, 17 april. - EL CLÁSICO =D

    FINALE COPA DEL REY
    FC Barcelona - Real Madrid!
    20 april.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2011 - 20:01 ]


    Hope goes lost but never dies.

    Ik ga werken leuke lieve mensen <3


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Saffier schreef:
    (...)
    Eigenlijk is dat relatief simpel; Je favoriete spelers?


    Ik zit de denken aan Bojan (barca), Messi (Barca), Pique (Spanje) en dan moet ik er nog 1 of 2.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    FCBarcelona schreef:
    Ik zit de denken aan Bojan (barca), Messi (Barca), Pique (Spanje) en dan moet ik er nog 1 of 2.

    Dan zou ik die sowieso doen, dat zijn je lievelings...of niet soms? Je kan een Nederlander erbij doen (leuk als Nederland voetbalt en het is wat anders) en Ronaldo van Portugal? Maar dat is wel een arrogante kop...hmm.

    Ik wil er nog éen van Leo van Barça , éen van David van Spanje en eigenlijk ook nog van Nederland van Greg&Ibi.


    Hope goes lost but never dies.

    Saffier schreef:
    (...)
    Dan zou ik die sowieso doen, dat zijn je lievelings...of niet soms? Je kan een Nederlander erbij doen (leuk als Nederland voetbalt en het is wat anders) en Ronaldo van Portugal? Maar dat is wel een arrogante kop...hmm.


    Ik heb al een Nederlander, Robben (: Hmm, ik ben niet echt Fan van Ronaldo. Ik kijk in Turkije wel (: Misschien zie ik daar iets en wil ik die dan.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik wil ook nog een aantal shirts hebben.
    Sergio, spanje
    Cesc, spanje
    van Persie, arsenal & nederland..
    Sergio, Real Madrid

    Die van Sergio van Real Madrid is de enige die tot nu toe in mijn planning staat om te kopen.. Meer centjes heb ik niet


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    RxMadridista schreef:
    Ik wil ook nog een aantal shirts hebben.
    Sergio, spanje
    Cesc, spanje
    van Persie, arsenal & nederland..
    Sergio, Real Madrid

    Die van Sergio van Real Madrid is de enige die tot nu toe in mijn planning staat om te kopen.. Meer centjes heb ik niet


    Voetbal shirts zitten zo lekker. Het liefst zou ik er de hele dag in rondlopen, maar echt stijlvol ziet het er niet uit (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    FCBarcelona schreef:
    (...)

    Voetbal shirts zitten zo lekker. Het liefst zou ik er de hele dag in rondlopen, maar echt stijlvol ziet het er niet uit (:


    Precies!
    En ik vind het leuk om er in te trainen met voetbal:9~
    Mijn shirt is het mooiste op de training:9~..
    En naderhand het viest.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    FCBarcelona schreef:
    (...)

    Voetbal shirts zitten zo lekker. Het liefst zou ik er de hele dag in rondlopen, maar echt stijlvol ziet het er niet uit (:

    -loopt nu in haar Messi/Argentinië shirt- hehe. :9~


    Hope goes lost but never dies.

    Circles schreef:
    (...)
    -loopt nu in haar Messi/Argentinië shirt- hehe. :9~


    Ja maar, thuis boeit het me ook niet veel. Maar ik zou er niet mee naar school gaan
    .


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    FCBarcelona schreef:
    (...)

    Ja maar, thuis boeit het me ook niet veel. Maar ik zou er niet mee naar school gaan
    .

    Ik heb hem éen keer bij gym gedragen, wat resulteerde in veel genegeer en gelach van de meisjes en de jongens die me gingen behandelen als éen van hen, haha. dus dat heb ik niet meer gedaan :')


    Hope goes lost but never dies.

    Circles schreef:
    (...)
    Ik heb hem éen keer bij gym gedragen, wat resulteerde in veel genegeer en gelach van de meisjes en de jongens die me gingen behandelen als éen van hen, haha. dus dat heb ik niet meer gedaan :')


    Sommige meisjes zijn best vaag. Ik bedoel voetbal is gewoon leuk, niet iets waarom je iemand moet uitlachen. Mensen kijken mij en een vriendin altijd kut aan als we het hebben over een gespeelde wedstrijd. En jongens roepen dan dat we onze kop moeten houden, omdat we meisjes zijn.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    FCBarcelona schreef:
    (...)

    Sommige meisjes zijn best vaag. Ik bedoel voetbal is gewoon leuk, niet iets waarom je iemand moet uitlachen. Mensen kijken mij en een vriendin altijd kut aan als we het hebben over een gespeelde wedstrijd. En jongens roepen dan dat we onze kop moeten houden, omdat we meisjes zijn.

    De jongens leren het inmiddels te verdragen haha, en als ze iets willen weten over Barça ofzo komen ze wel altijd naar mij dus op zich zijn de jongens wel vet nu.
    Maar gisteren ook man, ik zat aan een tafel in de pauze en aan de tafel naast ons zaten een paar meisjes die ik ken en die mij bestwel haten ofzo. gingen ze heel hard ‘Jongens, ik ga naar Barcelona in de vakantie! Dan ga ik wel naar een wedstrijd hoor, maar ohmygosh dan ga ik dood hoor MESSI I LOVE YOU TROUW MET ME!’ roepen enzo. en toen heb ik best wel even mijn middelvinger opgestoken en fuck jullie geroepen haha. vonden ze niet zo leuk.
    maar dat moet je bij mij echt niet flikken gewoon.


    Hope goes lost but never dies.

    Serieus, dat mensen zo sneu kunnen zijn!
    Sorry hoor maar ik vind dat zo dom he, een ander belachelijk maken om bijvoorbeeld voetbal. En zelf helemaal hotel de botel zijn van Justin Bieber en dan boos worden als ook maar iets over hem zegt. *gwn maar ff een voorbeeld haha*


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ik draag mijn shirt thuis. Op school zouden mensen me sowieso gaan uitlachen. Maar ik ga een foto maken van mezelf in Gregory-shirt zodra ik hem heb!