• Boeiende Wedstrijden:
    Arsenal - FC Barcelona, 16 februari & 8 maart. 19:45
    Real Madrid - FC Barcelona, 17 april. - EL CLÁSICO =D

    FINALE COPA DEL REY
    FC Barcelona - Real Madrid!
    20 april.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2011 - 20:01 ]


    Hope goes lost but never dies.

    RxMadridista schreef:
    Hij is seksie:9~
    Ik wou vragen via waar heb je hem besteld, maar ik zie het in je link staan

    Ik ben blij dat de link het nu wel doet, wat een gekloot, haha! Maar goed, ik ben benieuwd! (nerd)

    Saffier schreef:
    Aanvaard hier mijn shirt. Alleen dan wat kleiner, haha. En aan de voorkant staat ook in het klein een 2 en zo'n Hollands leeuwtje.

    -jaloers-
    hoe duur was'ie? :9~


    Hope goes lost but never dies.

    Circles schreef:
    -jaloers-
    hoe duur was'ie? :9~

    Ik heb hem op een andere site besteld, maar die staat boven op me pc dus de site weet ik niet zo goed uit me hoofd, haha. Maar hij kostte 26 euro. Geen idee of die echt is, maar aan de foto's te zien leek die mij echt genoeg, haha. Die foto ik liet zien had ik even van Google afgetrommeld, want op die site waar ik hem had besteld kon je geen foto's op slaan en op print screen te doen en alles was ik te lui voor. En het was toch dezelfde foto, zo ongeveer. Moet zo namelijk douchen en klaarmaken en zo voor verjaardag

    [ bericht aangepast op 12 feb 2011 - 13:53 ]

    Saffier schreef:
    (...)
    Ik heb hem op een andere site besteld, maar die staat boven op me pc dus de site weet ik niet zo goed uit me hoofd, haha. Maar hij kostte 26 euro. Geen idee of die echt is, maar aan de foto's te zien leek die mij echt genoeg, haha. Die foto ik liet zien had ik even van Google afgetrommeld, want op die site waar ik hem had besteld kon je geen foto's op slaan en op print screen te doen en alles was ik te lui voor. En het was toch dezelfde foto, zo ongeveer. Moet zo namelijk douchen en klaarmaken en zo voor verjaardag

    zo goedkoop maar?!


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Century schreef:
    zo goedkoop maar?!

    Ja, dus ik ben zeer benieuwd hoe die eruit zal zien. Hij is ook fake, denk ik. Maar ik keek voor echte en dan was ik teveel kwijt, vond ik zelf. En aangezien ik hem wil gebruik voor huis als hang-shirt, dacht ik; deze is goed zat.

    Saffier schreef:
    (...)
    Ja, dus ik ben zeer benieuwd hoe die eruit zal zien. Hij is ook fake, denk ik. Maar ik keek voor echte en dan was ik teveel kwijt, vond ik zelf. En aangezien ik hem wil gebruik voor huis als hang-shirt, dacht ik; deze is goed zat.

    haha ja :p


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    EDIT; Want op deze site, zijn ze echt heel goedkoop maar ik vind ze naar mijn mening er echt goed en echt uitzien.

    OMG, ik mag in Turkije gewoon 4/5 voetbalshirts kopen. En waarschijnlijk betaald mama de helft.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    FCBarcelona schreef:
    OMG, ik mag in Turkije gewoon 4/5 voetbalshirts kopen. En waarschijnlijk betaald mama de helft.

    Omfg, dat is leuk! Al enig idee welke spelers? - Ja, ik loop te ver vooruit -

    @ Century: Neem nou dit Messi shirt, ziet er niet verkeerd uit, vind ik?

    Saffier schreef:
    (...)
    Omfg, dat is leuk! Al enig idee welke spelers? - Ja, ik loop te ver vooruit -

    @ Century: Neem nou dit Messi shirt, ziet er niet verkeerd uit, vind ik?


    Ik weet het nog niet.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Mensjes, welke shirts zou ik dan kopen? Want ik weet het niet, hoor.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    FCBarcelona schreef:
    Mensjes, welke shirts zou ik dan kopen? Want ik weet het niet, hoor.

    Eigenlijk is dat relatief simpel; Je favoriete spelers?

    Saffier schreef:
    (...)
    Omfg, dat is leuk! Al enig idee welke spelers? - Ja, ik loop te ver vooruit -

    @ Century: Neem nou dit Messi shirt, ziet er niet verkeerd uit, vind ik?

    haha, maar ik heb al een messi shirt :p


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Century schreef:
    haha, maar ik heb al een messi shirt :p

    Ik bedoelde het als voorbeeld, om te laten zien dat die shirts van die site nog niet zo verkeerd zijn, zeker niet voor zo'n prijs.

    Saffier schreef:
    (...)
    Ik bedoelde het als voorbeeld, om te laten zien dat die shirts van die site nog niet zo verkeerd zijn, zeker niet voor zo'n prijs.

    oh zo, ahahha, nee ze zien er wel goed uit :)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John