• Nou het zit zo, ik heb altijd ruzie met mijn broer. hij belde me vandaag op. En vertelde dat hij een nieuwe tattoe heeft, met mijn naam erop, wel lief hoor maar we kunnen elkaar echt niet uitstaan dus ik snap eigenlijk niet waarom hij het heeft gedaan..
    Ik haat mijn broer nou ook weer niet maar toch ik vind het beetje raar.
    Ik heb nu echt een dubbel gevoel, de ene kant vind ik het lief van hem. maar de andere kant vind ik het raar..
    Ik wist niet of dit de goede topic voor is, en anders verplaatst het maar :)

    [ bericht aangepast op 11 feb 2011 - 14:43 ]


    What is youre favo scary movie?

    Aw, toch vind ik het wel lief van m (:


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Toch hou je als broer en zus wel van elkaar, en jij betekend veel voor hem en wil dat misschien zo laten merken aan jou. Ik weet hoe het is ik kan mijn broer ook niet uitstaan maar toch hou ik wel heel veel van hem, en ik weet dat hij ook veel van mij houd.


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Ahw dat vind ik vet lief :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Dat is lief van hem. :') Hij zal vast op die manier willen tonen dat hij toch wel van je houdt, ook al laat hij dat niet altijd merken.

    Aw, dat is idd wel lief. Misschien was het een verzoeningsgebaar? (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Avery schreef:
    Ahw dat vind ik vet lief :'D


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Avery schreef:
    Ahw dat vind ik vet lief :'D


    Hope goes lost but never dies.

    Qlimax schreef:
    Aw, toch vind ik het wel lief van m (:


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.