• Echt hoor. We hadden vanmiddag dus pauze (goh) en ik zit zo te praten met vriendinnen en melig te doen (doen we altijd), zegt J zo van: ''Wedden dat jij het geen week vol houdt om je mond dicht te houden?'' En natuurlijk heb ik die uitdaging aangenomen! Ik krijg van elk een euro als ik mijn mond dicht houdt deze hele week. Maar nu moet ik donderdag samen met J de toekomstige eerstjaartjes begeleiden. Dus dat was niet zo slim... Maar nu heb ik gezegt dat ik alleen met schooldingen dan moet praten, moet nog een antwoord terug krijgen:P.
    Niet slim eigenlijk, want nu moet ik hun betalen als ik volgende week tóch praat.

    Maar om dit topic nuttig te houden: Hebben jullie wel eens een weddenschap afgesloten wat je beter niet kon doen?

    Edit:
    1e dag, Maandag:
    YES! Ik heb het overleefd! FEESTJE! *deelt taart uit*
    Iedereen uit mijn klas en uit andere klassen zijn nu onderling aan het wedden hoelang ik het uit houdt. Mooi niet dat ik ga stoppen, het is hilarisch! (hoera)


    2e dag, Dinsdag:
    HA! Nog een dag volgehouden! Nu probeert iedereen me steeds te laten schrikken zodat ik een gilletje sla, geen denken aan!


    3e dag, Woensdag:
    Whhahah het gaat echt lekker, nog even en het geld komt lekker binnen, haha! Alleen was het vandaag wel even moeilijk, want we hadden met bio practicum, en we moesten samenwerken. Dus ik zo alles steeds moeten gebaren (had geen papier bij me, mocht niet) en uiteindelijk heb ik niet eens meer geprobeert te discuseren en heb maar gedaan zoals mijn partner het ook deed, hahah.


    4e dag, Donderdag:
    Ik heb gepraat.
    Maar! Ik had toestemming gekregen! Want ik moest groep 8-ers begeleiden en rondleiden door de school en ze dingen vertellen. Ik mocht vandaag dus dan wel praten. Maar morgen houdt ik weer lekker mijn mondje dicht:Y)


    Laatste dag, Vrijdag:
    JA! JAA! JAAAA HET IS GELUKT! sorry voor hoofdlettergebruik Ik heb een hele schoolweek mijn mond gehouden! (hoera)
    Nu heb ik 5 euries gekregen, hahah. Meer dan wat eigenlijk de afspraak was, omdat een aantal mensen t zo goed vonden dat zij ook een euro erbij deden (idioot, maar mij hoor je niet klagen, haha)!
    JEEJJJJ Nu krijgt iedereen een stukje taart en een zakje chips van mij *deelt taart uit en gaat rond met de zak chips* Wie wilt welke smaak?

    [ bericht aangepast op 18 feb 2011 - 14:55 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Rouge schreef:
    Ik had gewed om een kus van myn favo voetballer by aagent. Mijn bf dacht dat ik het niet durfde vragen, maar ik heb toch een kus van Ljubijankic :'D


    Whahha gefeliciteerd(Y).


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ehh. Volgens mij heb ik wel eens geroepen toen ik in de regen naar huis moest fietsen: 'Ach, niemand is ooit dood gegaan aan water!'. En m'n vriendin wilde wedden en ik dacht: 'Sure, ik win toch wel'. Nou, dat was toch echt wel de domste weddenschap óóit.


    It's time to be happy again.

    Ik doe niet aan weddenschappen, dus neen (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Nee niet echt

    Succes


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Ja, weet nu ff niks :X
    Maar niet om geld, gwn voor de lol, of voor snoep (krul)

    Oh, wij wedden heel vaak op scouts :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    HopexDream schreef:
    Nope


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    haha jah xd

    ik had een vriendin die altijd rond 12 uur pas gaat slapen dus ik zo, wedden dat je niet om half 10 in bed kan liggen, telefoon uit, licht uit ect.

    en het is haar tog gelukt,

    nu moet ik haar een treetje energy geven -.-''


    probeer me niet te begrijpen, hou gewoon van me!

    ik had met mijn vader gewed dat de Pasta er niet stond =.= had hij hem verstopt en ik moest een HEEL jaar afwassen =.= de afwasmachine was kapot :(


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Ik had gewed dat ik een week niet meer mocht schelden. Ze vonden dat ik het teveel deed. (ik vind dat het wel meeviel :P)
    Dus op een gegeven moment zei ik toch 'k*t!'
    Twee tellen later: 'K*t! Ik mag niet meer schelden' xD

    Haha al die reacties :P Nou ik doe het zelf wel eens maar het toppunt was mijn vriendin, zij sloot een weddeschap af dat ze een hele les niet mocht praten (dat was voor haar al heel veel een hele week zou ze nooit redden!!) en toen had ze 63 minuten (onze les duurt 65 minuten) haar mond gehouden ooh toen was ik boos op haar want anders zouden we namelijk rode autootjes krijgen (A) Sorry echt eeen poep reactie maar las deze topic in de nieuwsbrief en moest even reageren (A)

    xxx


    I'm a lover, not a fighter. But I fight for what I love!

    Ghaha, had ik ook vorige week ofz.
    Een vriendin had me uitgedaagd om een volledig lesuur te zwijgen xd.
    Maar dat is helemaal mislukt xd.
    We hadden de helft van de les wel toets maar daarna vroeg de leerkracht echt zoveel dingen aan mij dat ik op het laatste echt niet meer kon zwijgen xd. En hij zat like in het complot ;o.


    Sometimes, you need to step outside, get some fresh air, and remind yourself of who you are and who you want to be.[

    Voor een euro had ik het niet gedaan :'O

    Ik heb vast weleens wat gewet, mara weer zo snel niet wat


    ars moriendi

    Sounds schreef:
    Ghaha, had ik ook vorige week ofz.
    Een vriendin had me uitgedaagd om een volledig lesuur te zwijgen xd.
    Maar dat is helemaal mislukt xd.
    We hadden de helft van de les wel toets maar daarna vroeg de leerkracht echt zoveel dingen aan mij dat ik op het laatste echt niet meer kon zwijgen xd. En hij zat like in het complot ;o.

    leuke leraar ! xD


    Keep calm, fake a smile and move on

    Voor een euro per persoon zou ik mijn mond echt geen week dichthouden :8


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.