• Echt hoor. We hadden vanmiddag dus pauze (goh) en ik zit zo te praten met vriendinnen en melig te doen (doen we altijd), zegt J zo van: ''Wedden dat jij het geen week vol houdt om je mond dicht te houden?'' En natuurlijk heb ik die uitdaging aangenomen! Ik krijg van elk een euro als ik mijn mond dicht houdt deze hele week. Maar nu moet ik donderdag samen met J de toekomstige eerstjaartjes begeleiden. Dus dat was niet zo slim... Maar nu heb ik gezegt dat ik alleen met schooldingen dan moet praten, moet nog een antwoord terug krijgen:P.
    Niet slim eigenlijk, want nu moet ik hun betalen als ik volgende week tóch praat.

    Maar om dit topic nuttig te houden: Hebben jullie wel eens een weddenschap afgesloten wat je beter niet kon doen?

    Edit:
    1e dag, Maandag:
    YES! Ik heb het overleefd! FEESTJE! *deelt taart uit*
    Iedereen uit mijn klas en uit andere klassen zijn nu onderling aan het wedden hoelang ik het uit houdt. Mooi niet dat ik ga stoppen, het is hilarisch! (hoera)


    2e dag, Dinsdag:
    HA! Nog een dag volgehouden! Nu probeert iedereen me steeds te laten schrikken zodat ik een gilletje sla, geen denken aan!


    3e dag, Woensdag:
    Whhahah het gaat echt lekker, nog even en het geld komt lekker binnen, haha! Alleen was het vandaag wel even moeilijk, want we hadden met bio practicum, en we moesten samenwerken. Dus ik zo alles steeds moeten gebaren (had geen papier bij me, mocht niet) en uiteindelijk heb ik niet eens meer geprobeert te discuseren en heb maar gedaan zoals mijn partner het ook deed, hahah.


    4e dag, Donderdag:
    Ik heb gepraat.
    Maar! Ik had toestemming gekregen! Want ik moest groep 8-ers begeleiden en rondleiden door de school en ze dingen vertellen. Ik mocht vandaag dus dan wel praten. Maar morgen houdt ik weer lekker mijn mondje dicht:Y)


    Laatste dag, Vrijdag:
    JA! JAA! JAAAA HET IS GELUKT! sorry voor hoofdlettergebruik Ik heb een hele schoolweek mijn mond gehouden! (hoera)
    Nu heb ik 5 euries gekregen, hahah. Meer dan wat eigenlijk de afspraak was, omdat een aantal mensen t zo goed vonden dat zij ook een euro erbij deden (idioot, maar mij hoor je niet klagen, haha)!
    JEEJJJJ Nu krijgt iedereen een stukje taart en een zakje chips van mij *deelt taart uit en gaat rond met de zak chips* Wie wilt welke smaak?

    [ bericht aangepast op 18 feb 2011 - 14:55 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    ik probeerde om 5 minuten lang niks te zeggen en dat verloor ik al dus ik wens je veel succes =)


    live your life, cause nobody else can do it for you <3

    Ik moest met een jongen dansen op een feest waar iedereen aan de kant zat -.-'

    ik ken iemand die een jaar geen chocola mocht eten maar wel in de winter 1 keer in de week een beker chocomelk mocht drinken!!
    ze heeft het gehaald en honderd euries gekergen(cool)

    ik wed dat ik nooit wedxD

    wat nou als je antwoord moet geven op een vraag...?


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    weddeschapje dat ik de hele week met links moest schrijven -ikke ben rechts- maar toen kregen we dus een zooi proefwerken en moest ik ze of hard verneuken of elke 5 minuten 3 euro dokken...

    Ik wed vaak om de eer.
    En nu heb ik dus geen eer meer.xD


    "Love is a beautiful fear." - Kiera Cass

    Brainfreezz schreef:
    wat nou als je antwoord moet geven op een vraag...?


    Gebaren gebruiken.
    Ik mag alleen praten als een leraar iets aan mij vraagt of omgekeerd. Of als het persé moet voor school.

    En verder gebruik ik papier en/of mijn handen!:Y)

    [ bericht aangepast op 16 feb 2011 - 15:32 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    ILoveNynk schreef:
    Ik moest met een jongen dansen op een feest waar iedereen aan de kant zat -.-'


    Jaaaa, maar dat is gewoon leuwk!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    weddenschappen maken het leven een stuk interesanter;

    ik had een lolly verslaving, ik deed suprisingly heel veel voor een lolly:X
    mijn beste vriendin had een lolly gekocht (chup a chup, de groene!(baby)) en een broodje ei. ze zegt, als jij het zakje zout in 1x naar binnen werkt (op-eet), krijg je van mij een lolly. (IK WAS MN GELD VERGETEN, OKEE!!;p) ik pakte het zakje.. keek ernaar.. en schudde het in mn mond.

    ...


    GADVERDAMMEE!! ik ging zowat over mn nek:S

    maar ik had wel mooi m'n lolly(A)(hoera)

    [ bericht aangepast op 17 feb 2011 - 22:44 ]


    Tinkerbéll.

    0Tinkerbell0 schreef:
    weddenschappen maken het leven een stuk interesanter;

    ik had een lolly verslaving, ik deed suprisingly heel veel voor een lolly:X
    mijn beste vriendin had een lolly gekocht (chup a chup, de groene!(baby)) en een broodje ei. ze zegt, als jij het zakje zout in 1x naar binnen werkt (op-eet), krijg je van mij een lolly. (IK WAS MN GELD VERGETEN, OKEE!!;p) ik pakte het zakje.. keek ernaar.. en schudde het in mn mond.

    ...


    GADVERDAMMEE!! ik ging zowat over mn nek:S

    maar ik had wel mooi m'n lolly(A)(hoera)


    HahaXD geniaalXD

    MONSTERBEAR schreef:
    De vetrol van een jongen aanraken. ;$

    haha:X


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik heb het een keer een dag volgehouden voor het goede doel..En dat vond ik al dramatisch!


    La credenza è una medicina contro il timore

    oh ik wil paprika chips:9~


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Smeagol schreef:
    oh ik wil paprika chips:9~


    Oke :) *geeft zakje paprika chips*


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    nee nog nooit gedaan maar ik heb zo'n gevoel dat er eentje aankomt ;)


    My biggest fear is oblivion.