• Ik doe niet aan vriendjespolitiek en kies de bste!
    Hee,ik ga een nieuwe serie maken. Ik vertel lekker niet waar het over gaat. Want dan krijg ik weer na-apers. Daar heb ik geen zin in^^
    Dan nu de rollen:
    (Is een hoofdrol)Moeder hoofdrol: LOLLIPOPX3
    Beste vriendin moeder hoofdrol: SamxLiebe
    Nog een keer beste vriendin moeder hoofdrol:MoonDark
    Barmeisje:

    Th komt er in voor. Maar de band bestaat al niet meer. Die is 18 geleden gestopt. Dus ga niet zeggen ik geil op die en die. Dat kan niet(A)

    Zet in een tekstje je hobby's karakter enzo. Meer hoef ik niet te weten!:)


    Music is the new sex

    Beste vriendin moeder hoofdrol..Wat moet je weten??
    alleen tekstje??

    Beste vriendin moeder hoofdrol..Wat moet je weten??
    alleen tekstje??

    ja^^


    Music is the new sex

    Heb al op je andere topic gereageerd, maar kennelijk heb ik die rol niet gekregen.. :( Maar ik wil dan wel barmeisje zijn.. Als het goed is heb je mn tekstje al!


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Heb al op je andere topic gereageerd, maar kennelijk heb ik die rol niet gekregen.. :( Maar ik wil dan wel barmeisje zijn.. Als het goed is heb je mn tekstje al!

    niemand heeft daar nog een rol hoor^^ die heb ik ertussen uit gehaald omdat ik nog moet kiezen:)


    Music is the new sex

    Barmeisje

    http://i62.beon.ru/18/41/34118/51/4458251/x_84de4b54.jpeg
    Alohaa dudes! Mandy is de naam. Ik word ook wel eens BlackBitch genoemd. Omdat ik zwart haar heb en ik kan soms een enorme bitch zijn, vooral als het om huppelkutjes gaat. Ik ben niet op mijn mondje gevallen, dus ik geef vaak een grote bek terug. Verder ben ik heel sociaal en met mij kan je een goed praatje maken! Ohnee, mijn ego spreekt weer eens. Ik hou van zingen, gitaarspelen, meekrijsen met de muziek, scenequeens en shoppen.


    a figment of your imagination

    (...)
    niemand heeft daar nog een rol hoor^^ die heb ik ertussen uit gehaald omdat ik nog moet kiezen:)
    Owh okee! :D Maar als ik die niet krijg wil ik wel barmeisje zijn! x333


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    hier is het tekstje :

    Hallo mijn naam is Lara
    Ik ben 30(ofzeu mag je veranderen)jaartje jong,zeg ik altijd.
    Ik voel me lkkr jong!!nee hoor.Ik heb zo mijn oude en jonge jaren.Maar ik hou van veel dingen winkelen,uitgaan,op visite bij mijn vriendinnen.Maar ik ben best aardig als je me leert kennen.Maar soms ben ik ook wel eens een beetje streng.Veder hou ik van koffie,muziek,film kijken en dat soort dingen.Maar ik ga naar mijn vriendin,koffie leuten.

    doeii xx





    zo iets?

    bedankt dat ik in je quiz mag (A)
    (K)

    Barmeisje

    http://img73.imageshack.us/img73/2983/rapink1z1ndanemoresimlegb6.jpg

    Ejj lieverds mijn naam is Anouschka. Ik hou van winkelen, uitgaan, skaten,dansen,zingen, nieuwe mensen ontmoeten & slapen natuurlijk ^^ Ik werk sinds 1 jaar bij een cafe als barmeisje en ik vind het helemaal super. Elke dag weer nieuwe mensen en soms praat je daar mee dus dan leer je ze ook weer kennen. Dat vind ik eigenlijk wel het leukste van alles. Soms komen mijn vrienden ook gewoon even voor de gezelligheid langs^^ Naja ik moet weer gaan werken. Bubaai «3


    ~

    Barmeisje

    http://lh4.ggpht.com/manex.bn/RvvctE6cO4I/AAAAAAAABQ0/_Rw_QvvuKnw/s800/Jennifer+Love+Hewitt-0258.jpg

    Heeey!

    Ik ben Michelle en ben 17 jaartjes jong. ik werk bij een een club als barmeisje, wat ik echt een super job vind! Het is gewoon zo gezellig met al die jongeren, en je leert ook veel mensen kennen! Mijn karakter is nogal Bitchy, maar lief voor de mensen die dat ook tegen mij doen [a]. Mijn hobby's zijn verder nog; shoppen, feesten en een biosje pakken x'D. Mijn style is gewoon wat ik leuk vind en ik ben wel verslaafd aan Hello Kitty [a]! Want ik vind Hello Kitty toch zo'n schattig beestje! En ik heb een hekel aan vet eten, en dronken mensen, vooral die mensen die elke avond weer dronken zijn. Maar ik moet weer aan het werk!!

    Doegg!! Bubaai, love you all!

    Ik heb alles al.>.<


    Music is the new sex

    Ik heb alles al.>.<
    Nou ja zei dat eerder =O


    ~