• Ik verveel me, en ik heb een beetje leesvoer nodig. Dus ik dacht, misschien kunnen jullie me daarbij helpen? Dump hier maar je storie, en zeg gewoon over wie hij gaat, en een korte uitleg over wat hij gaat. Liefst geen voetballerverhalen, daar weet ik toch niets van(:


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    My life with The doctor
    Het is een science-fiction.

    De spoetnikken willen de aarde over nemen!


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Story over TH, vooral Bill:

    Dit is mijn verhaal. Je kunt zeggen wat je wilt over Bill Kaulitz, maar je kent hem niet. Hij is totaal anders als je misschien verwacht.
    Ik ken hem al sinds mijn geboorte, en nu vind ik het tijd om de fans mijn verhaal te vertellen.
    Dus als je Bill Kaulitz écht wilt leren kennen, houd ik je niet tegen..

    .http://www.quizlet.nl/stories/23625/my-story-about-how-bill-kaulitz-really-is/

    En nog een TH story:
    Hoi, ik ben Marloes.
    Ik woon in een klein dorpje in Nederland. Ik ben 19 jaar en een enorme fan van Tokio Hotel.
    Mijn droom is om hun ooit eens te ontmoeten maar ja dromen zijn bedrog, zoals ze dat dan zo mooi zeggen...
    Maar wat nu als dromen werkelijkheid worden?

    http://www.quizlet.nl/stories/33874/dichterbij-tokio-hotel/


    It's not what you say, it's about the way you say it.

    What if yo leave me?

    uitleg staat er bij ;)
    hoop dat je hem leuk vind(flower)

    alvast bedankt!

    [ bericht aangepast op 12 feb 2011 - 13:05 ]


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Obsessed ft. Jonas Brothers
    Ik kan voelen wat niemand anders voelt bij hem. Ik weet wat zijn echte lach is, en wat zijn fake lach is. Ik zie dingen die zijn broers, of zijn ouders of hij zelf niet zien. Ik weet meer dingen over hem, dan wat hij waarschijnlijk over zichzelf weet. Ik volg hem, ik ben geobsedeerd van hem, een liefde. Hij is zoveel meer als de rest van de wereld hem ziet. Nick Jonas

    Zijn broer doet me aan hem denken, hij lijkt sprekend op zijn broer. Die krullen, die lach, alles wat hij zegt doet me aan hem herinneren, hij moet weg. Weg net zoals zijn broer. Hij wordt mijn tweede slachtoffer. Kevin Jonas

    Je hoeft geen fan zijn om dit verhaal te lezen.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2011 - 13:05 ]


    live the life you love

    of als je een hekel aan bavianen hebt:
    de wraaaak van de bavianen!

    TAMTAMTAMTAAAHHMM!!!:|


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Een grote groep jongeren hebben jaren in een opvang tehuis gezeten voor psychologische problemen. Het wordt belooft dat zodra ze beter worden ze naar de buitenwereld mogen. de 13 jarige Summer (de jongste) lijkt meer te weten dan ze laat blijken en lamgzaam maar zeker komen ze echte reden tegen waarom ze in de inrichting zijn....
    De jongeren worden geconfronteerd met het feit dat ze anders zijn dan normale mensen en dat hun realiteit niet de waarheid is.
    Liefdes onstaan.
    Harten worden gebroken.
    En avonturen worden beleefd met het doel de waarheid te vinden.

    One Shot paridise


    http://www.quizlet.nl/stories/41103/one-shot-paridise/


    Ordo ab Chao

    Behind the mask.
    Het gaat over een meisje dat in een villa terecht komt vol vampiers en dan komt ze erachter dat mensen niet meer uit de villa kunnen. Een van de vampiers doet zich voor als iemand die haar wilt helpen en beschermen, maar eigenlijk wilt hij haar voor zichzelf en uiteindelijk wordt hij écht verliefd op haar. Dan zit ie dus met dilemma ^-^

    Black Snow.
    Het gaat over 2 volkeren, 1 prins en 1 prinses.
    A forbidden love story 8D
    What are they gonna do? (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    you’re the one I’m fighting for [Ian Somerhalder]

    Kaya's moeder is betrokken bij een auto ongeluk enkel dagen nadat ze Kaya had laten weten dat ze een nieuwe vader zou krijgen.
    Op haar sterfbed vraagt Sylvia (Kaya's moeder) aan John Trafford om voor de 7jarige Kaya te zorgen.
    Verscheurd door verdriet stemd hij toe om voor Kaya te zorgen als zijn eigen kind.
    In het begin gaat alles normaal, tot Kaya's gemene stiefzusje Mariléne er alles aan doet om Kaya uit de buurt van haar vader te houden.
    Op een dag steekt Mariléne de kamer van Kaya in brand en steekt het op Kaya.
    John kan niets anders doen dan Kaya naar zijn zus Brenda in Wisconsin te sturen.
    Brenda verwaarloost Kaya zo erg, dat ze zelfs niet naar school gaat en alleen maar kan schoonmaken en koken.
    Op haar 23ste weet Kaya te ontsnappen aan de verschrikkelijke tante die zo lang voor haar had "gezorgt"
    Kaya keert terug naar New York naar het huis waar ze vroeger had gewoond samen met haar moeder.
    In het huisje wonen Lunah Leslie Summero en Micheal Matheo Summero.
    Een 24 jarige tweeling die Kaya met plezier in huis nemen.Op aanrade van haar 2 nieuwe beste vrienden solliciteerd ze bij een castingbureau en kan aan de slag als actrice door enkele leugentjes. Wat Kaya echter niet weet, is dat haar stiefzusje er ook werkt net als de bekende acteur Ian Somerhalder.


    Veel leesplezier.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Magic Has Always Been An Element For Glory.


    Er zijn jaren voorbij gegaan na al die vrees voor meer gevaar, de 2e Tovenaars Oorlog is al jaren voorbij en we zitten nu in het jaar 2022. Hogwarts, Hermosa Palos, Develixe & Erola durven de strijd opnieuw aan te gaan in een Toverschool Toernooi. Vele leerlingen geven zich op, maar uiteindelijk blijven er 4 over. Sofia, Miller, Amber & Samantha zijn de Toverschool kampioenen en zullen moeten strijden tegen elkaar voor de eeuwige roem.

    Maar wat als het blijkt dat er meer kwaad is dan alleen heer Voldemort en dat hij roet in het eten probeert te gooien? Dat de opdrachten zwaarder blijken te zijn dan dat de kampioenen hadden gedacht, dat ze hun leven letterlijk riskeren. Wat gebeurd er als Sofia verliefd word op een onmogelijk persoon, moet ze hiervoor de eeuwige roem opofferen of toch doorgaan?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    http://www.quizlet.nl/stories/40551/my-life-by-the-volturi-jane/
    Story over Jane (twilight) en haar leven

    XXX


    "Son when you grow up, will you be the savior of the broken, the beaten and the damned?"

    Saw with JustinBieber.

    Als ik mijn ogen open is het donker. Pijnscheuten schieten door mijn rug heen. Ik hoor zacht gejammer door de kamer heen klinken. Zwaar gehijg, en het druppelen van water. Opeens beginnen de lichten in de kamer te flikkeren. Ik knipper verwoed met mijn ogen, om ze aan het licht te laten wennen. Ik begin om me heen te kijken. Er zitten nog drie mensen in deze kamer. Een meisje, en een man. Angstig kijken de wijd open gesperde ogen van het meisje me aan. Vanaf hier kan ik niet zien wat voor kleur ze hebben. We zitten in een soort van kamer, die bekleed is met witte tegels. Die er zo ranzig uit zien, dat ze me doen denken aan de douches in highschools. ‘Waar zijn we?’ Vraagt het meisje met haperende stem. Geen antwoord. We weten het alledrie niet. Het enigste wat ik nog weet, was dat ik op straat liep, vluchtend voor wat fans van me. Opeens klinkt er gekraak, alsof er geluid van een radio afkwam. Gevolgd door een harde piep die zeer doet in mijn oren. ‘You three have been bad people…’ Klinkt er een stem dreigend. Ik houd mijn adem in. ‘Jullie moeten gestraft worden voor jullie daden!’ Er klinkt een dreigende korte lach. ‘Let the game begin!'


    Alleen maar tranen van geluk

    No Ordinary


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Me, myself and them

    Laura Potter heeft net het eerste jaar op Zweinstein afgerond en is toe aan een welverdiende vakantie. Ze gaat dan ook naar het buitenland.
    Daar ontmoet ze de Cullens en gebeuren er rare dingen waarvan ze nooit geloofde dat ze echt konden bestaan.
    Zal alles uiteindelijk op z`n pootjes terecht komen of moet ze de gevolgen van de vakantie overleven?


    Audi, vide, tace, si vis vivere in pace

    Even in the Wizard World hearing voices is a bad sign
    Malena is pas vijftien als ze er achter komt dat ze een heks is. Malena is al sinds haar geboorte een wees en heeft jarenlang bij een Dreuzelgezin gewoont. Tijdens haar schoolvakantie wordt Malena opgevangen door de Weasley-familie waar ze met behulp van het hele huishouden de vier voorbije jaren moet bijlopen. Op het einde van de zomervakantie vertrekt Malena samen met de rest naar Hogwarts waar haar een schooljaar vol magie, elfen en Slytherins te wachten staat. Alles lijkt normaal te lopen -voor zover dat dat kan- tot Malena de Kamer van Hoge Nood ontdekt. Er lijkt niets mis te zijn met de Kamer tot Malena stemmen begint te horen als ze in de Kamer komt. De stemmen blijken van haar overleden moeder en grootvader te zijn. Volgens haar vrienden is stemmen horen geen goed teken en moet ze ophouden met steeds naar de Kamer terug te keren. Er is maar één iemand die het goede ziet in de stemmen die Malena hoort, en dat is Sirius Black. Als Malena ook de stemmen van Lily en James Potter begint te horen die haar aansproren om met zo veel mogelijk leerlingen een groep op te richten begint de strijd pas echt. Een bloederige strijd waar leugens waarheid worden en de tranen opgevangen worden door liefde.
    Want iedereen had gelijk. Zelfs in de Tovenaarswereld is stemmen horen geen goed teken.


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.