• Ik verveel me, en ik heb een beetje leesvoer nodig. Dus ik dacht, misschien kunnen jullie me daarbij helpen? Dump hier maar je storie, en zeg gewoon over wie hij gaat, en een korte uitleg over wat hij gaat. Liefst geen voetballerverhalen, daar weet ik toch niets van(:


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    What happened in New York.. [Taylor Lautner]

    Dromen is toch niet verboden? Wie weet...
    Pas toen voelde je de pijn in je gegipste been. Het leek alsof tienduizenden scherpe messen in je enkel gestoken waren. Onwillekeurig schoot je overeind, maar voelde toen dat het teveel pijn deed en viel terug in het kussen. Terwijl je dat deed waren je ogen meteen opengesperd. Je hart stopte even met kloppen toen je zag wie er aan je ziekbed zat. Dat je een beroemdheid wilde ontmoeten wist je, maar dan ook nog de meest geweldige van allemaal in zo’n situatie? Dat had je nooit durven dromen.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2011 - 19:30 ]


    JDN.

    Welke ga je nou allemaal lezen? haha x)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Letters to James.

    19-06-2009.
    Lieve James,
    ik mis je. Ik zit hier nu helemaal alleen op deze kamer, omringd door deze 4 spierwitte muren. Misschien zie je ze vanaf daar wel of misschien ook niet. Als je me ziet, haal je me hier dan vandaan, beloof je me dat je me op komt halen. Tuurlijk beloof je me dat, want jij hebt mij immers nooit in de steek gelaten.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Blue birds
    http://www.quizlet.nl/stories/42675/blue-birds/

    Ik had al vaak voor een spiegel gestaan. Ik had honderden, nee, duizenden keren naar het kleine gezichtje gekeken. Ik kende ieder vlekje en sproetje op het gezicht. Ik kende de helderblauwe ogen. Als je me zou vragen ze te tekenen zonder te kijken, zou ik dat kunnen. Ik zou zelfs de rand van perfectie kunnen naderen. Maar de ogen die terugstaarden, kende ik niet. Herkende ik niet, als waren ze van een vreemde. Met een schok besefte ik dat ze dat waren. Dit waren niet mijn ogen - dit waren de ogen van een Uitverkorene.


    Here is the place where I love you <3

    Mijn verhaal.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    http://www.quizlet.nl/stories/42487/doubledouble/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    http://www.quizlet.nl/stories/40170/i-want-a-normal-life-but-i-can-not-do-it-hp/?message=269

    Ik ben Junelle Sutton ik ben een prinses van een klein land op de wereld kaart. Mijn ouders zijn tovenaars niemand behalve ik zelf weet het. Ik kreeg altijd thuis les om te voorzorgen dat me niks overkwam in de buiten wereld. Maar elk jaar kreeg ik een brief of ik zeker wist of ze niet naar een tover school wou gaan. Ik wou dat heel graag en dat regelde ik. Ik ging eerst naar een gezin die een dochter had van haar leeftijd .Perkamentus wist zeker dat ik haar zou mogen dus stemde ik er mee in. Samen zouden we naar een ander gezin gaan met veel kinderen zei hij en vandaar zouden we school spullen kopen. Ik ben nu al bij Hermelien en we zouden straks al vertrekken naar de familie Wemel had Hermelien me vertelt.


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    I've to change my life

    Justin Bieber wordt verplicht weggestuurd door zijn moeder. Hij moet naar een dorpje in Texas voor een maand. In het huis waar hij terechtkomt, woont ook een meisje.
    Haat aan alles en houdt van stilte.
    Zo heeft ze ook haat aan Justin.


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    klik!


    The show must go on.

    kijk maar op mijn profiel k heb een bieber story en een chaz somers story ;d


    Life is a beautiful struggle

    Nou, ik heb vandaag een account hier aangemaakt, heb mijn verhaal van de twilight hyves hier meteen op gepost.. Het gaat ( duh ) over Renesmee..

    Ben nu bezig aan een verhaal vanuit Jasper, ook twilight dus.


    Mocht iemand het leuk vinden plaats ik hier de link naar mijn eerste verhaal:

    http://www.quizlet.nl/stories/43372/zandloper--renesmee-cullen-/

    :)

    Purple Eyed

    Fay is altijd al een onzeker meisje geweest. Op een vroege leeftijd is ze haar vader verloren, wat een moeilijke periode was. Haar moeder had zelfmoordneigingen en Fay had alleen maar nachtmerries. Na een paar jaar heeft haar moeder heeft een nieuwe man ontmoet die ze wel ziet zitten. Nadat ze zich hebben verloofd, trekken hij en zijn dochter bij de familie Elliott in. Fay merkt dat ze eigenlijk helemaal niet aardig zijn, maar zij weten haar moeder erin te palmen.

    Fay heeft vaak ruzie met de dochter van haar moeders verloofde. Kleine meningsverschillen draaien al uit op ruzies. Haar moeders verloofde geeft zijn dochter altijd haar zin en geeft haar altijd voorrang. Gelukkig is dit bij Fay's moeder hetzelfde bij Fay.

    Iemand op Fay's school verzint een leuk fantasie verhaaltje en Fay lacht hem vierkant uit. Hij wenst dat Fay een wezen tegenkomt, waarover hij het had. Steeds vaker krijgt Fay het onaangenaam koud, terwijl het hartje zomer is. Als ze een keer ineens word aangevallen, word ze gered door een persoon met paarse ogen, ogen die ze eerder heeft gezien.

    Once A Jerk Always A Jerk. Ft Justin Bieber

    Kate word altijd gepest. Geen ene leraar helpt haar. Niemand neemt het voor haar op. Zelfs haar ouders niet,hun hebben het te druk met hun werk zeggen ze. Totdat ze op een dag laat zien dat ze het zat is. 1 iemand begrijpt het...Hij word verliefd op haar maar zij ook op hem. Nadat hij haar al die jaren heeft gepest!?!? Komt het goed tussen hun twee ? Daar kom je achter als je deze story leest...





    http://www.quizlet.nl/stories/44197/once-a-jerk-always-a-jerk-ft-justin-bieber/