• Ik verveel me, en ik heb een beetje leesvoer nodig. Dus ik dacht, misschien kunnen jullie me daarbij helpen? Dump hier maar je storie, en zeg gewoon over wie hij gaat, en een korte uitleg over wat hij gaat. Liefst geen voetballerverhalen, daar weet ik toch niets van(:


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Saul Hudson, de vader trotse vader van twee kinderen. Ooit was hij een beroemdheid. Nu is hij gewoon een vader die het beste voor zijn kinderen wil. Vooral zijn oudste zoon, die iets meer dan eigenlijk zou moeten op hem lijkt. Vele dingen die hij ooit heeft gedaan of waar hij ooit mee in aanraking is gekomen, komen voor. Alleen is het niet altijd het leukste. Ook wil hij niet altijd dat dit zo gebeurd.

    Dit is het leven van London Hudson. Als zestien jarige puber.
    When I'm not the only 'me' anymore.


    Love sheds light one the darkest of times

    You're the only one who could help me {Seth Clearwater}

    over seth clearwater en zijn imprint... geschreven vanuit haar perspectief en ik doe behalve bij extreme uitzonderingen geen pov's, want dat vindt ik soms echt heel irritant. het meisje heeft anorexia, en hij probeert haar te helpen.


    How I dry my hair: 10% I blow dry it, 90% I WHIP MY HAIR BACK AND FORTH! I WHIP MY HAIR BACK AND FORTH!

    Blinded in Chains


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.