• Oke ik heb in mijn leven al veel bloopers gemaakt maar gisteren was er toch wel weer eentje die er uitschoot.

    Ik had juist chocomouse uit de koelkast gepakt en ging in de zetel zitten,de radio stond aan en plots speelde mijn favoriete liedje ik riep: Oh dat is echt zo'n zalig nummen en ondertussen maakte ik met mijn armen een beweging naar boven.Anyway omdat ik zo'n zin er in had wou ik dus beginnen met eten en ik keek ik het potje en plots was alles weg.Maar toen kwam mijn moeder binnen en vroeg wat dat dat bruine ding was.Wat bleek door mijn bewering had ik mijn chocomouse naar boven gegooien en was die op de grondgevallen om het nog erger te maken zag het eruit als een koeienvla en ik?Ik lag plat op de grond van het lachen.

    Heeft iemand van jullie tijdens het eten van je dessert ook eens iets meegemaakt?

    [ bericht aangepast op 12 feb 2011 - 9:47 ]


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Haha, dat is best wel geniaal.
    ff denken, ik denk 't maar weet het nu ff niet denk ik..? x]

    Hahahaha.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Hahahah! x'D
    Ik en mama lagen om de een of andere reden plat van het lachen en terwijl ze naar de zetel liep viel haar toast op de grond waardoor we nog harder moesten lachen! x'D
    Ik sneed spruitjes en snijd opeens in mijn hand en door die snelle, onverwachtse beweging vliegt die spruit in de lucht, ook wel grappig! x'D


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Nee, ik laat ze eerder gewoon vallen. (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Haha, nog niet meegemaakt!


    Don't dream your life, but live your dream!

    Op de scouting aten mijn vriendinnen en ik hangop.
    En toen moesten we zo hard lachen, dat een iemand hangop tegen het plafond aan spuugde 8D


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik heb er geen, maar die van een vriendin van mij was wel mooi.xD
    We hadden grote lol en zij was aan het drinken. Ze dronk heel veel achter elkaar en toen moest ze lachen en spuugde ze alles uit wat ze nog in haar mond had. Haar hele bord lag helemaal vol met drinken xD Wij lagen helemaal plat, alleen haar moeder vond het niet zo leuk:X

    Hahahaha zalig xD


    ars moriendi