• Soms zie ik wel eens van die mensen met heel veel mascara, waardoor hun wimpers gewoon aan elkaar vastgeplakt zitten en dat vind ik dan zo lelijk!
    Ik doe ook wel veel mascara op maar zorg altijd dat ze zoveel mogelijk gescheiden blijven.


    Your make-up is terrible

    Tricia schreef:
    same here


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Qlimax schreef:
    Ik vind dat ook zo vreselijk. Ik probeer t altijd zo weinig mogelijk, maar wel dat ze mooi omhoog gaan staan.

    Ik heb zo'n mascara-wimper-borsteltje-ding weet ik veel hoe het heet, waarmee je je wimpers dan uit elkaar haalt zeg maar als ze vastplakken. Dus als ik last heb van klonters of vastgeplakte wimpers dan pak ik dat ding en tada: problem solved ;D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik raak altijd echt enorm gefrustreerd als mijn wimpers aan elkaar plakken. (krul)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    volgens mij is hun mascara dan gewoon oud of slecht. mascara kan je namelijk max een halfjaar bewaren. niet iedereen weet dat, en gebruikt dezelfde na 2 jaar nog steeds. het is niet alleen slecht voor je wimpers, maar het geeft idd ook een heel lelijk effect..


    Never say Never

    Pickwick schreef:
    Ik word altijd hysterisch als m'n wimpers aan elkaar kleven.
    Ik snap ook niet hoe ze het zo ver kunnen laten komen? Je moet wel hele slechte mascara hebben of gewoon je hele mascara opmaken om ze zo plakkend te krijgen.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik doe er altijd een klodder op xD en dan plakt het soort van ook an elkaar. maar het is niet lelijk ofzo want ik koop om de 3 maanden een nieuwe :3

    [ bericht aangepast op 19 feb 2011 - 13:38 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Nog niet gezien, maar het klinkt niet erg aantrekkelijk. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    RINGDINGDONG schreef:
    Sommige mensen staat het wel


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    ik zorg ook zoveel mogelijk dat het niet klont of aan elkaar zit, en zoveel heb ik trouwens ook niet op. :)

    RINGDINGDONG schreef:
    Sommige mensen staat het wel

    sommige wel maar mij dus absoluut niet :P ik draag altijd best wel zwarte make up :$


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    BAZINGA schreef:
    Dat vind ik ook zó vreselijk he!
    Ja, dat moest er gewoon even uit. Alles lekker aan elkaar gekleefd en dan zitten sommige meisjes bij mij in de klas er nóg even een laag boven op te doen. Mijn ogen zouden spontaan dichtvallen als ik zoveel mascara op had o.o


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    sorry maar mascara maakt toch ook een beetje je wimpers kapot of ben ik nouw dom:8 tog?
    als je langere wimpers wil kan je ook wonderolie gebruiken (en het helpt!!(yeah))

    [ bericht aangepast op 20 feb 2011 - 2:39 ]


    «´¨`•..¤:Peace¤..•´¨`»

    RINGDINGDONG schreef:
    Sommige mensen staat het wel


    it's so empty living behind these castle walls

    bij ons op school loopt een meisje, met zoveel mascara dat haar ogen zelf niet meer opvallen, niet normaal! is ze ook 3 kwartier mee bezig ofzo ¬¬


    <3