• Ja, ik word serieus helemaal gek van mezelf. Mn vriend heeft me een x behoorlijk bedrogen. Hij ging met een ander meisje ja. Maar nu word ik dus helemaal para, als ie veel zit te twitteren/chatten/smsen/hyves etc, met een ander. Laatst had zo'n meisje al een smiley met I love Patrick gemaakt, en toen dacht ik al van shit.
    Maar sinds gister twittert ie dus de hele tijd met een ander meisje, en op msn praat ie ook met haar en zo.. Ja ik weet dat ik er niks van moet denken, maar omdat t 1x eerder precies zo is gegaan(veel msnen en zo met een meisje & tegen mij zeggen dat ie dr niet leuk vind etc) zit ik de hele tijd te wanhopen -.-

    [ bericht aangepast op 13 feb 2011 - 0:29 ]


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Dat is zo logisch en begrijpbaar. Dat kan je jezelf niet kwalijk nemen! Alleen kan je gevoel niet zomaar uitzetten dus kan je ook niet anders dan je zo blijven voelen. Misschien moet je dat ook tegen hem zeggen dat je je zo voelt hierover? Of weet hij dat al wel.


    -

    Genius schreef:
    Dat is zo logisch en begrijpbaar. Dat kan je jezelf niet kwalijk nemen! Alleen kan je gevoel niet zomaar uitzetten dus kan je ook niet anders dan je zo blijven voelen. Misschien moet je dat ook tegen hem zeggen dat je je zo voelt hierover? Of weet hij dat al wel.

    Nee dat weet ie niet. En ik durf 1000% te wedden dat als ik het zou zeggen dat hij vindt dat ik me aanstel en dan zegt ie dat het gewoon een vriendin van hem is. Maar ja alsnog vertrouw ik t niet op een of andere manier.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    praat er alsnog over met hem en vertel hem ook dat je dit lieverniet zo voel en dat je etzelf ook irritant vind dan komt het ook niet aanstellerig over (:
    is hij lief dan begrijpt hij vast wel (: [denk ik.. ben geen jongentecgneut]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Qlimax schreef:
    (...)
    Nee dat weet ie niet. En ik durf 1000% te wedden dat als ik het zou zeggen dat hij vindt dat ik me aanstel en dan zegt ie dat het gewoon een vriendin van hem is. Maar ja alsnog vertrouw ik t niet op een of andere manier.

    Maar je hebt ook alle reden om het niet te vertrouwen! Dus hij kan niet zeggen dat jij je aanstelt want hij moet dan gewoon zijn mond houden (krul)


    -

    Incognito schreef:
    praat er alsnog over met hem en vertel hem ook dat je dit lieverniet zo voel en dat je etzelf ook irritant vind dan komt het ook niet aanstellerig over (:
    is hij lief dan begrijpt hij vast wel (: [denk ik.. ben geen jongentecgneut]

    Hmm, zo lief is die niet met dit soort onderwerpen, helaas.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Genius schreef:
    (...)
    Maar je hebt ook alle reden om het niet te vertrouwen! Dus hij kan niet zeggen dat jij je aanstelt want hij moet dan gewoon zijn mond houden (krul)

    Haha, ja maak hem dat maar wijs! Hij is heel gevoelloos op dit gebied hoor..


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Uhm, vraag aan zijn vrienden?
    ik denk dat die wel de waarheid zeggen als hij je bedriegd.


    Me so good.

    Ahw dat had ik ook. En dat erm. Pakte ook zo uit als ik had verwacht :x


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Qlimax schreef:
    (...)
    Haha, ja maak hem dat maar wijs! Hij is heel gevoelloos op dit gebied hoor..

    Oh hij lijkt op mijn ex (krul) Ik weet zeker dat als ik weer met mijn ex zou krijgen ik precies hetzelfde zou voelen als jou. Als iemand je bedrogen heeft vergeet je niet dat zomaar.. Ik weet ook niet hoe je dat gevoel kan veranderen, wist ik het maar ;_;


    -

    xSnoepjex schreef:
    Uhm, vraag aan zijn vrienden?
    ik denk dat die wel de waarheid zeggen als hij je bedriegd.

    Daar ga ik niet meer mee om, sinds ik weet dat hun mee deden aan dat leuke "grapje" dat ie met een ander meisje ging:Y)


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Genius schreef:
    (...)
    Oh hij lijkt op mijn ex (krul) Ik weet zeker dat als ik weer met mijn ex zou krijgen ik precies hetzelfde zou voelen als jou. Als iemand je bedrogen heeft vergeet je niet dat zomaar.. Ik weet ook niet hoe je dat gevoel kan veranderen, wist ik het maar ;_;

    Aahw ;( Ze kunnen tegenwoordig alles genezen maar dit niet, damn.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Qlimax schreef:
    (...)
    Aahw ;( Ze kunnen tegenwoordig alles genezen maar dit niet, damn.

    Ja precies.. Ik kan je alleen sterkte wensen en hopen dat het gevoel weggaat. Dus bij deze: sterkte meisje <3 & als wij gaan meeten dan gaan we dik los en vergeet je dat gevoel wel even haha (A)


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Ja precies.. Ik kan je alleen sterkte wensen en hopen dat het gevoel weggaat. Dus bij deze: sterkte meisje <3 & als wij gaan meeten dan gaan we dik los en vergeet je dat gevoel wel even haha (A)

    Haha ja zeker! Drank doet wonderen hihi [a]


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Qlimax schreef:
    (...)
    Haha ja zeker! Drank doet wonderen hihi [a]

    Ja dat sws haha :'D


    -