• Inspringen kan altijd. We geven je korte samenvatting en helpen
    je met in het verhaal te komen.
    Hoe maak je dan Norfolker of vampier? Want die moet toch gebonden zijn?

    - Je kan doen dat je vampier 'zijn' mens nog zoekt of dat ie gefaald
    heeft en dus eigenlijk ook weer vrij is.
    - Je kan dat ook doen met een Norfolker for sure (:





    Op een eiland hier ver vandaan woont een apart volkje, het Norfolk. Het zijn mensen die een soort dorpje hebben gebouwd op een plek in het bos, het zijn mensen die bedreigd worden door een ander volk, Avalonio, mensen die krachten hebben. Behalve de twee volkeren wonen er ook vampieren. Het Norfolk had eeuwen geleden wat op de bedreiging van de Avaloniërs bedacht, ieder pasgeboren Norfolker kreeg een ketting met een klein, rood amulet. Op een dag zou een vampier zich tot het amulet aangetrokken worden en dat was een teken dat ze een 'bond' hadden, de vampier was verplicht het mens te beschermen tegen de mensen met krachten. Sommige vampieren vluchten voor het rode amulet, maar er is gene ontkomen aan.

    Paar belangrijke weetjes:
    - Hoe Norfolkers en Avaloniërs wonen, het leek me leuk dat ze in van
    die boomhutten wonen net zoals in avatar. Zoals hier Op 8.50/11.35 zie je stuk van 't dorpje, op 12.15 binnenkant van hut en 13.05 overzicht dorp 8D En nog een plaatje.

    - En zoals in Avatar, lol, dragen ze ook gewone kleren. (: Maar vergeet niet dat ze geen elektriciteit enzo hebben!
    - Als een vampier het mens ontmoet dat hij of zij moet beschermen begint het amulet van diegene te gloeien en voelen vampiers zich vreselijk aangetrokken tot het amulet.
    - Je moet een beetje denken aan van die Afrikaanse stammen of indianen stammen, lol, met van die houten hutjes enzo.
    - Een vampier voelt, als hij eenmaal hem of haar, heeft ontmoet de pijn van diegene die hij moet beschermen.
    - De ruzie tussen mensen van Avalonio en Norfolk gaat al tot eeuwen terug, nu is het vooral dat Avalonio de Norfolkers van het eiland willen verjagen zodat ze alles voor zichzelf hebben.
    - Je mag enkel relatie met je eigen soort.
    - Voor Norfolkers en Avaloniërs; Als het donker is mag je de stam niet verlaten, tenzij er een speciale tocht/jacht is.
    - Sommige Norfolkers doneren af en toe hun bloed aan de vampier die
    hun beschermt uit dank.


    Wat kan je zijn:
    - Iemand van Norfolk.
    - Iemand van Avalonio (mens met gave).
    - Een vampier (Nog vrij of niet meer).

    Lijstje om in te vullen
    Naam: Volledige naam.
    Geslacht:
    Leeftijd: Voor vampier oogt als en werkelijke leeftijd
    Soort: Norfolker, Avaloniër, vampier.
    Innerlijk: Mag kort, mag ook lang ;p
    Uiterlijk: Foto mag, niet verplicht.

    Rang: Je hebt verschillende rangen, verkenners verkennen omgeving en zoeken betere plaatsen en voedselbronnen etc. Je hebt nog wachters en krijgers/jagers, bij dat laatste zijn vooral mannen, maar een enkele vrouw wordt toegelaten.
    Gave: Enkel voor Avaloniërs.
    Status: Voor vampiers, gebonden (hebben diegene die ze moeten beschermen al gevonden) of nog vrij (hebben diegene die ze moeten beschermen nog NIET gevonden).
    Gebonden aan: Voor de Norfolkers, gebonden aan welke vampier.
    Joiners.
    Norfolkers
    V) Ruby - SoulEater
    M) Zack - The Boss
    M) Kay - Vluuv
    V) Zoë - Progeny

    Avaloniërs
    V) May - MvrLeto
    M) Sam - MvrLeto
    V) Eden - Vluuv
    M)Dean - Adored

    Vampieren
    V) Leah - SoulEater
    V) Melinda - ThatStory
    M) Peter - RainForest
    V) Emilia - Shithead

    'Koppels'
    Ruby - Peter
    Zach - Leah
    Kay - Melinda
    Zoë - Emilia



    Vampiers & Norfolkers worden op einde gebonden.
    Doe ik doormiddel van cijfers geven en dan online te dobbelen xD


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 25 feb 2011 - 16:58 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Picture.
    Naam: Leah Raven Valence.
    Bijnaam: Raven, vanwege haar ravenzwarte haren.
    Geslacht: Vrouw.
    Oogt als: 18
    Werkelijke leeftijd: 83
    Soort: Vampier.
    Innerlijk: Raven is zeker geen katje om zonder handschoenen aan te pakken, ze is erg pittig en kan fel reageren. Ze is vlug boos en je zou erg je best moeten doen wil je het weer goed maken. Ze kijkt best neer op de wezens en je moet echt haar respect verdienen. Verder is ze wel betrouwbaar en houdt ze ervan wezens af en toe te plagen en uit te dagen. Uitdaingen gaat ze dan ook nooit aan de weg, maar in de buurt van een jongen die ze wel leuk vind kan ze erg verlegen worden.
    Uiterlijk: Leah heeft normale lengte en is slank gebouwd, ze heeft zwarte haren tot halverwege haar rug. Haar ogen zijn groen/blauw, maar als ze dorst heeft krijgen ze een soort gouden kleur.

    Status: Gebonden.
    Beschermer van: Zack.
    Extra; Ze heeft altijd haar zwaard bij zich als wapen, ook hoopt ze degene aan wie ze gebonden is nooit tegen te komen. Ze wilt vrij zijn.
    More pictures: Klik ~ Beetje bladeren, die zwartharige/ [;
    ___________________
    Picture.
    Naam: Ruby Taylor
    Bijnaam; Ginger. (Lol, gepikt van vriendinnen, die noemen iedereen met rood/oranje haar gingers xd)
    Geslacht: Vrouw.
    Leeftijd: 17
    Soort: Norfolker.
    Innerlijk: Ruby is op het eerste gezicht een bescheiden, lief en schattig meisje. Maar als je haar beter leert kennen merk je al gauw dat ze best veel lef heeft. Ze hecht zich best gauw aan mensen en gaat voor haar vrienden door het vuur.
    Uiterlijk: Ruby is fijntjes gebouwd en heeft lange, slanke benen. Toch is ze niet langer dan de mannen die ze tegenkomt waar ze wel blij mee is. Ze heeft rode krullen tot halverwege haar rug, in het zonlicht lijken haar haren nóg vuriger rood dan dat ze werkelijk zijn. Haar ogen zijn, zoals je ziet, lichtblauw/grijsachtig van kleur.

    Rang: Dochter 'stamhoofd', helpt bij alles wat nodig is, maar helpt voornamelijk de verkenners.
    Status: gebonden.
    Beschermer is: Peter.
    Extra; Ze heeft het niet zo met de regeltjes van hun volkje/stam en breekt ze dan ook vaak, waar haar vader niet al te blij mee is. Ook heeft ze altijd een paar messen bij zich ter bescherming.
    ___________________________________________________________________
    Naam: Emily Dawn
    Geslacht: Vrouw.
    Leeftijd: 21
    Soort: Avaloniër
    Innerlijk: Arrogant, roekeloos, hittepetit, egoïstisch
    Uiterlijk: Boem. (te lui om te omschrijven ;p) & Yeah, denk die bruine haren maar blond. (is 1 persoon nl.)

    Rang: Krijger
    Gave: Ze kan mensen verleiden, helaas niet voor eeuwig.
    Extra; Ze denkt enkel aan zichzelf en heeft een hart van steen, misschien dat er iemand is die dat kan veranderen, maar zij denkt van niet.

    [ bericht aangepast op 27 maart 2011 - 12:11 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    No one? ;x


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Naam: Melinda River
    Bijnaam : Mel
    Geslacht: Vrouw
    Leeftijd: 18
    Werkelijke leeftijd : 124
    Soort: Vampier
    Innerlijk: Melinda is vrij stil en ook erg lief. Ze helpt graag en heeft eigenlijk een hekel aan ruzie, maar als Mel echt kwaad word dan moet je oppassen want dan raakt ze alle controle over haar zelf kwijt en heeft ze nog maar één doel voor ogen.
    Uiterlijk: Melinda is erg lang en heeft een bleke huid, voor een vampier lijkt ze erg op een mens en in eerste instantie zou je niet zeggen dat ze werkelijk een vampier is. Ze heeft lang zwart haar en draagt meestal lichte kleuren. Klik
    Status : Nog niet gebonden
    Extra : Ze kan niet altijd even goed met alle vampiers opschieten.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2011 - 22:40 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 19 feb 2011 - 22:44 ]


    "If not later, when?" - André Aciman // call me by your name

    Begin beetje aangepast en ik zet je erbij ^^


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Anyone? ^-^


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik doe ook wel mee, maar het kan ff duren voordat ik inspiratie heb voor een gastje :)
    Maar ik doe sowieso wel mee ^^

    haha, ik wil adners wel helpen hoor maar awesome =d


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Naam: May Meerle
    Geslacht: meisje
    Leeftijd: 17
    Soort: Avaloniër
    Innerlijk: May is een vrolijk meisje, ze is erg betrouwbaar en lief. Ze houdt van de vrede en haat ruzie.
    Uiterlijk: May is getint, heeft lang bruin haar, groene ogen. Slank gebouwt.
    Rang: Verkenner
    Gave: Vuur. Gedachte kunnen lezen, ze kan ook vuur besturen.
    Extra: May is graag buiten, ze verkent de boel met vol plezier.

    [ bericht aangepast op 21 feb 2011 - 19:23 ]


    What is youre favo scary movie?

    Wat bedoel je met gave vuur?
    het mogen ook andere dingen zijn zoals gedachten ezen/besturen,
    hypnose, kunnen vliegen, iemands hele geschiedenis kunnen zien
    door 1 aanaking en ga zo maar door.

    Verder is ze goed 8D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Naam: Zachar Fleming.
    Pic: Blub.
    Bijnaam; Zack.
    Geslacht: Man.
    Leeftijd: 22.
    Soort: Norfolker.
    Innerlijk: Zachar is een jongeman die van lol houdt en dat ook laat merken. Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd. Hij heeft een spontaan en open karakter, maar is een agressief beest als hij tegenover zijn vijand staat.
    Uiterlijk: Hij heeft halflang zwart haar dat krult aan de uiteinden, een getinte huid en gifgroene ogen waar een hazelnootbruine rand omheen zit. Deze combinatie maakt hem erg aantrekkelijk voor het vrouwvolk.
    Rang: Strijder.
    Status: Nog niet gebonden.
    Bescherm is: Coming.
    Extra: -

    [ bericht aangepast op 20 feb 2011 - 19:49 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    *pakt hooivork en fakkel*
    mensen die hadden beloofd aan te maken, deo het nou.
    Of ik kom jullie stalken :Y) x]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Omg dat was eng, ben ik helderziend ofzo?
    Ik zet je erbij.

    -omg, we heben enkel vrouwen xd Vrouwenoverschot man :a-
    Mannen nodig


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    SoulEater schreef:
    Omg dat was eng, ben ik helderziend ofzo?
    Ik zet je erbij.

    -omg, we heben enkel vrouwen xd Vrouwenoverschot man :a-
    Mannen nodig

    Oh dan maak ik er toch een man van -gayhand-
    8]


    No growth of the heart is ever a waste

    Whaha, hoeft niet per se hoor :')
    maar als je het wilt is het wel fijn 8D
    Ik ben ook altijd hebberig met 2 meiden, tssk
    (Ja, ik kan nooit kiezen. Slechte eigenschap.)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Whihi, aangepast :Y).


    No growth of the heart is ever a waste