• Hai...
    Ik ben dus vorig weekend overgevlogen naar Amerika voor de begrafenis van Nicky (lees hier het hele verhaal)
    Ik had gezegd dat ik niet zou gaan, maar zijn mama stuurde me een ticket omdat ze wist wat het voor me zou betekenen. Maar het is nu ineens allemaal zo definitief(huil)Ik mis hem zo fel!! Ik zou normaal enkel een tekst voorlezen, maar ik heb ook dit gezongen op de begrafenis...
    Ik weet niet wat ik nu moet doen...
    Het doet zo'n pijn, ik kan niet meer slapen...
    Wat moet ik nu doen... Ik ben mijn alles kwijt geraakt, mijn wereld lijkt ineens te vergaan... Zijn trui die hier nog lag, zijn lievelingstrui, daar loop ik nu al dagen mee rond, ik neem hem zelfs mee naar school :(

    Sorry als je dit volledig hebt gelezen, ik heb het er gewoon heel moeilijk mee(huil)
    Xx

    [ bericht aangepast op 16 juni 2012 - 23:42 ]

    Heeel veel sterkte (flower) Hij zal altijd in je hard wonen.


    What is youre favo scary movie?

    Sterkte!


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Heel veel sterkte meis. <3


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    DreadsSnake schreef:
    Hai...
    Ik ben dus vorig weekend overgevlogen naar Amerika voor de begrafenis van Michy (lees hier het hele verhaal)
    Ik had gezegd dat ik niet zou gaan, maar zijn mama stuurde me een ticket omdat ze wist wat het voor me zou betekenen. Maar het is nu ineens allemaal zo definitief(huil)Ik mis hem zo fel!! Ik zou normaal enkel een tekst voorlezen, maar ik heb ook dit gezongen op de begrafenis...
    Ik weet niet wat ik nu moet doen...
    Het doet zo'n pijn, ik kan niet meer slapen...
    Wat moet ik nu doen... Ik ben mijn alles kwijt geraakt, mijn wereld lijkt ineens te vergaan... Zijn trui die hier nog lag, zijn lievelingstrui, daar loop ik nu al dagen mee rond, ik neem hem zelfs mee naar school :(

    Sorry als je dit volledig hebt gelezen, ik heb het er gewoon heel moeilijk mee(huil)
    Xx

    ahww,..
    das egt klote voor je.
    wat je moet doen:
    vind een manier om het van je af te zetten,.. hou je van tekenen, maak een tekening met goede herrinneringen aan Michy, en verbrandt alles wat slecht is.
    zo herinner je hem als een goede vriend en kun je het gew achter je laten.
    veel sterkte (flower)
    xx


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.