• Waarom zijn er hier zo weinig leden? Is deze site dan zo saai dat er nog maar 12 leden online zijn?

    Zou er ooit meer dan 100 leden komen? Vooral tieners onder andere?


    Let's drink Jasmin tea!

    Ik weet niet hoe lang je nu lid bent, maar de dagen dat er 100+ leden online zijn op een dag zijn voorbij.

    Sinds 2013/2014 is het al ontzettend aan het minderen en sinds 2018 zijn er elke dag maar zo'n 10 à 15 users online.

    Quizlet heeft haar beste jaren gehad en de users die vooral nog online zijn, zijn vaak de veteranen hier die al jaren lid zijn en dus zeker 20+ zijn.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik was eerlijk gezegd verbaasd dat het nog bestond! Maar ik ben wel erg blij dat het er nog steeds is. Ik heb zulke fijne herinneringen aan deze website!

    Ik denk wel dat het niet meer heel hard gaat groeien. Misschien kan je mensen uitnodigen die je in het echt kent? Of het online promoten?


    Alleen maar tranen van geluk

    Fern schreef:
    Ik was eerlijk gezegd verbaasd dat het nog bestond! Maar ik ben wel erg blij dat het er nog steeds is. Ik heb zulke fijne herinneringen aan deze website!

    Ik denk wel dat het niet meer heel hard gaat groeien. Misschien kan je mensen uitnodigen die je in het echt kent? Of het online promoten?


    Of een commercial maken.

    Was een dubbel post

    [ bericht aangepast op 15 dec 2019 - 13:33 ]


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Ik ben zelf af en toe online om even op het forum te kijken, maar er gebeurd simpelweg niet zoveel. De dingen die gepost of gemaakt worden moeten maar net de interesse wekken, of het onderwerp zijn waar je over kan praten. Dat doen ze niet. (Misschien omdat ik maar 18 ben en de meeste toch wat ouder zijn)

    Ik wil wel een initiatief doen om Quizlet actiever te houden, maar daar moet wel veel over worden nagedacht om het echt te laten werken.

    —-sorry voor de dubbel post ik dacht dat het vorige bericht verloren was gegaan door dat de WiFi het niet deed—-

    [ bericht aangepast op 14 dec 2019 - 10:51 ]


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    OosterEiland schreef:
    Ik ben zelf af en toe online om even op het forum te kijken, maar er gebeurd simpelweg niet zoveel. De dingen die gepost of gemaakt worden moeten maar net de interesse wekken, of het onderwerp zijn waar je over kan praten. Dat doen ze niet. (Misschien omdat ik maar 18 ben en de meeste toch wat ouder zijn)

    Ik wil wel een initiatief doen om Quizlet actiever te houden, maar daar moet wel veel over worden nagedacht om het echt te laten werken.

    —-sorry voor de dubbel post ik dacht dat het vorige bericht verloren was gegaan door dat de WiFi het niet deed—-


    Is twee keer gepost. Wilde dat even aangeven.

    filosofie schreef:
    (...)

    Is twee keer gepost. Wilde dat even aangeven.


    Ik zal de vorige verwijderen.
    Wat uiteindelijk niet kon.. Best gek dat ik mijn eigen berichten niet kan verwijderen.

    [ bericht aangepast op 15 dec 2019 - 13:35 ]


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Er zijn weinig leden omdat Q nauwelijks met de tijd meegroeit. Geen advertenties om nieuwe leden te trekken, geen app... De eigenaar wil er geen geld in investeren en dan bloedt het vanzelf dood. Wat ontzettend jammer is, want deze site had heel erg veel potentie.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Croweater schreef:
    Er zijn weinig leden omdat Q nauwelijks met de tijd meegroeit. Geen advertenties om nieuwe leden te trekken, geen app... De eigenaar wil er geen geld in investeren en dan bloedt het vanzelf dood. Wat ontzettend jammer is, want deze site had heel erg veel potentie.


    Ik vind dit eerlijk gezegd wel een beetje heel plat klinken, want weet je dat zeker dat Rutger hier niet in wilt investeren?

    Ik denk dat als de site dood blijft je er dan ook niet meer veel geld in zult stoppen , dus als wij met elkaar besluiten op elkaar te reageren en het weer levend te maken, dan zal Rutger er vast weer meer mee bezig zijn en zal het ook mensen aan trekken.

    Ik ben ook schuldig, ik mopper ook dat het soms zo dood is, maar ook ik post geen nieuwe verhalen, maak geen topics meer en ben meer met onzichtbare dingen (pb rpg() bezig. Dus denk dat de bal ook heel erg bij ons ligt.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    (...)

    Ik vind dit eerlijk gezegd wel een beetje heel plat klinken, want weet je dat zeker dat Rutger hier niet in wilt investeren?



    Dat is toch duidelijk? Er worden al jaren suggesties gedaan en er wordt bar weinig mee gedaan. Hij is al twee maanden niet online geweest en Tristan al tien maanden niet.

    Ik denk dat als de site dood blijft je er dan ook niet meer veel geld in zult stoppen , dus als wij met elkaar besluiten op elkaar te reageren en het weer levend te maken, dan zal Rutger er vast weer meer mee bezig zijn en zal het ook mensen aan trekken.


    Ik denk dat het daar inmiddels te laat voor is. Enkele jaren geleden speelde dit al, toen waren er onwijs veel users die allerlei initiatieven opstartten, maar als er vervolgens niets mee gedaan wordt, dan ebt ook ons enthousiasme weg. Feit is gewoon dat mensen deze website moeilijk kunnen vinden tegenwoordig, als er geen app voor is en er niet geadverteerd wordt en er ook geen grote dingen georganiseerd worden die schrijvers of lezers trekken. Wellicht dat de mensen hier tien jaar geleden makkelijk terechtkwamen vanwege de hypes die er toen heersten, maar tijden zijn nu anders en er zijn behoorlijk wat alternatieven (die naar mijn mening echt niet altijd beter zijn maar weer wél voor geadverteerd wordt) . Ik snap heus wel dat Rutger er nu geen geld meer in wil investeren, want waarschijnlijk zal het een stuk minder resultaat opleveren dan wanneer dat drie jaar geleden was gebeurd.


    Every villain is a hero in his own mind.

    IrishNialler schreef:
    (...)

    Ik vind dit eerlijk gezegd wel een beetje heel plat klinken, want weet je dat zeker dat Rutger hier niet in wilt investeren?

    Ik denk dat als de site dood blijft je er dan ook niet meer veel geld in zult stoppen , dus als wij met elkaar besluiten op elkaar te reageren en het weer levend te maken, dan zal Rutger er vast weer meer mee bezig zijn en zal het ook mensen aan trekken.

    Ik ben ook schuldig, ik mopper ook dat het soms zo dood is, maar ook ik post geen nieuwe verhalen, maak geen topics meer en ben meer met onzichtbare dingen (pb rpg() bezig. Dus denk dat de bal ook heel erg bij ons ligt.


    Maar er kan ook niet verwacht worden dat met een klein aantal actieve leden hetzelfde bereikt kan worden als bij een groot aantal. Misschien moeten we niet proberen om Quizlet de site te maken die het eens was, maar proberen om de actieve leden nu meer na elkaar toe te brengen. Zo heb je misschien een paar topics die actief en levendig zijn, en maakt het niet uit dat de rest ‘dood’ is.


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    *oude vrouwenstem* In mijn tijd was Q in de bloei van haar leven met véél meer dan 100 online leden, maar inmiddels (13 jaar later) is het vlammetje zo goed als gedoofd.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Croweater schreef:
    (...)

    Ik denk dat het daar inmiddels te laat voor is. Enkele jaren geleden speelde dit al, toen waren er onwijs veel users die allerlei initiatieven opstartten, maar als er vervolgens niets mee gedaan wordt, dan ebt ook ons enthousiasme weg. Feit is gewoon dat mensen deze website moeilijk kunnen vinden tegenwoordig, als er geen app voor is en er niet geadverteerd wordt en er ook geen grote dingen georganiseerd worden die schrijvers of lezers trekken. Wellicht dat de mensen hier tien jaar geleden makkelijk terechtkwamen vanwege de hypes die er toen heersten, maar tijden zijn nu anders en er zijn behoorlijk wat alternatieven (die naar mijn mening echt niet altijd beter zijn maar weer wél voor geadverteerd wordt) . Ik snap heus wel dat Rutger er nu geen geld meer in wil investeren, want waarschijnlijk zal het een stuk minder resultaat opleveren dan wanneer dat drie jaar geleden was gebeurd.


    Ik begrijp zeker ergens de frustratie, daar loop ik zelf ook mee want een van mijn favoriete sites is aan het dood bloeden. En er word inderdaad niets meer georganiseerd maar het is vrij logisch dat Rutger er ook een beetje de stekker uit trekt. Tijden veranderen en zo gaat het met sites. Maar als we met een groep ons hard maken, dat de site niet compleet dood bloed, lijkt mij dat een mooi punt.

    Dat is namelijk ook een van de redenen dat ik in het forum actief probeer te zijn in de hoop dat meer mensen dat doen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Het viel me op dat deze site niet eens een eigen app heeft. En wel terwijl er in 2019 leven.

    Ook kan je de site niet meer vinden online als.je het zoekt. Je krijg meteen quizlet.com. dat meer met dingen onthouden en leren te maken heeft.

    [ bericht aangepast op 18 dec 2019 - 11:04 ]

    OosterEiland schreef:
    (...)

    Ik zal de vorige verwijderen.
    Wat uiteindelijk niet kon.. Best gek dat ik mijn eigen berichten niet kan verwijderen.


    Is om te voorkomen dat mensen ruzie zoeken en uiteindelijk vijf minuten later hun berichten weer verwijderen. (; Dan valt er natuurlijk niets meer te checken. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.