• oke ik vind dus echt dat er zoveel mensen zich aanstellen van dan starten ze een topic van IK BEN LELIJK en het enigste wat ze willen is dat iedereen zegt nee je bent vet knap enzo O_< dus gewoon aandacht tekoort ofzeu.. Of uhhm ze starten een topic van OMG ZIJ IS ZO KNAP en dan zo foto van haarzelf O.o maar oke dat vind ik dus x'D en jullie?!


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Amen. @ MISSxLIEFORD

    (A)


    don't Worry...Be gay.

    ben het met bomm..eens.. kom op zeg..laat die genen lekker..iedereen is mooi... van binnen je binnen kant telt toch hoe je bent? uitelijk tel ook mee maar het meestej hoe je bent..en of je aardig bent ofzoo..niet hoe je der uit ziet..iedereen is andersa laat elkaar lekke gaan,met wat je wilt..

    jah maar moet je daarom een topic maken met : ik ben lelijk als titel :8


    Gilles (ll)

    (...)
    jah maar moet je daarom een topic maken met : ik ben lelijk als titel :8

    weetje!
    jullie hebben allebij gelijk.


    don't Worry...Be gay.

    (...)
    weetje!
    jullie hebben allebij gelijk.

    xD
    ieder zijn mening ^^


    Gilles (ll)

    omg.

    oky. zo'n topic gaan opene, is mss wel stom fzuu.
    maar als ze dat willen doen, doen ze dat toch.

    kbedoel. ik heb ook een topic geopend gwn om te zegge en te tone datk extensions heb :') dan kan je daar toch over zeiken?

    [DAT IS WAT ANDERS X'D
    jij maakt geen topiv met : ik ben lelijk,in de hoop dat mensen gaan zeggen : je bent helemaa lniet lelijk! en dat je er op kan kicken.


    don't Worry...Be gay.

    wil er iemand zo'n topic doorsturen ??
    hew der nog geen enkele van gzn hoor x333


    PoisonTrash on camera

    ja gewoon aanstellen :D!


    Take My Hand Take A Breath ...

    ik zoek wel ff
    'ik ben lelijk'x'D


    don't Worry...Be gay.

    Persoonlijk vind ik die berichten nogal egocentrisch :8


    Moof

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=8772
    hier is er 1 x'D
    anders moet je ff opzoeken.


    don't Worry...Be gay.

    oke ik vind dus echt dat er zoveel mensen zich aanstellen van dan starten ze een topic van IK BEN LELIJK en het enigste wat ze willen is dat iedereen zegt nee je bent vet knap enzo O_< dus gewoon aandacht tekoort ofzeu.. Of uhhm ze starten een topic van OMG ZIJ IS ZO KNAP en dan zo foto van haarzelf O.o maar oke dat vind ik dus x'D en jullie?!


    amen (A)


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]