• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    26 - 02 - '16

    Het is best lekker buiten, misschien moet ik maar... nah.


    Your make-up is terrible

    Needles schreef:
    Het is best lekker buiten, misschien moet ik maar... nah.


    Pretty is just a pretty word.

    I really, really miss you. Like hell how could I possibly not.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Oooooh mijn muur wordt echt fantastisch. Als hij af is maak ik er een topic over


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Oke, vergeet die foto op aluminium. Er is iets fout gegaan in mijn bestelling en nu is het maar de vraag of ik 'm nog krijg.


    26 - 02 - '16

    Wees dan duidelijk ipv zo'n zak te zijn.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Perdition schreef:
    Oke, vergeet die foto op aluminium. Er is iets fout gegaan in mijn bestelling en nu is het maar de vraag of ik 'm nog krijg.


    Ahw maar als de bestelling foud word hij toch vergoed en kan hij overnieuw gemaakt worden?


    Waarom is ineens iedereen afstandelijk en kortaf tegen me? What did I do :c

    Jorah schreef:
    (...)

    Ahw maar als de bestelling foud word hij toch vergoed en kan hij overnieuw gemaakt worden?


    Waarom is ineens iedereen afstandelijk en kortaf tegen me? What did I do :c


    Ik heb er achteraan gebeld en het bleek dat er een error was geweest door een stroomstoring. Het kwam helemaal goed volgens de vrouw van de klantenservice.


    26 - 02 - '16

    Gingah! :3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Iedere keer dat ik 'all by myself' zing gaat mijn moeder een beetje stuk van binnen omdat ze denkt dat ze me in de steek laat.


    i put the fun in funeral

    Fuck, ik voel me zo aangesproken. Kut, kut, kut het was helemaal niet naar mij gericht, maar toch, ik voel me er zo kut over.


    Tijd voor koffie.

    ik haat hoe vatbaar ik ben voor aanbiedingen want ik heb gister al diepvriespizza gehad, maar nu ik deze ongewenste reclame binnen heb gekregen MOET en ZAL ik die tweede New York Pizza gratis krijgen.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik zei dat ik het niet wilde om naar de winkel voor zoiets onbenulligs te gaan, ga je er toch over doorzeuren, you big baby. En als het belangrijk voor mij is, doe je het nooit. Wat een vader ben jij.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ja, ga me vooral vertellen dat ik ongeïnteresseerd overkom terwijl jij alleen maar over je vrienden praat en mij zomaar ophangt


    26 - 02 - '16

    Fuck you Sony Xperia z3 compact. Mijn telefoon wil niet meer aan, ik ga dus echt wel terug naar de samsung zodra dit contract verlopen is ik kan niet eens de batterij er uit halen.


    In a dream I was a werewolf, my soul was filled with crystal light!