• ik lees echt vaak dat persoontjes 'boos' zijn op TH omdat ze 'alleen nog aandacht hebben voor de amerikaanse fans, en europa laten voor wat het is.' en ik ben het er mee eens hoor, daat gaat het niet om, maar ik dacht, zeuren&er niks mee doen??
    ik weet niet waar TH nu is, om eerlijk te zijn. maar waarom sturen we met zn allen niet een brief naar TH waar je je mening over de amerikaanse tour inzet, de actie en nog een paar andere dingen die je zelf wilt natuurlijk =p
    en ik dacht, om het eruit te laten springen; koop oranje briefpapier en enveloppen !! hee, ik verveel me ook wel eens xD
    maar nu moet ik alleen nog 2 dingen weten;
    wanneer sturen we het op [ongeveer allemaal op dezelfde datum]
    en naar WAAR sturen we het op [dus het adres]
    ohjah, en de brieven t liefst in t engels ^^

    noujah ^^ als je het wat vind, laat et me weten!
    [dit heb k geschreven;

    dear tokio hotel,

    my name is yuara and as you can see, my letter is orange.
    But not only my letter, all the letters from the fans in the Netherlands got that color.
    We've put up some action for you're Dutch fans to write you because..
    Since you've been in America, the fans in Europe don't exist anymore.
    And I know it sounds weird, and I know it isn't true, but that's our impression.
    I'm looking at some posters while I am writing this letter, and I don't know what to write, if i'm honest.
    And all the fans in America have the right to see you guys play, 'cause YOU ROCK!
    But, I hope, you come back to Europe very soon!

    Well, i wish u guys SO much luck in the years to come.
    You've got the support of all you're European fans, (especially the Netherlands and Germany)...

    xxYuara ^^

    p.s. this letter might come very late, if you are back to Europe all ready. But this was what i think about the American tour.]


    xxCurr laat iets weten ;)


    You move me ......... Kurt

    ze gaan eerst naar Amerika, dan nemen ze een tijdje rust, dan duiken ze weer de studio in voor een nieuw album en tegen die tijd is er een jaar verstreken


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Kom op zeg gun het de Amerikaanse fans ook. Ik bedoel stel je dit voor: Tokio Hotel komt uit Amerika en jij bent als europeaan al 2 jaar lang fan van ze, maar ze geven nooit een concert in europa. Dan komen ze eindelijk naar jou land toe dan kan jij naar het concert en dan zijn er een stelletje Amerikaanse fans die het jou dan neit gunnen. Hoe zou jij je dan voelen? Begrijp neit verkeerd hoor als jij die brief wilt sturen gewoon doen, maar denk er even goed over na. Ik bedoel waarom zouden de Amerikaanse fans niet van deze geweldige band mogen genieten?

    Kom op zeg gun het de Amerikaanse fans ook. Ik bedoel stel je dit voor: Tokio Hotel komt uit Amerika en jij bent als europeaan al 2 jaar lang fan van ze, maar ze geven nooit een concert in europa. Dan komen ze eindelijk naar jou land toe dan kan jij naar het concert en dan zijn er een stelletje Amerikaanse fans die het jou dan neit gunnen. Hoe zou jij je dan voelen? Begrijp neit verkeerd hoor als jij die brief wilt sturen gewoon doen, maar denk er even goed over na. Ik bedoel waarom zouden de Amerikaanse fans niet van deze geweldige band mogen genieten?

    hierbij verklaar ik jou heilig:Y)


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Komaan laat th nu toch is doen wa ze willen.
    Tis maar 1 maand,ze komen heus wel terug hoor!




    ving ik ook

    ut ..was. maar.. een idee O_O


    You move me ......... Kurt

    Komaan laat th nu toch is doen wa ze willen.
    Tis maar 1 maand,ze komen heus wel terug hoor!

    inderdaad poep,
    i agree ><
    mensen die zoiets willen doen zijn gwn van die wannabe's. jonge,
    op zo'n momente kan th niét trots zijn op hun europese fans.

    Ik vind die ophef eromheen dom en irritant. Ze blijven daar echt niet voor eeuwig, waarom zeurt iedereen zo?
    Ze hadden eerst al dat gezeik met Frankrijk, nou daar bleven ze toch ook naartoe gaan? Alsof ze hun succes in de USA gaan opgeven omdat een stelletje pubers hier jaloers zijn.

    Het is trouwens niet spefifiek tegen jou gericht ;)

    (...)
    inderdaad poep,
    i agree ><
    mensen die zoiets willen doen zijn gwn van die wannabe's. jonge,
    op zo'n momente kan th niét trots zijn op hun europese fans.


    ¬¬ oh dus ik ben een wannabe wil je zeggen??


    You move me ......... Kurt