• Het was in éen woord GEWELDIG. Can't even, omgg. /dead

    Het begon voor mij allemaal al rond 16.00, toen ik aansloot in de rij. Toen ging ik Lotte (/1602011) bellen omdat die er al stond maar ik kon haar niet vinden, en toen bleek dus dat ze achter me stond terwijl ik haar belde. /faal. Toen gingen we in de rij staan en wachten, en toen opeens ging Lotte keihard gillen: Bleek Jack z'n abs geflasht te hebben, haha. Maar dat had blijkbaar alleen zij gezien ofzo :'D En toen een tijdje daarna zag ik Alex opeens achter zo'n raam (de rij was zo'n 60 mensen toen) en hij stak z'n middelvinger op naar de rij, en toen ging ik naar hem zwaaide en ik was blijkbaar de enige die hem zag. En toen lachte hij naar me en zwaaide hij terug! :'D

    Toen kwamen er nog meer mensen van Q (Elisa /Avery, Nienke /Evanesco, Bo /IDGAF, Nathalie /Lykke en Anna /Nimloth) en die ging ik allemaal bij ons naar voren halen dus dat was heel gezellig. Alleen toen de deuren opengingen werd het drama, toen echt heel veel duwen en trekken enzo, ik ben echt blauw daarvan. En toen ging ik naar binnen en kocht ik een Dirty Work shirt :9~

    En toen begon het en deden ze deze liedjes en het was gewoon geweldig en Nienke en ik stonden helemaal links op de verhoging bij Jack en we konden alles zien en omg :9~ En aan het einde kwamen we Renée /Papercut nog tegen en toen gingen mijn vriendin en ik weer naar huis omdat zij niet wou signeren. Dat vond ik wel echt even naaiend van haar maarokee.

    En ik vond het heel leuk om iedereen van Q weer te zien en uiteindelik ben ik nu heel jaloers op Anna omdat zij een plectrum van Jack heeft en op Shireen omdat zij in het midden stond en omdat ze op de foto staat met de zanger van Young Guns en op Bo omdat zij wel een foto met Alex&Jack heeft *-* En oja het voorprogramma was kut, lol.

    Wie was er nog meer die ik gemist heb?
    :9~

    [ bericht aangepast op 17 feb 2011 - 16:15 ]


    Hope goes lost but never dies.

    Lawl kleine beschrijving schat.


    ~ Jalexis takes over your world...

    Ik schijn gespot te zijn gister, maar ik heb niemand herkend :')


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Hello! Het voorprogramma (Young Guns) was super vet!
    En mention even dat ik op de foto sta met zanger van Young Guns who's a total hottie. - gayhand -


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    aaah, gaaf 8D


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Nouuuuhouuu!
    Ik wou er zo graag naartoe T_T.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    En Alex zag mijn stokje en hij lachte ernaar :9~


    ~ Jalexis takes over your world...

    Miauw schreef:
    Ik schijn gespot te zijn gister, maar ik heb niemand herkend :')

    Ja Lotte zei het tegen me dat ze je niet aan durfde te spreken, maar als ze het even had gezegd had ik je wel even aangesproken maar Lotte zegt dat natuurlijk weer niet en mij was je niet opgevallen :')


    Hope goes lost but never dies.

    't was leeeeeuk (krul)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Vond trouwens best jammer dat ze Hello Brooklyn niet hebben gedaan. ]:
    En op het einde, Dear Maria, Count me In.
    Dude, I went crazy.(krul)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Alleen mijn filmpje van Teenage Dream is tot nu toe goed gelukt. Bij de rest hoor je door die bagger geluidsoverdracht van de Melkweg bijna alleen maar ruis.


    Hope goes lost but never dies.

    Circles schreef:
    Alleen mijn filmpje van Teenage Dream is tot nu toe goed gelukt. Bij de rest hoor je door die bagger geluidsoverdracht van de Melkweg bijna alleen maar ruis.

    Sexay. Ik heb van Therapy filmpje, alleen geen zin om te uploaden gehhee.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Klinkt wel wreed


    "Ignite, my love. Ignite."

    Circles schreef:
    Alleen mijn filmpje van Teenage Dream is tot nu toe goed gelukt. Bij de rest hoor je door die bagger geluidsoverdracht van de Melkweg bijna alleen maar ruis.

    Die persoon die meezingt zingt echt vals, ben jij dat? (nerd)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Avery schreef:
    (...)
    Die persoon die meezingt zingt echt vals, ben jij dat? (nerd)

    Hahahahaha


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Avery schreef:
    (...)
    Die persoon die meezingt zingt echt vals, ben jij dat? (nerd)

    Hahahahahah en bedankt weer! Ja dat zal ik wel zijn, lol.


    Hope goes lost but never dies.