• Het was in éen woord GEWELDIG. Can't even, omgg. /dead

    Het begon voor mij allemaal al rond 16.00, toen ik aansloot in de rij. Toen ging ik Lotte (/1602011) bellen omdat die er al stond maar ik kon haar niet vinden, en toen bleek dus dat ze achter me stond terwijl ik haar belde. /faal. Toen gingen we in de rij staan en wachten, en toen opeens ging Lotte keihard gillen: Bleek Jack z'n abs geflasht te hebben, haha. Maar dat had blijkbaar alleen zij gezien ofzo :'D En toen een tijdje daarna zag ik Alex opeens achter zo'n raam (de rij was zo'n 60 mensen toen) en hij stak z'n middelvinger op naar de rij, en toen ging ik naar hem zwaaide en ik was blijkbaar de enige die hem zag. En toen lachte hij naar me en zwaaide hij terug! :'D

    Toen kwamen er nog meer mensen van Q (Elisa /Avery, Nienke /Evanesco, Bo /IDGAF, Nathalie /Lykke en Anna /Nimloth) en die ging ik allemaal bij ons naar voren halen dus dat was heel gezellig. Alleen toen de deuren opengingen werd het drama, toen echt heel veel duwen en trekken enzo, ik ben echt blauw daarvan. En toen ging ik naar binnen en kocht ik een Dirty Work shirt :9~

    En toen begon het en deden ze deze liedjes en het was gewoon geweldig en Nienke en ik stonden helemaal links op de verhoging bij Jack en we konden alles zien en omg :9~ En aan het einde kwamen we Renée /Papercut nog tegen en toen gingen mijn vriendin en ik weer naar huis omdat zij niet wou signeren. Dat vond ik wel echt even naaiend van haar maarokee.

    En ik vond het heel leuk om iedereen van Q weer te zien en uiteindelik ben ik nu heel jaloers op Anna omdat zij een plectrum van Jack heeft en op Shireen omdat zij in het midden stond en omdat ze op de foto staat met de zanger van Young Guns en op Bo omdat zij wel een foto met Alex&Jack heeft *-* En oja het voorprogramma was kut, lol.

    Wie was er nog meer die ik gemist heb?
    :9~

    [ bericht aangepast op 17 feb 2011 - 16:15 ]


    Hope goes lost but never dies.

    Circles schreef:
    (...)
    Ja Lotte zei het tegen me dat ze je niet aan durfde te spreken, maar als ze het even had gezegd had ik je wel even aangesproken maar Lotte zegt dat natuurlijk weer niet en mij was je niet opgevallen :')

    Wel jammer, had het wel leuk gevonden om wat mensen te meeten (:

    Ik ben trouwens knock out gegaan tijdens het laatste nummer, dat was wel minder. Maar verder was het super vet!


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Fuck ik stond voor Lotte op t eind komen we net achter.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Oke. Jaloers, lol. Zo klote dat ik niet mocht he, haha.

    [ bericht aangepast op 17 feb 2011 - 17:00 ]

    Klinkt vet!


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Papercut schreef:
    Ik heb Shireen volgens mij niet gezien :'(

    Nee, ik heb niemand van Q gezien. ]:
    Maar ik kwam ook laat aan, omdat ik eigenlijk om 5 uur weg zou gaan, maar omdat een meisje 'r kaartje was vergeten (-___-) konden we pas half 6 weg, en dus waren ongeveer half 7 in Amsterdam, moesten we eten, en toen om half 8 stonden we in de rij ongeveer. :/ Omdat al die kutjes niet in de rij wilden eten. Seriously, come on?!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Miauw schreef:
    (...)
    Wel jammer, had het wel leuk gevonden om wat mensen te meeten (:

    Ik ben trouwens knock out gegaan tijdens het laatste nummer, dat was wel minder. Maar verder was het super vet!

    Was jij dat dan misschien? :o ik zag namelijk idd iemand op het laatste nummer weggedragen worden, ook beetje met jou haar.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Wherewithal schreef:
    (...)
    Nee, ik heb niemand van Q gezien. ]:
    Maar ik kwam ook laat aan, omdat ik eigenlijk om 5 uur weg zou gaan, maar omdat een meisje 'r kaartje was vergeten (-___-) konden we pas half 6 weg, en dus waren ongeveer half 7 in Amsterdam, moesten we eten, en toen om half 8 stonden we in de rij ongeveer. :/ Omdat al die kutjes niet in de rij wilden eten. Seriously, come on?!

    Awh dat is kut! Maar ik heb je ook niet in de zaal gezien, wara ik de rest behalve Bo die kwam ik bij de wc tegen, wel gewoon per ongeluk zag, naja en Rwayda stond tegenover me buiten dan.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Wherewithal schreef:
    (...)
    Was jij dat dan misschien? :o ik zag namelijk idd iemand op het laatste nummer weggedragen worden, ook beetje met jou haar.

    Dat zou best kunnen. Ik had iets blauwgroens aan en een zwarte tas om. Die man die me eruit haalde was kaal, dat hoorde ik later :')


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Papercut schreef:
    Fuck ik stond voor Lotte op t eind komen we net achter.

    Ik stond echt 1 meter naar links vanaf Lotte ofzo. Dus dan stond ik ook vet dichtbij jou haha (krul)

    [ bericht aangepast op 17 feb 2011 - 18:24 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Papercut schreef:
    Fuck ik stond voor Lotte op t eind komen we net achter.

    Gast, ik heb jou echt niet herkend dan? Want ik stond ook links van Lotte maar op dat verhoginkje dus ik zou je gezien moeten hebben. Maar ik ben blind dusja :'D


    Hope goes lost but never dies.

    Avery schreef:
    (...)
    Ik stond echt 1 meter naar links vanaf Lotte ofzo. Dus dan stond ik ook vet dichtbij jou haha (krul)

    Ik dacht nog dat ik jou daar had gezien maar ik wist het niet zeker!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Haha, lekkere misverstanden weer!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Circles schreef:
    (...)
    Gast, ik heb jou echt niet herkend dan? Want ik stond ook links van Lotte maar op dat verhoginkje dus ik zou je gezien moeten hebben. Maar ik ben blind dusja :'D

    Ik ben ook heel slecht te herkennen, alleen Rwayda en Petra herkende me meteen. Maar Rwayda heb ik al veel vaker gezien. Hahah en Lotte zei: 'Ik had je me heel anders voorgesteld' (krul)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Papercut schreef:
    (...)
    Ik ben ook heel slecht te herkennen, alleen Rwayda en Petra herkende me meteen. Maar Rwayda heb ik al veel vaker gezien. Hahah en Lotte zei: 'Ik had je me heel anders voorgesteld' (krul)

    Dan was dat bij mij denk ik ook zo :'D Maar ik had een felrode trui aan dus mss was ik het wel, maar ik weet dan niet of jij voor mij of achter mij stond.
    Haha misschien was jij wel degene die ik steeds een douw moest geven omdat ze met d'r elleboog in mn rug zat te douwen.


    Hope goes lost but never dies.

    Circles schreef:
    (...)
    Dan was dat bij mij denk ik ook zo :'D Maar ik had een felrode trui aan dus mss was ik het wel, maar ik weet dan niet of jij voor mij of achter mij stond.
    Haha misschien was jij wel degene die ik steeds een douw moest geven omdat ze met d'r elleboog in mn rug zat te douwen.

    Haha nee dat was ik niet ik droeg een zwart hempje en had een zwart vest aan.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.