• Het was in éen woord GEWELDIG. Can't even, omgg. /dead

    Het begon voor mij allemaal al rond 16.00, toen ik aansloot in de rij. Toen ging ik Lotte (/1602011) bellen omdat die er al stond maar ik kon haar niet vinden, en toen bleek dus dat ze achter me stond terwijl ik haar belde. /faal. Toen gingen we in de rij staan en wachten, en toen opeens ging Lotte keihard gillen: Bleek Jack z'n abs geflasht te hebben, haha. Maar dat had blijkbaar alleen zij gezien ofzo :'D En toen een tijdje daarna zag ik Alex opeens achter zo'n raam (de rij was zo'n 60 mensen toen) en hij stak z'n middelvinger op naar de rij, en toen ging ik naar hem zwaaide en ik was blijkbaar de enige die hem zag. En toen lachte hij naar me en zwaaide hij terug! :'D

    Toen kwamen er nog meer mensen van Q (Elisa /Avery, Nienke /Evanesco, Bo /IDGAF, Nathalie /Lykke en Anna /Nimloth) en die ging ik allemaal bij ons naar voren halen dus dat was heel gezellig. Alleen toen de deuren opengingen werd het drama, toen echt heel veel duwen en trekken enzo, ik ben echt blauw daarvan. En toen ging ik naar binnen en kocht ik een Dirty Work shirt :9~

    En toen begon het en deden ze deze liedjes en het was gewoon geweldig en Nienke en ik stonden helemaal links op de verhoging bij Jack en we konden alles zien en omg :9~ En aan het einde kwamen we Renée /Papercut nog tegen en toen gingen mijn vriendin en ik weer naar huis omdat zij niet wou signeren. Dat vond ik wel echt even naaiend van haar maarokee.

    En ik vond het heel leuk om iedereen van Q weer te zien en uiteindelik ben ik nu heel jaloers op Anna omdat zij een plectrum van Jack heeft en op Shireen omdat zij in het midden stond en omdat ze op de foto staat met de zanger van Young Guns en op Bo omdat zij wel een foto met Alex&Jack heeft *-* En oja het voorprogramma was kut, lol.

    Wie was er nog meer die ik gemist heb?
    :9~

    [ bericht aangepast op 17 feb 2011 - 16:15 ]


    Hope goes lost but never dies.

    Andromeda schreef:
    (...)
    Oh ok, ik vroeg het me af want ik wou ook die username, maar dat was van een band.


    Hahaha, sorry dat wist ik niet :Y)
    Ik wil de volgende Timebomb.


    ~ Jalexis takes over your world...

    Storyline schreef:
    (...)

    Hahaha, sorry dat wist ik niet :Y)
    Ik wil de volgende Timebomb.

    too late. :Y)

    Andromeda schreef:
    (...)
    too late. :Y)


    Hé verdomme. Nja, ander liedje van ATL dan, ofzo.


    ~ Jalexis takes over your world...

    Papercut schreef:
    @Amber ik herkende jouw trouwens meteen haha

    ik herkende jou niet hé ;$ jij zo 'AMBER!' en ik 'hmmmm ken ik jou?' haha ;$ maar ik was een beetje aan het stressen en kloten omdat ze ons er niet uitlieten dus ik heb ook amper met jou gepraat gewoon XD

    [ bericht aangepast op 18 feb 2011 - 17:21 ]


    Hope goes lost but never dies.

    Circles schreef:
    (...)
    ik herkende jou niet hé ;$ jij zo 'AMBER!' en ik 'hmmmm ken ik jou?' haha ;$ maar ik was een beetje aan het stressen en kloten omdat ze ons er niet uitlieten dus ik heb ook amper met jou gepraat gewoon XD

    Ja ik zag jou naar me kijken en toen vroeg je: 'Ben jij het?' Hahaha en toen ik heel vrolijk. 'Ik ben Renéee'


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Papercut schreef:
    (...)
    Ja ik zag jou naar me kijken en toen vroeg je: 'Ben jij het?' Hahaha en toen ik heel vrolijk. 'Ik ben Renéee'

    Hahahahaha vroeg ik dat echt?! Wtf ik was er echt niet bij met m'n hoofd lol. ahaha sorry man :'D


    Hope goes lost but never dies.

    Mhehehe ik heb Jack bijna in het water gegooid, omdat hij mij er niet langs wou laten en net deed of hij me in het water ging duwen :'DDD. Dus ja ik was er ook. En ik vond de band zelf wel leuk. Maar de fans vond ik echt zwaar erg en achterlijk om hoe ze deden, vooral binnen op de eerste paar rijen.

    [ bericht aangepast op 18 feb 2011 - 17:30 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    Mhehehe ik heb Jack bijna in het water gegooid, omdat hij mij er niet langs wou laten en net deed of hij me in het water ging duwen :'DDD. Dus ja ik was er ook. En ik vond de band zelf wel leuk. Maar de fans vond ik echt zwaar erg en achterlijk om hoe ze deden, vooral binnen op de eerste paar rijen.

    Volgens mij stond ik achter jou in de rij. Want ik zat de hele tijd van 'wejoo die lijkt op kirsten maar van haar had ik niet gezien dat ze ging'..
    Had je rood haar? ;p


    Hope goes lost but never dies.

    Circles schreef:
    (...)
    Volgens mij stond ik achter jou in de rij. Want ik zat de hele tijd van 'wejoo die lijkt op kirsten maar van haar had ik niet gezien dat ze ging'..
    Had je rood haar? ;p
    Uhm toen had ik even iets minder rood haar, maar vanaf gister was het weer rood :Y). Ik was diegene die zo chagrijnig keek steeds en uhm.. op een gegeven moment tegen een uur of half 7 ging ik maar liedjes zingen omdat ik me verveelde. Dat moet je gehoord hebben als je achter me stond, hahaha.


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Uhm toen had ik even iets minder rood haar, maar vanaf gister was het weer rood :Y). Ik was diegene die zo chagrijnig keek steeds en uhm.. op een gegeven moment tegen een uur of half 7 ging ik maar liedjes zingen omdat ik me verveelde. Dat moet je gehoord hebben als je achter me stond, hahaha.

    Hmm.. stond je vooraan bij de brug, net om de hoek bij een grijsachtig busje? Want ik herriner me niet dat iemand voor me liedjes zong maar ik was zwaaar hyperactief dus ik lette niet echt ergens op geloof ik :'D


    Hope goes lost but never dies.

    Circles schreef:
    (...)
    Hmm.. stond je vooraan bij de brug, net om de hoek bij een grijsachtig busje? Want ik herriner me niet dat iemand voor me liedjes zong maar ik was zwaaar hyperactief dus ik lette niet echt ergens op geloof ik :'D
    Ja, klopt.. dat was ik (nerd).


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Ja, klopt.. dat was ik (nerd).

    Typisch weer, had gezegd dat je ging dan had ik je herkend! Hahaha omg dit is echt slecht man. :'D


    Hope goes lost but never dies.

    Circles schreef:
    (...)
    Hahahahaha vroeg ik dat echt?! Wtf ik was er echt niet bij met m'n hoofd lol. ahaha sorry man :'D

    Hahahaha jaa dat vroeg je echt. Het was zo droog en Lotte stond helemaal dood naast jou.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Circles schreef:
    (...)
    Typisch weer, had gezegd dat je ging dan had ik je herkend! Hahaha omg dit is echt slecht man. :'D
    Er zijn wel meer mensen die ik herkende, maar niet zeker wist waarvan ofzo, omdat ik naar zoveel concerten geweest ben en daar ook veel mensen dan van ken ofzo. :Y) De volgende keer moet je maar vragen of ik dat ben hahaha. Renee had me schijnbaar ook al gezien :Y)(nerd).


    Wie du mir, so ich dir.

    Papercut schreef:
    (...)
    Hahahaha jaa dat vroeg je echt. Het was zo droog en Lotte stond helemaal dood naast jou.

    Hahahaha omg nou schaam ik me voor mezelf man. Maar ik was er echt niet meer bij toen, volgens mij heb ik toen ook alleen maar 'Oh Renée hoooooi!' gezegd en toen opeens was ik iedereen kwijt behalve Nienke haha XD


    Hope goes lost but never dies.