• Ik dacht: 'We zijn toch allenmaal in de stemming, dus waarom niet'
    Naja, toen ik net op Q zat, schreef ik me in voor Mod. Maar dat was puur voor het rode naampje. - Ga nu niet allenmaal zeggen van 'Om dat rode naampje? Tss wat ben jij zielig' wqant ik weet zeker dat een groot deel het daar ook voor doet (cat)

    Dit jaar heb ik me niet ingeschreven. Waarom?
    -Véél te veel werk
    -Ik ben stiekem best onverantwoordelijk
    -Tamelijk onvolwassen
    -Blauw vind ik mooi
    -Het gezeik van de Use4res wat er bij komt kijken hoef ik niet - Ja ik ben nu ook niet populair bij alle users, maar dat houden we er even buiten.

    Er zijn ook leuke dingen zoals, dat je mensen beter kunt helpen.
    Aangezien er zoveel mensen zich inschreven, wil ik aan jullie vragen:
    Bepaalde dingen aan het Mod-zijn lijken me wel leuk, maar wat vinden jullie er nu het leukste aan?/Waarom hebben jullie je ingeschreven?

    Pirates schreef:
    Ik ben heel erg nieuwsgierig naar de dingen die je dan allemaal kunt en mensen helpen is altijd leuk, vind ik. 8D


    mee eens!!


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Ik heb me niet ingeschreven omdat ik geen zin heb om mod op een site te zijn.
    De enige reden waarom ik het zou doen, zou zijn om te kunnen zien wat een mod allemaal kan :9~


    There are several things that I have been doing wrong.

    ik ben gewoon een user en daar ben ik blij mee:D


    i have a busy life

    Faerie schreef:
    Het leukste aan het mod zijn vind ik het kunnen meebeslissen in de site. Er zijn enkele dingen aan de site die van mij komen en daar ben je dan wel trots op. :'D
    Maar ook gewoon de sfeer, je kan zélf stappen ondernemen als er iets niet naar de regels gebeurt en je moet niet wachten tot er iemand online komt en het oplost.
    Tja, het is gewoon een heel leuk dat je kan helpen aan je favoriete site. ^^



    Jaaa, dat wil ik dus ook (baby)

    Waarom ik me niet heb ingeschreven?
    Omdat ik al bèta ben, lol.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ik vind bèta zijn hartstikke leuk, dus ik heb totaal geen behoefte om mod te worden (:


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Niet ingeschreven, omdat ik al genoeg dingen aan mijn hoofd heb en ik me er toch niet aan zou kunnen houden en ik gewoon even een moeilijke tijd heb misschien de volgende keer?


    ~ Jalexis takes over your world...

    Quizlet en de users hebben zoveel voor mij betekent, ik wil er iets voor terug doen. En helpen bij een site die veel voor mij betekent is wel iets waar ik veel waarde aan hecht.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik snap niet precies het principe van Mod zijn... :$ & Bemiddelaar.
    Beta-reader is spelfouten veranderen, dat weet ik wel :Y)
    *trotsheid*

    Ik heb me niet ingeschreven omdat ik weet dat ik het ga verwaarlozen (krul) En dat rode naampje vind ik heel erg lelijk :'D Denk ook niet dat mensen mij serieus zouden nemen als ik ineens mod zou zijn.


    -