• Ik vind het zo stom, kom ik er net achter dat me vader al heel lang steeds op me hyves zit te kijken, op ze werk vertelde hij. echt stom en hij zei: 'beetje rare pf heb jij' nou dankje. hebben jullie dat ook.


    ailoveejoee.

    Ik heb dat met me vriend.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Mijn vader stalkt me op twitter (cat)


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik heb mijn moeder en mijn vaders vriendin allebei eerst op Hyves gehad, nu heb ik ze allebei verwijderd en geblokkeerd haha.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Logisch, daarom heet het sociale media. Moet je het maar niet nemen.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Nee dat niet, maar eerst zat heel het huis stiekem mijn verhalen te lezen. Toen ik het wist heb ik ze verstopt in een map, in een map, in een map, in een map (cat)
    Dunno of ze em al hebben gevonden

    Nee, maar ik doe ook nooit iets met Hyves. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ja, een vriendin had dat met haar moeder, en ik had haar krabbels gestuurd waarin we het hadden over iemand die zij toen leuk vond. En toen noemden we hem jww, en vroeg die moeder de hele tijd aan haar wie dat was :O


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Whaha lol.
    Mijn ma heeft ook hyves, maar ze kijkt nooit naar mijn profiel. Eigenlijk doet ze helemaal niks op hyves x'].


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Mijn moeder kijkt ook altijd naar mn krabbels enzo. Niet dat ze interessant zijn, maar dan nog. :p


    Reach out your hands to me and let's just dissapear.

    Ja mijn tante .


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    De stiefmoeder van mijn vriend en de moeder van de neef van mijn vriend. Maar ik heb er eigenlijk geen problemen mee


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik eb men moeder op hyves en me stiefmoeder, mij maakt het nooit zoveel uit er staat toch geen intresante dingen in xD


    What is youre favo scary movie?

    Mijn moeder waarschuwt me altijd als ik een krabbel heb, dus dat is wel handig aangezien ik zelf vaak vergeet te kijken en dan een week later pas antwoord, lol. :'D


    Hope goes lost but never dies.

    Nee. Gelukkig niet. Mama weet niet eens wat hyves is, en papa zit.. niet op mijn hyves. Want ik heb hem niet als vriend en dan kan hij niets zien XD


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik vind het altijd gemeen als ouders dat doen. (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'