• Hallo allemaal!
    Iemand, bij mij op Facebook, was op zoek naar een heel oud spelletje. Toen er naar zocht, en het uiteindelijk vond, begon ik verder te zoeken naar andere jeugdsentiment spelletjes. Zoals bijvoorbeeld het oude 'barman' spelletje: (klik op het plaatje om het te spelen)




    Ik vind dit zo geniaal. Vroeger was ik tevreden met zulke simpele dingen, maar nu heb ik veel meer nodig om mezelf te vermaken. Best wel grappig eigenlijk. Welke spelletjes, van het internet, zijn volgens jullie jeugdsentiment? :3


    26 - 02 - '16

    Hahah, die speel ik nog steeds op mijn mobiel. (:

    Neopets spelletjes zijn jeugdsentiment voor mij :P

    DIAMANTE schreef:
    Hahah, die speel ik nog steeds op mijn mobiel. (:

    Neopets spelletjes zijn jeugdsentiment voor mij :P


    Jaaa! :3
    En RuneScape.. Oh wat is dat lang geleden..


    26 - 02 - '16

    Kalon schreef:
    (...)

    Jaaa! :3
    En RuneScape.. Oh wat is dat lang geleden..

    Hmm, ik was daar nooit zo fan van en ik snapte het nooit. Mn vriend speelt de oude RuneScape wel nog steeds. *kuch* loser *kuch*
    Nee, grapje, hij mag spelen wat ie wil (:

    [ bericht aangepast op 5 feb 2015 - 12:58 ]

    DIAMANTE schreef:
    (...)
    Hmm, ik was daar nooit zo fan van en ik snapte het nooit. Mn vriend speelt de oude RuneScape wel nog steeds. *kuch* loser *kuch*
    Nee, grapje, hij mag spelen wat ie wil (:


    Ik heel soms ook nog, maar ik heb het spel meegemaakt toen het echt oud was en 'lelijk' :W
    Toen de graphics nog enorm slecht waren ;3


    26 - 02 - '16

    Kalon schreef:
    (...)

    Ik heel soms ook nog, maar ik heb het spel meegemaakt toen het echt oud was en 'lelijk' :W
    Toen de graphics nog enorm slecht waren ;3

    Ja, ik ook. Maar ik snapte het nooit. Logisch, want ik was like.. 10 ?

    DIAMANTE schreef:
    (...)
    Ja, ik ook. Maar ik snapte het nooit. Logisch, want ik was like.. 10 ?


    Ja, oke. Ik wist enkel dat 'buy' kopen was en 'sell' verkopen. Ik heb wel goed Engels geleerd, op jonge leeftijd, door dat spel ;3


    26 - 02 - '16

    Mijn jeugdsentiment is absoluut Louie de Pizzabakker op spele.nl :') En honderdduizend mariospelletjes die nu blijkbaar niet meer op die website mogen staan. Best zonde. x)

    O, en speurneuzen! Een van de meest freaky spelletjes die ik ooit gespeeld heb op zo'n jonge leeftijd, waarschijnlijk. Gaat over Cliniclowns die hun neuzen kwijtraken in een donker bos en jij moet die neuzen weer vinden, maar er hing een heel vreemd sfeertje in dat bos en bij één spelletje moest je zo snel achter elkaar met de muis drukken dat die arme muis er bijna aanging. (cat)

    [ bericht aangepast op 5 feb 2015 - 13:42 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Alle spelletjes op Spele.nl en Speeleiland.nl. Vooral de spelletjes waarbij je penguins zo ver mogelijk weg moest slaan of de race spelletjes of op Spele.nl de Garfield spelletjes. :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Kalon schreef:
    (...)

    Jaaa! :3
    En RuneScape.. Oh wat is dat lang geleden..


    Jaaaa runescape! Oh mijn 'personage' of hoe je dat ook noemt had blauw haar.

    Holder schreef:
    (...)

    Jaaaa runescape! Oh mijn 'personage' of hoe je dat ook noemt had blauw haar.


    Ik noem het gewoon een poppetje ;3
    Die van mij had altijd een hele witte huid en knalrood haar.


    26 - 02 - '16

    Wiarda schreef:
    Mijn jeugdsentiment is absoluut Louie de Pizzabakker op spele.nl :') En honderdduizend mariospelletjes die nu blijkbaar niet meer op die website mogen staan. Best zonde. x)

    O, en speurneuzen! Een van de meest freaky spelletjes die ik ooit gespeeld heb op zo'n jonge leeftijd, waarschijnlijk. Gaat over Cliniclowns die hun neuzen kwijtraken in een donker bos en jij moet die neuzen weer vinden, maar er hing een heel vreemd sfeertje in dat bos en bij één spelletje moest je zo snel achter elkaar met de muis drukken dat die arme muis er bijna aanging. (cat)


    Oh mijn god dat spel speelde ik ook altijd. Ik was vergeten hoe het heet. Vet raar spel maar wel leuk :')

    Sandwich maker gebaseerd op Stitch en dat Kim Possible shoppen.

    Holder schreef:
    (...)

    Oh mijn god dat spel speelde ik ook altijd. Ik was vergeten hoe het heet. Vet raar spel maar wel leuk :')


    Ik heb het als ukkepukkie een keer in het donker gespeeld met het geluid aan. Opeens waren al die bomen enorm eng, want in het donker komt zo'n diepe stem die 'JE MAG ER NIET DOOR' zegt toch wel wat griezeliger over. :x En ik raakte de hele tijd de weg kwijt, want er zat echt totaal geen logica in hoe de wegen liepen.

    Hier is 'ie, overigens.

    [ bericht aangepast op 5 feb 2015 - 14:02 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik speelde vroeger altijd spelletjes op cartoonnetwork.com, haha. Zomerkamp was altijd mijn favoriete spel, waar je tegen de personages van de tekenfilms moest praten en spullen moest terug vinden om verder te komen. Volgens mij kent niemand dat verder, maar je kan bepaalde delen ervan nog steeds op internet spelen.

    [ bericht aangepast op 5 feb 2015 - 14:26 ]


    Your make-up is terrible

    Ik ken wel een paar oude spelletjes:

    Pacman
    Frogger

    [ bericht aangepast op 5 feb 2015 - 14:23 ]


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.