• Klik maar eens even hier. Het blijkt dat je handschrift heel veel over je zegt. Nou ja, het is maar of je er in geloofd of niet. Ik denk dat het best waar kan zijn, geloofde het eerst namelijk ook niet, maar het klopt best wel wat ik eruit kreeg.:'D

    Zo werkt het: Klik op de link. Als je iets naar onder scrolled, zie je in het plaatje allemaal verschillende a's. Kijk welke het meest op jouw 'a' lijkt. Naast de letters zie je cijfers, zoek het cijfer dat naast "jouw letter" staat en zoek hem dan terug in de lijst.(Je kun op het plaatje klikken om het groter te maken.) Zo zie je wat jouw letter over je zegt. Dit gaat door van de A tot en met de F.(:
    Post hier dan wat je eruit hebt gekregen, als je wilt natuurlijk.(cat)

    Mijn uitkomst:

    A:
    8. Deze persoon is vrij terughoudend en soms jaloers op anderen die impulsief durven zijn.

    B:
    6. Deze persoon heeft een gezonde kijk op geld streeft naar een rechtvaardige beloning.

    C:
    8. Deze persoon is niet kwaadaardig, maar wel naïef en onnadenkend.

    D:
    2. Deze persoon gaat behoorlijk rustig en kalm om met gevoelens van woede.

    E:
    7. Deze persoon maakt zich zorgen over bepaalde gebeurtenissen in het leven, de letter is erg onregelmatig.

    F:
    3. Deze persoon is erg perfectionistisch en doet zich anders voor dan hij is omdat hij bang is dat men hem niet accepteert zoals hij werkelijk is.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2011 - 12:30 ]


    everything, in time

    Faerie schreef:
    Ik vind het niet echt kloppen en eigenlijk heb ik sommige letters op de manier waarop ik ze schrijf niet gevonden. D:


    I like boys who drive cars too slow.

    mijn uitkomst:
    A 5. Deze persoon heeft een wat doemdenkend beeld en moet wat positiever in het leven staan.

    B 9. Deze persoon is altijd op zoek naar meer geld en is heel bang geld te verliezen.

    C 4. Deze persoon is onbevooroordeeld en wil graag weten wat er speelt. Hanteert het principe "leven en laten leven".

    D 4. Deze persoon is iemand om dekking voor te zoeken, kan niet goed tegen onzin en wordt om kleinigheden boos.

    E 1. Deze persoon heeft veel gevoel voor humor, lacht graag en heeft een behoorlijke dosis zelfspot.

    F 3.Deze persoon is erg perfectionistisch en doet zich anders voor dan hij is omdat hij bang is dat men hem niet accepteert zoals hij werkelijk is.

    A7: Deze persoon is erg zelfverzekerd en sterk, maar ook mild.
    B7: Deze persoon weet wat hij wil en doet zijn best dat bij zijn bazen te bereiken.
    C2: Deze persoon is erg cynisch, ongelovig en achterdochtig.
    D7: Deze persoon is snel aangebrand, maar de woede verdwijnt ook weer heel snel.
    E1: Deze persoon heeft veel gevoel voor humor, lacht graag en heeft een behoorlijke dosis zelfspot.
    F3: Deze persoon is erg perfectionistisch en doet zich anders voor dan hij is omdat hij bang is dat men hem niet accepteert zoals hij werkelijk is.
    (nerd)

    ik heb 2 a's, mijn b is er niet mijn c ook niet mijn d ook niet mijn e ook niet en mijn f komt helemaal niet in de buurt. wat heb ik er aan :(


    The Only Never-Ending Story Is Your Life!

    a: 4.Deze persoon weet het evenwicht goed te bewaren en is nuchter.
    b: 5.Deze persoon heeft een gezonde kijk op geld streeft naar een rechtvaardige beloning.
    c: 6.Deze persoon is enorm nieuwsgierig en leergierig, is bang iets te missen.
    d: 2.Deze persoon gaat behoorlijk rustig en kalm om met gevoelens van woede.
    e: 3.Deze persoon draagt sterk bij aan de goede sfeer en is erg goedlachs en vriendelijk.
    f: 4.Deze persoon is ongecompliceerd, direct en oprecht en maakt vrienden op grond van gemeenschappelijke interesses.

    bij f zat er niet echt iets bij wat bij mij paste, en alle letters leken ook niet op die van mij.


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    A = 6. Deze persoon niet bang voor kritiek en bespreekt plannen graag met anderen.
    B = 5. Deze persoon heeft een gezonde kijk op geld streeft naar een rechtvaardige beloning.
    C = 4. Deze persoon is onbevooroordeeld en wil graag weten wat er speelt. Hanteert het principe "leven en laten leven"
    D = 2. Deze persoon gaat behoorlijk rustig en kalm om met gevoelens van woede
    E = 7. Deze persoon maakt zich zorgen over bepaalde gebeurtenissen in het leven, de letter is erg onregelmatig.
    F = 1. Deze persoon verbergt zijn ware aard achter een masker en voelt zich vaak onzeker over uiterlijk én persoonlijkheid.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2011 - 20:03 ]


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    A:8.Deze persoon is vrij terughoudend en soms jaloers op anderen die impulsief durven zijn.
    B:3.Deze persoon heeft waarschijnlijk al veel geld, maar wil meer. Is of hebzuchtig of onzeker.
    C:4.Deze persoon is onbevooroordeeld en wil graag weten wat er speelt. Hanteert het principe "leven en laten leven".
    D:4.Deze persoon is iemand om dekking voor te zoeken, kan niet goed tegen onzin en wordt om kleinigheden boos.
    E:7.Deze persoon maakt zich zorgen over bepaalde gebeurtenissen in het leven, de letter is erg onregelmatig.
    F:.Deze persoon verbergt zijn ware aard achter een masker en voelt zich vaak onzeker over uiterlijk én persoonlijkheid.
    A,C,D en F kloppen de rest niet(krul)


    Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak

    Deze persoon kan moeilijk over beledigingen en kritiek heen stappen en is niet erg assertief.
    Deze persoon is altijd op zoek naar meer geld en is heel bang geld te verliezen.
    Deze persoon is enorm nieuwsgierig en leergierig, is bang iets te missen.
    Deze persoon spaart alle woede en irritatie op en gooit dit zonder waarschuwing naar buiten.
    Deze persoon heeft veel gevoel voor humor, lacht graag en heeft een behoorlijke dosis zelfspot.
    Deze persoon is evenwichtig en beheerst, maar maakt niet veel indruk.

    Volgensmij kloppen ze allemaal wel, behalve B, want de eerste week van de maand is al mn kleedgeld al op :3
    Verder; Klopt allemaal! -niet dat ik overal even blij mee moet zijn, maar niemand is perfect ;D

    A
    10.Deze persoon kan erg defensief overkomen maar beschermt eigenlijk enkel zijn gevoelens.

    B
    9.Deze persoon is altijd op zoek naar meer geld en is heel bang geld te verliezen.

    C
    4.Deze persoon is onbevooroordeeld en wil graag weten wat er speelt. Hanteert het principe "leven en laten leven".

    D
    4.Deze persoon is iemand om dekking voor te zoeken, kan niet goed tegen onzin en wordt om kleinigheden boos.

    E
    3.Deze persoon draagt sterk bij aan de goede sfeer en is erg goedlachs en vriendelijk.

    F
    5.Deze persoon is evenwichtig en beheerst, maar maakt niet veel indruk.


    Bij mij klopt zo goed als niets...


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    A: Deze persoon weet het evenwicht goed te bewaren en is nuchter.
    B: Deze persoon heeft een gezonde kijk op geld streeft naar een rechtvaardige beloning.
    C: Deze persoon is onbevooroordeeld en wil graag weten wat er speelt. Hanteert het principe "leven en laten leven".
    D: Deze persoon spaart alle woede en irritatie op en gooit dit zonder waarschuwing naar buiten.
    E: Deze persoon lijkt vrolijk, maar is vaak sterk op zijn hoede voor de motieven en aard van anderen.
    F: Deze persoon verbergt zijn ware aard achter een masker en voelt zich vaak onzeker over uiterlijk én persoonlijkheid.

    Super raar.. Aan de ene kant kloppen er wel een paar, maar aan de andere kant zitten sommige er ook echt naast..


    The perks of not having a social life starring me and tumblr.

    A: Deze persoon is een behoorlijk sterke persoonlijkheid die goed weet wat hij wil. Deze persoon is lastig voor de gek te houden en heeft geleerd zijn rechten te kennen en na te streven.

    B: Deze persoon is altijd op zoek naar meer geld en is heel bang geld te verliezen.

    C: Deze persoon is enorm nieuwsgierig en leergierig, is bang iets te missen.

    D: Deze persoon gaat behoorlijk rustig en kalm om met gevoelens van woede.

    E: Deze persoon maakt zich zorgen over bepaalde gebeurtenissen in het leven, de letter is erg onregelmatig.

    F: Deze persoon is erg perfectionistisch en doet zich anders voor dan hij is omdat hij bang is dat men hem niet accepteert zoals hij werkelijk is.

    Er was alleen geen B die echt op de mijne lijkt en de B die er nog het beste bij paste klopt niet echt met mijn karakter. De rest klopt wel


    Happy Birthday my Potter!

    A 4. Deze persoon weet het evenwicht goed te bewaren en is nuchter.
    B 5. Deze persoon heeft een gezonde kijk op geld streeft naar een rechtvaardige beloning.
    C 4. Deze persoon is onbevooroordeeld en wil graag weten wat er speelt. Hanteert het principe "leven en laten leven".
    D 2. Deze persoon gaat behoorlijk rustig en kalm om met gevoelens van woede.
    E 4. Deze persoon lijkt vrolijk, maar is vaak sterk op zijn hoede voor de motieven en aard van anderen.
    F 1. Deze persoon verbergt zijn ware aard achter een masker en voelt zich vaak onzeker over uiterlijk én persoonlijkheid.

    Klopt wel een beetje maar echt niet helemaal :)


    Only The Good Die Young

    A-4
    B-9
    C-4
    D-2
    E-4
    F-4
    Klopt allemaal... Wow.

    A. 4: Deze persoon weet het evenwicht goed te bewaren en is nuchter
    B. 5: Deze persoon heeft een gezonde kijk op geld streeft naar een rechtvaardige beloning.
    C. 4: Deze persoon is onbevooroordeeld en wil graag weten wat er speelt. Hanteert het principe "leven en laten leven".
    D. 6: Deze persoon maakt ruzie om de meest zinloze en betekenisloze kwesties en is erg principieel.
    E. 1: Deze persoon heeft veel gevoel voor humor, lacht graag en heeft een behoorlijke dosis zelfspot.
    F: 1: Deze persoon verbergt zijn ware aard achter een masker en voelt zich vaak onzeker over uiterlijk én persoonlijkheid.

    De C, E en F klopt wel heel erg. A wat minder denk ik. B en D eigenlijk helemaal niet.


    Caution first, always.

    A8.Deze persoon is vrij terughoudend en soms jaloers op anderen die impulsief durven zijn.
    B5.Deze persoon heeft een gezonde kijk op geld streeft naar een rechtvaardige beloning.
    C4.Deze persoon is onbevooroordeeld en wil graag weten wat er speelt. Hanteert het principe "leven en laten leven".
    D2.Deze persoon gaat behoorlijk rustig en kalm om met gevoelens van woede.
    E4.Deze persoon lijkt vrolijk, maar is vaak sterk op zijn hoede voor de motieven en aard van anderen.
    F3.Deze persoon is erg perfectionistisch en doet zich anders voor dan hij is omdat hij bang is dat men hem niet accepteert zoals hij werkelijk is.

    Van D klopt geen meter, want je wilt mij niet kwaad zien, en mijn F zat er niet tussen D:


    Destroy what destroys you.