• Klik maar eens even hier. Het blijkt dat je handschrift heel veel over je zegt. Nou ja, het is maar of je er in geloofd of niet. Ik denk dat het best waar kan zijn, geloofde het eerst namelijk ook niet, maar het klopt best wel wat ik eruit kreeg.:'D

    Zo werkt het: Klik op de link. Als je iets naar onder scrolled, zie je in het plaatje allemaal verschillende a's. Kijk welke het meest op jouw 'a' lijkt. Naast de letters zie je cijfers, zoek het cijfer dat naast "jouw letter" staat en zoek hem dan terug in de lijst.(Je kun op het plaatje klikken om het groter te maken.) Zo zie je wat jouw letter over je zegt. Dit gaat door van de A tot en met de F.(:
    Post hier dan wat je eruit hebt gekregen, als je wilt natuurlijk.(cat)

    Mijn uitkomst:

    A:
    8. Deze persoon is vrij terughoudend en soms jaloers op anderen die impulsief durven zijn.

    B:
    6. Deze persoon heeft een gezonde kijk op geld streeft naar een rechtvaardige beloning.

    C:
    8. Deze persoon is niet kwaadaardig, maar wel naïef en onnadenkend.

    D:
    2. Deze persoon gaat behoorlijk rustig en kalm om met gevoelens van woede.

    E:
    7. Deze persoon maakt zich zorgen over bepaalde gebeurtenissen in het leven, de letter is erg onregelmatig.

    F:
    3. Deze persoon is erg perfectionistisch en doet zich anders voor dan hij is omdat hij bang is dat men hem niet accepteert zoals hij werkelijk is.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2011 - 12:30 ]


    everything, in time

    A: Deze persoon niet bang voor kritiek en bespreekt plannen graag met anderen.

    B: Deze persoon weet wat hij wil en doet zijn best dat bij zijn bazen te bereiken.

    C: Deze persoon is enorm nieuwsgierig en leergierig, is bang iets te missen.

    D: Deze persoon lijkt moeilijk te kwetsen, maar diep van binnen doet het hem zeker wel pijn.

    E: Deze persoon maakt zich zorgen over bepaalde gebeurtenissen in het leven, de letter is erg onregelmatig.

    F: Deze persoon verbergt zijn ware aard achter een masker en voelt zich vaak onzeker over uiterlijk én persoonlijkheid.

    Grotendeels wel waar, ja.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2011 - 20:06 ]

    A2: Deze persoon komt niet graag kwetsbaar over en heeft een schild om zijn lieve persoonlijkheid heengebouwd.
    B5: Deze persoon heeft een gezonde kijk op geld streeft naar een rechtvaardige beloning.
    C6: Deze persoon is enorm nieuwsgierig en leergierig, is bang iets te missen.
    D6: Deze persoon maakt ruzie om de meest zinloze en betekenisloze kwesties en is erg principieel.
    E6: Deze persoon voelt zich niet zo lekker in het vel en moet kalmeren en zijn balans opmaken.
    F1: Deze persoon verbergt zijn ware aard achter een masker en voelt zich vaak onzeker over uiterlijk én persoonlijkheid.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Hoe kom je toch aan dit idee, hihi. (N)

    Die van mij post ik nog wel een keer weer. x'D

    A9.Deze persoon kan moeilijk over beledigingen en kritiek heen stappen en is niet erg assertief.
    B5.Deze persoon heeft een gezonde kijk op geld streeft naar een rechtvaardige beloning.
    C5.Deze persoon durft niet voor zijn eigen ideëen op te komen en gaat mee met de massa.
    D2.Deze persoon gaat behoorlijk rustig en kalm om met gevoelens van woede.
    E3.Deze persoon draagt sterk bij aan de goede sfeer en is erg goedlachs en vriendelijk.
    F1.Deze persoon verbergt zijn ware aard achter een masker en voelt zich vaak onzeker over uiterlijk én persoonlijkheid.

    Jezus bij mij is het bijna eng hoe erg het klopt!!!


    I'm a lover, not a fighter. But I fight for what I love!

    dr klopt helemaal niets van 0=)


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Mijn d stond er niet bij. Hij is uniek! (lol)


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    A Deze persoon komt niet graag kwetsbaar over en heeft een schild om zijn lieve persoonlijkheid heengebouwd
    B Deze persoon heeft een gezonde kijk op geld streeft naar een rechtvaardige beloning
    C Deze persoon is enorm nieuwsgierig en leergierig, is bang iets te missen
    D Deze persoon gaat behoorlijk rustig en kalm om met gevoelens van woede
    E Deze persoon heeft de neiging grapjes ten koste van anderen te maken

    Mijn F staat niet in het rijtje. Sommige dingen zijn halfwaar en sommige dingen kloppen niet.

    Faerie schreef:
    Ik vind het niet echt kloppen en eigenlijk heb ik sommige letters op de manier waarop ik ze schrijf niet gevonden. D:

    Alleen de letter e klopte bij mij.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    A: Deze persoon kan moeilijk over beledigingen en kritiek heen stappen en is niet erg assertief. WTH is assertief?
    B: Deze persoon heeft een gezonde kijk op geld streeft naar een rechtvaardige beloning. Hey, dat klopt! : D
    C: Deze persoon is onbevooroordeeld en wil graag weten wat er speelt. Hanteert het principe "leven en laten leven". Dat is ook wel juist. xD
    D: Deze persoon gaat behoorlijk rustig en kalm om met gevoelens van woede.
    E: Deze persoon heeft veel gevoel voor humor, lacht graag en heeft een behoorlijke dosis zelfspot UHU!!! :D
    F: Deze persoon is erg perfectionistisch en doet zich anders voor dan hij is omdat hij bang is dat men hem niet accepteert zoals hij werkelijk is. 0.0 Ik kom dingen over mezelf te weten waar ik nog niets vanaf wist! Doe ik me anders voor dan ik ben? Ik ben wel perfectionistisch, maar goed...


    What would Emma do?

    A8. Deze persoon is vrij terughoudend en soms jaloers op anderen die impulsief durven zijn.
    B9. Deze persoon is bang voor armoede en krijgt vaak minder dan hij verdient.
    C4. Deze persoon is onbevooroordeeld en wil graag weten wat er speelt. Hanteert het principe "leven en laten leven".
    D2. Deze persoon gaat behoorlijk rustig en kalm om met gevoelens van woede
    E1. Deze persoon heeft veel gevoel voor humor, lacht graag en heeft een behoorlijke dosis zelfspot.
    F1. Deze persoon verbergt zijn ware aard achter een masker en voelt zich vaak onzeker over uiterlijk én persoonlijkheid.


    You move me ......... Kurt

    a. 2.Deze persoon komt niet graag kwetsbaar over en heeft een schild om zijn lieve persoonlijkheid heengebouwd. klopt
    b. 9. Deze persoon is altijd op zoek naar meer geld en is heel bang geld te verliezen. klopt half, ik hoef niet meer geld maar vind het moeilijk om uit te geven.
    c 6. Deze persoon is enorm nieuwsgierig en leergierig, is bang iets te missen. klopt
    d 5. Deze persoon lijkt moeilijk te kwetsen, maar diep van binnen doet het hem zeker wel pijn. klopt
    e 1. Deze persoon heeft veel gevoel voor humor, lacht graag en heeft een behoorlijke dosis zelfspot. klopt
    f 1. Deze persoon verbergt zijn ware aard achter een masker en voelt zich vaak onzeker over uiterlijk én persoonlijkheid. klopt half, licht eraan of ik diegene ken en hoe goed

    [ bericht aangepast op 19 feb 2011 - 21:40 ]

    A: 1.Deze persoon is een behoorlijk sterke persoonlijkheid die goed weet wat hij wil. Deze persoon is lastig voor de gek te houden en heeft geleerd zijn rechten te kennen en na te streven.
    B: 5.Deze persoon heeft een gezonde kijk op geld streeft naar een rechtvaardige beloning.
    C: 4.Deze persoon is onbevooroordeeld en wil graag weten wat er speelt. Hanteert het principe "leven en laten leven".
    D: 2.Deze persoon gaat behoorlijk rustig en kalm om met gevoelens van woede.
    E: 3.Deze persoon draagt sterk bij aan de goede sfeer en is erg goedlachs en vriendelijk.
    F: 4.Deze persoon is ongecompliceerd, direct en oprecht en maakt vrienden op grond van gemeenschappelijke interesses.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    A: 8 Deze persoon is vrij terughoudend en soms jaloers op anderen die impulsief durven zijn.
    B:5 Deze persoon heeft een gezonde kijk op geld streeft naar een rechtvaardige beloning.
    C:6 Deze persoon is enorm nieuwsgierig en leergierig, is bang iets te missen.
    D:2 Deze persoon gaat behoorlijk rustig en kalm om met gevoelens van woede.
    E:10 Deze persoon is vrolijker dan hij overkomt, maar zit zichzelf met verlegenheid in de weg.
    F:2 Deze persoon wil geaccepteerd worden maar analyseert anderen zoveel dat hij enigzins buiten de boot valt.

    het klopt gewoon allemaal O.o

    [ bericht aangepast op 20 feb 2011 - 8:12 ]


    Death is a promise, and your live is a fucking lie.

    A : 1. Deze persoon is een behoorlijk sterke persoonlijkheid die goed weet wat hij wil. Deze persoon is lastig voor de gek te houden en heeft geleerd zijn rechten te kennen en na te streven.

    B: 7. Deze persoon weet wat hij wil en doet zijn best dat bij zijn bazen te bereiken.

    C: 4. Deze persoon is onbevooroordeeld en wil graag weten wat er speelt. Hanteert het principe "leven en laten leven".

    D: 8. Deze persoon spaart alle woede en irritatie op en gooit dit zonder waarschuwing naar buiten.

    E : 3.Deze persoon draagt sterk bij aan de goede sfeer en is erg goedlachs en vriendelijk.

    F: 3. Deze persoon is erg perfectionistisch en doet zich anders voor dan hij is omdat hij bang is dat men hem niet accepteert zoals hij werkelijk is.


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    A1: Deze persoon is een behoorlijk sterke persoonlijkheid die goed weet wat hij wil. Deze persoon is lastig voor de gek te houden en heeft geleerd zijn rechten te kennen en na te streven.
    B5:Deze persoon heeft een gezonde kijk op geld streeft naar een rechtvaardige beloning.
    C4: Deze persoon is onbevooroordeeld en wil graag weten wat er speelt. Hanteert het principe "leven en laten leven"
    D2: Deze persoon gaat behoorlijk rustig en kalm om met gevoelens van
    woede.
    E7: Deze persoon maakt zich zorgen over bepaalde gebeurtenissen in het leven, de letter is erg onregelmatig.
    F1: Deze persoon verbergt zijn ware aard achter een masker en voelt zich vaak onzeker over uiterlijk én persoonlijkheid.
    --

    Het klopt eigenlijk best wel heel erg :3


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind