• Klik maar eens even hier. Het blijkt dat je handschrift heel veel over je zegt. Nou ja, het is maar of je er in geloofd of niet. Ik denk dat het best waar kan zijn, geloofde het eerst namelijk ook niet, maar het klopt best wel wat ik eruit kreeg.:'D

    Zo werkt het: Klik op de link. Als je iets naar onder scrolled, zie je in het plaatje allemaal verschillende a's. Kijk welke het meest op jouw 'a' lijkt. Naast de letters zie je cijfers, zoek het cijfer dat naast "jouw letter" staat en zoek hem dan terug in de lijst.(Je kun op het plaatje klikken om het groter te maken.) Zo zie je wat jouw letter over je zegt. Dit gaat door van de A tot en met de F.(:
    Post hier dan wat je eruit hebt gekregen, als je wilt natuurlijk.(cat)

    Mijn uitkomst:

    A:
    8. Deze persoon is vrij terughoudend en soms jaloers op anderen die impulsief durven zijn.

    B:
    6. Deze persoon heeft een gezonde kijk op geld streeft naar een rechtvaardige beloning.

    C:
    8. Deze persoon is niet kwaadaardig, maar wel naïef en onnadenkend.

    D:
    2. Deze persoon gaat behoorlijk rustig en kalm om met gevoelens van woede.

    E:
    7. Deze persoon maakt zich zorgen over bepaalde gebeurtenissen in het leven, de letter is erg onregelmatig.

    F:
    3. Deze persoon is erg perfectionistisch en doet zich anders voor dan hij is omdat hij bang is dat men hem niet accepteert zoals hij werkelijk is.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2011 - 12:30 ]


    everything, in time

    A 4. Deze persoon weet het evenwicht goed te bewaren en is nuchter.
    B 5. Deze persoon heeft een gezonde kijk op geld streeft naar een rechtvaardige beloning.
    C 4. Deze persoon is onbevooroordeeld en wil graag weten wat er speelt. Hanteert het principe "leven en laten leven".
    D 2. Deze persoon gaat behoorlijk rustig en kalm om met gevoelens van woede.
    E 4. Deze persoon lijkt vrolijk, maar is vaak sterk op zijn hoede voor de motieven en aard van anderen.
    F 3. Deze persoon is erg perfectionistisch en doet zich anders voor dan hij is omdat hij bang is dat men hem niet accepteert zoals hij werkelijk is.


    Als ik val, sta ik op. Als ik sta, val ik op.

    A7. Deze persoon is erg zelfverzekerd en sterk, maar ook mild.
    B5. Deze persoon heeft een gezonde kijk op geld streeft naar een rechtvaardige beloning.
    C4.Deze persoon is onbevooroordeeld en wil graag weten wat er speelt. Hanteert het principe "leven en laten leven".
    D4.Deze persoon is iemand om dekking voor te zoeken, kan niet goed tegen onzin en wordt om kleinigheden boos.
    E7.Deze persoon maakt zich zorgen over bepaalde gebeurtenissen in het leven, de letter is erg onregelmatig.
    F3.Deze persoon is erg perfectionistisch en doet zich anders voor dan hij is omdat hij bang is dat men hem niet accepteert zoals hij werkelijk is.


    Yongguk & Daehyun <33

    A,6: Deze persoon niet bang voor kritiek en bespreekt plannen graag met anderen.
    B,7: Deze persoon weet wat hij wil en doet zijn best dat bij zijn bazen te bereiken.
    C,4: Deze persoon is onbevooroordeeld en wil graag weten wat er speelt. Hanteert het principe "leven en laten leven".
    D,8: Deze persoon spaart alle woede en irritatie op en gooit dit zonder waarschuwing naar buiten.
    E,11:Deze persoon is erg optimistisch en vind het leven een spel dat niet altijd even serieus genomen moet worden.
    F,3: Deze persoon is erg perfectionistisch en doet zich anders voor dan hij is omdat hij bang is dat men hem niet accepteert zoals hij werkelijk is.


    You know my name, not my story. So don't judge me!

    A.6 Deze persoon niet bang voor kritiek en bespreekt plannen graag met anderen.
    B.5 Deze persoon heeft een gezonde kijk op geld streeft naar een rechtvaardige beloning.
    C.4 Deze persoon is onbevooroordeeld en wil graag weten wat er speelt. Hanteert het principe "leven en laten leven".
    D.2 Deze persoon gaat behoorlijk rustig en kalm om met gevoelens van woede.
    E.7 Deze persoon maakt zich zorgen over bepaalde gebeurtenissen in het leven, de letter is erg onregelmatig.
    F.3 Deze persoon is erg perfectionistisch en doet zich anders voor dan hij is omdat hij bang is dat men hem niet accepteert zoals hij werkelijk is.

    A4.Deze persoon weet het evenwicht goed te bewaren en is nuchter.
    B7.Deze persoon weet wat hij wil en doet zijn best dat bij zijn bazen te bereiken.
    C4.Deze persoon is onbevooroordeeld en wil graag weten wat er speelt. Hanteert het principe "leven en laten leven".
    D8.Deze persoon spaart alle woede en irritatie op en gooit dit zonder waarschuwing naar buiten.
    E7.Deze persoon maakt zich zorgen over bepaalde gebeurtenissen in het leven, de letter is erg onregelmatig.
    F1.Deze persoon verbergt zijn ware aard achter een masker en voelt zich vaak onzeker over uiterlijk én persoonlijkheid.


    don't lose your fight, kid.

    A: Deze persoon weet het evenwicht goed te bewaren en is nuchter.
    B: Deze persoon heeft een gezonde kijk op geld streeft naar een rechtvaardige beloning.
    C: Deze persoon durft niet voor zijn eigen ideëen op te komen en gaat mee met de massa.
    D: Deze persoon gaat behoorlijk rustig en kalm om met gevoelens van woede.
    E: Deze persoon heeft veel gevoel voor humor, lacht graag en heeft een behoorlijke dosis zelfspot.
    F: Deze persoon is erg perfectionistisch en doet zich anders voor dan hij is omdat hij bang is dat men hem niet accepteert zoals hij werkelijk is.

    Dat laatste klopt helemaal niet. (cat)Maar ik vond het moeilijk om te zeggen wat 'mijn' letter was, omdat ik eigenlijk vaak op een andere manier schrijf.

    [ bericht aangepast op 20 feb 2011 - 17:29 ]


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    A: Deze persoon kan zich lastig ontspannen en is erg onzeker.
    B: Deze persoon is altijd op zoek naar meer geld en is heel bang geld te verliezen.
    C: Deze persoon is onbevooroordeeld en wil graag weten wat er speelt. Hanteert het principe "leven en laten leven".
    D: Deze persoon gaat behoorlijk rustig en kalm om met gevoelens van woede.
    E: Deze persoon heeft veel gevoel voor humor, lacht graag en heeft een behoorlijke dosis zelfspot.
    F: /

    [ bericht aangepast op 20 feb 2011 - 18:02 ]

    Ik doe me anders voor dan ik ben volgens mijn F :p
    Maar de F die ik schrijf staat er niet tussen.

    Alles klopt eigenlijk wel.

    Je echte letter kan er ook niet tussen staan. Iedereen heeft een uniek handschrift. Het gaat alleen om de kenmerken van je letter. (:

    Bam! @reactie hier boven.

    U heeft gelijk lief madammeke!


    everything, in time

    Mijn handschrift zit er gewoon niet tussen xD
    Dus die site is best wel lelijk.... Echt niks lijkt op mijn handschrift...


    You Only Have One Life, Live Like You Own It<3 Don't T

    A: 7.Deze persoon is erg zelfverzekerd en sterk, maar ook mild.
    B: 9.Deze persoon is altijd op zoek naar meer geld en is heel bang geld te verliezen
    C: 4.Deze persoon is onbevooroordeeld en wil graag weten wat er speelt. Hanteert het principe "leven en laten leven".
    D: 8.Deze persoon spaart alle woede en irritatie op en gooit dit zonder waarschuwing naar buiten.
    E: 10.Deze persoon is vrolijker dan hij overkomt, maar zit zichzelf met verlegenheid in de weg.
    F: 3.Deze persoon is erg perfectionistisch en doet zich anders voor dan hij is omdat hij bang is dat men hem niet accepteert zoals hij werkelijk is.


    Don't dream your life, but live your dream

    1 Deze persoon is een behoorlijk sterke persoonlijkheid die goed weet wat hij wil. Deze persoon is lastig voor de gek te houden en heeft geleerd zijn rechten te kennen en na te streven.
    2 Deze persoon heeft een gezonde kijk op geld streeft naar een rechtvaardige beloning.
    3 Deze persoon is onbevooroordeeld en wil graag weten wat er speelt. Hanteert het principe "leven en laten leven".
    4 Deze persoon gaat behoorlijk rustig en kalm om met gevoelens van woede.
    5 Deze persoon maakt zich zorgen over bepaalde gebeurtenissen in het leven, de letter is erg onregelmatig
    6 Deze persoon is erg perfectionistisch en doet zich anders voor dan hij is omdat hij bang is dat men hem niet accepteert zoals hij werkelijk is.


    I Dreamed a Dream

    A8 Deze persoon is vrij terughoudend en soms jaloers op anderen die impulsief durven zijn.
    B5 Deze persoon heeft een gezonde kijk op geld streeft naar een rechtvaardige beloning.
    C4 Deze persoon is onbevooroordeeld en wil graag weten wat er speelt. Hanteert het principe "leven en laten leven".
    D4 Deze persoon is iemand om dekking voor te zoeken, kan niet goed tegen onzin en wordt om kleinigheden boos
    E3 Deze persoon draagt sterk bij aan de goede sfeer en is erg goedlachs en vriendelijk.
    F3 Deze persoon is erg perfectionistisch en doet zich anders voor dan hij is omdat hij bang is dat men hem niet accepteert zoals hij werkelijk is
    Klopt wel redelijk denk ik ^^


    Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.

    Mijn F klopt precies.