• Klik maar eens even hier. Het blijkt dat je handschrift heel veel over je zegt. Nou ja, het is maar of je er in geloofd of niet. Ik denk dat het best waar kan zijn, geloofde het eerst namelijk ook niet, maar het klopt best wel wat ik eruit kreeg.:'D

    Zo werkt het: Klik op de link. Als je iets naar onder scrolled, zie je in het plaatje allemaal verschillende a's. Kijk welke het meest op jouw 'a' lijkt. Naast de letters zie je cijfers, zoek het cijfer dat naast "jouw letter" staat en zoek hem dan terug in de lijst.(Je kun op het plaatje klikken om het groter te maken.) Zo zie je wat jouw letter over je zegt. Dit gaat door van de A tot en met de F.(:
    Post hier dan wat je eruit hebt gekregen, als je wilt natuurlijk.(cat)

    Mijn uitkomst:

    A:
    8. Deze persoon is vrij terughoudend en soms jaloers op anderen die impulsief durven zijn.

    B:
    6. Deze persoon heeft een gezonde kijk op geld streeft naar een rechtvaardige beloning.

    C:
    8. Deze persoon is niet kwaadaardig, maar wel naïef en onnadenkend.

    D:
    2. Deze persoon gaat behoorlijk rustig en kalm om met gevoelens van woede.

    E:
    7. Deze persoon maakt zich zorgen over bepaalde gebeurtenissen in het leven, de letter is erg onregelmatig.

    F:
    3. Deze persoon is erg perfectionistisch en doet zich anders voor dan hij is omdat hij bang is dat men hem niet accepteert zoals hij werkelijk is.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2011 - 12:30 ]


    everything, in time

    Faerie schreef:
    Ik vind het niet echt kloppen en eigenlijk heb ik sommige letters op de manier waarop ik ze schrijf niet gevonden. D:


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    A : Deze persoon is vrij terughoudend en soms jaloers op anderen die impulsief durven zijn.

    B : Deze persoon heeft een gezonde kijk op geld streeft naar een rechtvaardige beloning.

    C : Deze persoon is onbevooroordeeld en wil graag weten wat er speelt. Hanteert het principe "leven en laten leven".

    D : Deze persoon gaat behoorlijk rustig en kalm om met gevoelens van woede.

    E : Deze persoon is gevoelig en kwetsbaar en wil graag aardig gevonden worden.

    F : Deze persoon verbergt zijn ware aard achter een masker en voelt zich vaak onzeker over uiterlijk én persoonlijkheid.


    Life is a beautiful struggle

    1. Deze persoon is een behoorlijk sterke persoonlijkheid die goed weet wat hij wil. Deze persoon is lastig voor de gek te houden en heeft geleerd zijn rechten te kennen en na te streven.
    2. Deze persoon is altijd op zoek naar meer geld en is heel bang geld te verliezen
    3. Deze persoon is onbevooroordeeld en wil graag weten wat er speelt. Hanteert het principe "leven en laten leven".
    4. Deze persoon gaat behoorlijk rustig en kalm om met gevoelens van woede
    5. Deze persoon heeft veel gevoel voor humor, lacht graag en heeft een behoorlijke dosis zelfspot.
    6. Deze persoon verbergt zijn ware aard achter een masker en voelt zich vaak onzeker over uiterlijk én persoonlijkheid.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    A= Deze persoon is een behoorlijk sterke persoonlijkheid die goed weet wat hij wil. Deze persoon is lastig voor de gek te houden en heeft geleerd zijn rechten te kennen en na te streven.

    B= Deze persoon is altijd op zoek naar meer geld en is heel bang geld te verliezen

    C= Deze persoon is enorm nieuwsgierig en leergierig, is bang iets te missen.

    D= Deze persoon is iemand om dekking voor te zoeken, kan niet goed tegen onzin en wordt om kleinigheden boos.

    E= Deze persoon heeft veel gevoel voor humor, lacht graag en heeft een behoorlijke dosis zelfspot.

    F= Deze persoon is evenwichtig en beheerst, maar maakt niet veel indruk.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2011 - 13:14 ]


    Ligt and Darkness are both very different..

    A1. Deze persoon is een behoorlijk sterke persoonlijkheid die goed weet wat hij wil. Deze persoon is lastig voor de gek te houden en heeft geleerd zijn rechten te kennen en na te streven.
    B5. Deze persoon heeft een gezonde kijk op geld streeft naar een rechtvaardige beloning.
    C8. Deze persoon is niet kwaadaardig, maar wel naïef en onnadenkend.
    D2. Deze persoon gaat behoorlijk rustig en kalm om met gevoelens van woede.
    E4. Deze persoon lijkt vrolijk, maar is vaak sterk op zijn hoede voor de motieven en aard van anderen.
    F4. Deze persoon is ongecompliceerd, direct en oprecht en maakt vrienden op grond van gemeenschappelijke interesses.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    A4.Deze persoon weet het evenwicht goed te bewaren en is nuchter.
    B
    9.Deze persoon is altijd op zoek naar meer geld en is heel bang geld te verliezen.
    C4.Deze persoon is onbevooroordeeld en wil graag weten wat er speelt. Hanteert het principe "leven en laten leven".
    D2.Deze persoon gaat behoorlijk rustig en kalm om met gevoelens van woede.
    E7.Deze persoon maakt zich zorgen over bepaalde gebeurtenissen in het leven, de letter is erg onregelmatig.
    F2.Deze persoon wil geaccepteerd worden maar analyseert anderen zoveel dat hij enigzins buiten de boot valt.


    Ik zou niet zeggen dat het allemaal fout is, maar helemaal kloppen doet het toch niet. ;'D

    [ bericht aangepast op 19 feb 2011 - 13:17 ]


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    A Deze persoon heeft een wat doemdenkend beeld en moet wat positiever in het leven staan.
    B Deze persoon is altijd op zoek naar meer geld en is heel bang geld te verliezen.
    C Deze persoon heeft zeer starre vooroordelen over het leven en niet erg flexibel.
    D Deze persoon is iemand om dekking voor te zoeken, kan niet goed tegen onzin en wordt om kleinigheden boos.
    E Deze persoon heeft veel gevoel voor humor, lacht graag en heeft een behoorlijke dosis zelfspot.
    F Deze persoon is evenwichtig en beheerst, maar maakt niet veel indruk.

    Wow, ik kom wel heel negatief over ;(
    Maar volgens mij klopt hij niet over mij :$
    Ik heb sowieso dat ik letters altijd op een ander manier schrijf, dus ik had vaak meerdere keuzes
    -lijkt heel erg op smoesjes, maar is de waarheid.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2011 - 13:17 ]


    LiveTodayLookForwardToTomorrowAndDon'tForgetToSmile

    Mijn a staat er niet eens tussen, maar kijk wel welke het er beste op lijkt. :)

    A 4. Deze persoon weet het evenwicht goed te bewaren en is nuchter.
    B 5. Deze persoon heeft een gezonde kijk op geld streeft naar een rechtvaardige beloning.
    C 6. Deze persoon is enorm nieuwsgierig en leergierig, is bang iets te missen.
    D 2. Deze persoon gaat behoorlijk rustig en kalm om met gevoelens van woede.
    E 4. Deze persoon lijkt vrolijk, maar is vaak sterk op zijn hoede voor de motieven en aard van anderen.
    F 3. Deze persoon wil geaccepteerd worden maar analyseert anderen zoveel dat hij enigzins buiten de boot valt.

    Klopt bijna helemaal.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2011 - 13:17 ]

    A - 10.Deze persoon kan erg defensief overkomen maar beschermt eigenlijk enkel zijn gevoelens.
    B - 5.Deze persoon heeft een gezonde kijk op geld streeft naar een rechtvaardige beloning.
    C - 4.Deze persoon is onbevooroordeeld en wil graag weten wat er speelt. Hanteert het principe "leven en laten leven".
    D - 2.Deze persoon gaat behoorlijk rustig en kalm om met gevoelens van woede.
    E - 4.Deze persoon lijkt vrolijk, maar is vaak sterk op zijn hoede voor de motieven en aard van anderen.
    F - 3.Deze persoon is erg perfectionistisch en doet zich anders voor dan hij is omdat hij bang is dat men hem niet accepteert zoals hij werkelijk is.


    omg.
    het klopt echt allemaal!
    :O

    A1:Deze persoon is een behoorlijk sterke persoonlijkheid die goed weet wat hij wil. Deze persoon is lastig voor de gek te houden en heeft geleerd zijn rechten te kennen en na te streven
    B5:Deze persoon heeft een gezonde kijk op geld streeft naar een rechtvaardige beloning.
    C4:Deze persoon is onbevooroordeeld en wil graag weten wat er speelt. Hanteert het principe "leven en laten leven".
    D8:Deze persoon spaart alle woede en irritatie op en gooit dit zonder waarschuwing naar buiten
    E3:Deze persoon draagt sterk bij aan de goede sfeer en is erg goedlachs en vriendelijk.
    F3:Deze persoon is erg perfectionistisch en doet zich anders voor dan hij is omdat hij bang is dat men hem niet accepteert zoals hij werkelijk is.


    WTF! Het klopt allemaal 0.o


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    A=Deze persoon kan moeilijk over beledigingen en kritiek heen stappen en is niet erg assertief.
    B=Deze persoon is bang voor armoede en krijgtvaak minder dan hij verdient
    C=Deze persoon heeft zeer starre vooroordelen over het leven en niet erg flexibel.
    D=Deze persoon gaat behoorlijk rustig en kalm om met gevoelens van woede
    E=Deze persoon maakt zich zorgen over bepaalde gebeurtenissen in het leven, de letter is erg onregelmatig.
    F=Deze persoon is erg perfectionistisch en doet zich anders voor dan hij is omdat hij bang is dat men hem niet accepteert zoals hij werkelijk is.


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    A6 Deze persoon niet bang voor kritiek en bespreekt plannen graag met anderen
    B5 5.Deze persoon heeft een gezonde kijk op geld streeft naar een rechtvaardige beloning
    C4 Deze persoon is onbevooroordeeld en wil graag weten wat er speelt. Hanteert het principe "leven en laten leven".
    D2 Deze persoon gaat behoorlijk rustig en kalm om met gevoelens van woede.
    E4 Deze persoon lijkt vrolijk, maar is vaak sterk op zijn hoede voor de motieven en aard van anderen
    F2 Deze persoon wil geaccepteerd worden maar analyseert anderen zoveel dat hij enigzins buiten de boot valt


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    A.1 Deze persoon is een behoorlijk sterke persoonlijkheid die goed weet wat hij wil. Deze persoon is lastig voor de gek te houden en heeft geleerd zijn rechten te kennen en na te streven.

    B.5 Deze persoon heeft een gezonde kijk op geld streeft naar een rechtvaardige beloning.

    C.4 Deze persoon is onbevooroordeeld en wil graag weten wat er speelt. Hanteert het principe "leven en laten leven".

    D.2 Deze persoon gaat behoorlijk rustig en kalm om met gevoelens van woede.

    E.7 Deze persoon maakt zich zorgen over bepaalde gebeurtenissen in het leven, de letter is erg onregelmatig.

    F.4 Deze persoon is ongecompliceerd, direct en oprecht en maakt vrienden op grond van gemeenschappelijke interesses.

    het klop precies_O_


    Shoganai i ne~

    A. Deze persoon niet bang voor kritiek en bespreekt plannen graag met anderen.
    B. Deze persoon heeft een gezonde kijk op geld streeft naar een rechtvaardige beloning.
    C. Deze persoon is onbevooroordeeld en wil graag weten wat er speelt. Hanteert het principe "leven en laten leven".
    D. Deze persoon gaat behoorlijk rustig en kalm om met gevoelens van woede.
    E. Deze persoon lijkt vrolijk, maar is vaak sterk op zijn hoede voor de motieven en aard van anderen.
    F. Deze persoon verbergt zijn ware aard achter een masker en voelt zich vaak onzeker over uiterlijk én persoonlijkheid.


    Klopt echt niks van haha :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    sorry, maar bij mij klopt hij echt niet :'D


    walking get's too boring, when you learn how to fly..