• Klik maar eens even hier. Het blijkt dat je handschrift heel veel over je zegt. Nou ja, het is maar of je er in geloofd of niet. Ik denk dat het best waar kan zijn, geloofde het eerst namelijk ook niet, maar het klopt best wel wat ik eruit kreeg.:'D

    Zo werkt het: Klik op de link. Als je iets naar onder scrolled, zie je in het plaatje allemaal verschillende a's. Kijk welke het meest op jouw 'a' lijkt. Naast de letters zie je cijfers, zoek het cijfer dat naast "jouw letter" staat en zoek hem dan terug in de lijst.(Je kun op het plaatje klikken om het groter te maken.) Zo zie je wat jouw letter over je zegt. Dit gaat door van de A tot en met de F.(:
    Post hier dan wat je eruit hebt gekregen, als je wilt natuurlijk.(cat)

    Mijn uitkomst:

    A:
    8. Deze persoon is vrij terughoudend en soms jaloers op anderen die impulsief durven zijn.

    B:
    6. Deze persoon heeft een gezonde kijk op geld streeft naar een rechtvaardige beloning.

    C:
    8. Deze persoon is niet kwaadaardig, maar wel naïef en onnadenkend.

    D:
    2. Deze persoon gaat behoorlijk rustig en kalm om met gevoelens van woede.

    E:
    7. Deze persoon maakt zich zorgen over bepaalde gebeurtenissen in het leven, de letter is erg onregelmatig.

    F:
    3. Deze persoon is erg perfectionistisch en doet zich anders voor dan hij is omdat hij bang is dat men hem niet accepteert zoals hij werkelijk is.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2011 - 12:30 ]


    everything, in time

    alles klopt. O_O
    aaah!


    It's not the same without you.

    Wasilewski schreef:
    alles klopt. O_O
    aaah!

    idd O.o


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    A:
    5. Deze persoon heeft een wat doemdenkend beeld en moet wat positiever in het leven staan.

    B:
    5. Deze persoon heeft een gezonde kijk op geld streeft naar een rechtvaardige beloning.

    C:
    4. Deze persoon is onbevooroordeeld en wil graag weten wat er speelt. Hanteert het principe "leven en laten leven".

    D:
    8. Deze persoon spaart alle woede en irritatie op en gooit dit zonder waarschuwing naar buiten.

    E:
    4. Deze persoon draagt sterk bij aan de goede sfeer en is erg goedlachs en vriendelijk.

    F:
    3. Deze persoon is erg perfectionistisch en doet zich anders voor dan hij is omdat hij bang is dat men hem niet accepteert zoals hij werkelijk is.

    Mwah, hij klopt ongeveer. Ik zat soms wel te zoeken naar een letter, want soms kwamen ze niet echt in de buurt haha.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2011 - 17:27 ]


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    A. 6 - Deze persoon niet bang voor kritiek en bespreekt plannen graag met anderen.
    B. 2 - Deze persoon is bang voor armoede en krijgt vaak minder dan hij verdient.
    C. 4 - Deze persoon is onbevooroordeeld en wil graag weten wat er speelt. Hanteert het principe "leven en laten leven".
    D. Deze persoon spaart alle woede en irritatie op en gooit dit zonder waarschuwing naar buiten.
    E. Deze persoon heeft veel gevoel voor humor, lacht graag en heeft een behoorlijke dosis zelfspot.
    F. Deze persoon is erg perfectionistisch en doet zich anders voor dan hij is omdat hij bang is dat men hem niet accepteert zoals hij werkelijk is.

    Vooral B. & F. kloppen aardig
    :9~


    Wear a necklace of rope, side by side with me

    À 4: deze persoon weet het evenwicht goed te bewaren en is nuchter.
    B 5: deze persoon heeft een gezonde kijk op geld en streeft naar een rechtvaardige beloning.
    C 4: deze persoon is onbevooroordeeld en wil graag weten wat er speelt. Hanteert het principe "leven en laten leven".
    D 2: deze persoon gaat behoorlijk rustig en kalm om met woede.
    E 4: deze persoon lijkt vrolijk, maar is vaak sterk op zijn hoede voor de motieven en aard van anderen.
    F 4: deze persoon is ongecompliceer en direct en oprecht en maakt vrienden op grond van gemeenschappelijke jnteresses.
    Alleen F klopt niet helemaal, maar mijn f stond er ook niet tussen...


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    A 1. Deze persoon is een behoorlijk sterke persoonlijkheid die goed weet wat hij wil. Deze persoon is lastig voor de gek te houden en heeft geleerd zijn rechten te kennen en na te streven.
    B 5. Deze persoon heeft een gezonde kijk op geld streeft naar een rechtvaardige beloning.
    C 6. Deze persoon is enorm nieuwsgierig en leergierig, is bang iets te missen.
    D (soms is de stok halflang, soms kort) 2. Deze persoon gaat behoorlijk rustig en kalm om met gevoelens van woede./8. Deze persoon spaart alle woede en irritatie op en gooit dit zonder waarschuwing naar buiten.
    E 4. Deze persoon lijkt vrolijk, maar is vaak sterk op zijn hoede voor de motieven en aard van anderen.
    F 3. Deze persoon is erg perfectionistisch en doet zich anders voor dan hij is omdat hij bang is dat men hem niet accepteert zoals hij werkelijk is.

    En ja, het klopt wel, behalve f niet echt. :'D


    Only losers can act the way you do

    A:
    4. Deze persoon weet het evenwicht goed te bewaren en is nuchter.

    B:
    5. Deze persoon heeft een gezonde kijk op geld streeft naar een rechtvaardige beloning.
    C:
    4. Deze persoon is onbevooroordeeld en wil graag weten wat er speelt. Hanteert het principe "leven en laten leven".
    D:
    2.Deze persoon gaat behoorlijk rustig en kalm om met gevoelens van woede.

    E:
    4.Deze persoon lijkt vrolijk, maar is vaak sterk op zijn hoede voor de motieven en aard van anderen.

    F:
    1.Deze persoon verbergt zijn ware aard achter een masker en voelt zich vaak onzeker over uiterlijk én persoonlijkheid.


    Klopt gedeeltelijk.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2011 - 19:45 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    ik vind niet dat alles klopt, maar ik zet het er maar even neer :p

    A 6.Deze persoon niet bang voor kritiek en bespreekt plannen graag met anderen.


    B 8.Deze persoon is pienter, direct en assertief en zich goed bewust van zijn rechten.

    C 4.Deze persoon is onbevooroordeeld en wil graag weten wat er speelt. Hanteert het principe "leven en laten leven".

    D 2.Deze persoon gaat behoorlijk rustig en kalm om met gevoelens van woede.

    E 5.Deze persoon houdt van plezier, maar is niet te genieten wanneer hij zich bedreigd voelt.

    F 4.Deze persoon is ongecompliceerd, direct en oprecht en maakt vrienden op grond van gemeenschappelijke interesses.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Deze persoon heeft een wat doemdenkend beeld en moet wat positiever in het leven staan.

    Deze persoon is altijd op zoek naar meer geld en is heel bang geld te verliezen

    Deze persoon is enorm nieuwsgierig en leergierig, is bang iets te missen

    Deze persoon is iemand om dekking voor te zoeken, kan niet goed tegen onzin en wordt om kleinigheden boos.

    Deze persoon heeft veel gevoel voor humor, lacht graag en heeft een behoorlijke dosis zelfspot.

    Deze persoon is erg perfectionistisch en doet zich anders voor dan hij is omdat hij bang is dat men hem niet accepteert zoals hij werkelijk is

    Alles klopt.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    A1. Deze persoon is een behoorlijk sterke persoonlijkheid die goed weet wat hij wil. Deze persoon is lastig voor de gek te houden en heeft geleerd zijn rechten te kennen en na te streven. (klopt)
    B2. Deze persoon is bang voor armoede en krijgtvaak minder dan hij verdient. (klopt)
    C4. Deze persoon is onbevooroordeeld en wil graag weten wat er speelt. Hanteert het principe "leven en laten leven". (klopt)
    D2. Deze persoon gaat behoorlijk rustig en kalm om met gevoelens van woede. (klopt)
    E7. Deze persoon maakt zich zorgen over bepaalde gebeurtenissen in het leven, de letter is erg onregelmatig. (klopt)
    F1. Deze persoon verbergt zijn ware aard achter een masker en voelt zich vaak onzeker over uiterlijk én persoonlijkheid. (klopt
    )


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Faerie schreef:
    Ik vind het niet echt kloppen en eigenlijk heb ik sommige letters op de manier waarop ik ze schrijf niet gevonden. D:


    it's so empty living behind these castle walls

    Wow, wat grappig zeg! =O =D


    ars moriendi

    A. 5.Deze persoon heeft een wat doemdenkend beeld en moet wat positiever in het leven staan.
    B. 5.Deze persoon heeft een gezonde kijk op geld streeft naar een rechtvaardige beloning.
    C. 4. Deze persoon is onbevooroordeeld en wil graag weten wat er speelt. Hanteert het principe "leven en laten leven".
    D. 7. Deze persoon is snel aangebrand, maar de woede verdwijnt ook weer heel snel.
    E. 4. Deze persoon lijkt vrolijk, maar is vaak sterk op zijn hoede voor de motieven en aard van anderen
    F. 1. Deze persoon verbergt zijn ware aard achter een masker en voelt zich vaak onzeker over uiterlijk én persoonlijkheid.

    Hmm, op zich klopt het wel enigzins :')


    To live would be an awfully big adventure

    A1.Deze persoon is een behoorlijk sterke persoonlijkheid die goed weet wat hij wil. Deze persoon is lastig voor de gek te houden en heeft geleerd zijn rechten te kennen en na te streven. (klopt)
    B5.Deze persoon heeft een gezonde kijk op geld streeft naar een rechtvaardige beloning.(klopt)
    C3.Deze persoon is erg kritisch houdt zich aan de feiten. Is niet geïnteresseerd in zaken die hem niet direct aangaan. (klopt)
    D2.Deze persoon gaat behoorlijk rustig en kalm om met gevoelens van woede. (klopt)
    E4.Deze persoon lijkt vrolijk, maar is vaak sterk op zijn hoede voor de motieven en aard van anderen. (klopt)
    F3.Deze persoon is erg perfectionistisch en doet zich anders voor dan hij is omdat hij bang is dat men hem niet accepteert zoals hij werkelijk is. (klopt)


    Behind the laughter it actually means something.

    A:
    1. Deze persoon is een behoorlijk sterke persoonlijkheid die goed weet wat hij wil. Deze persoon is lastig voor de gek te houden en heeft geleerd zijn rechten te kennen en na te streven.

    B:
    7. Deze persoon weet wat hij wil en doet zijn best dat bij zijn bazen te bereiken.

    C:
    4. Deze persoon is onbevooroordeeld en wil graag weten wat er speelt. Hanteert het principe "leven en laten leven".

    D:
    2. Deze persoon gaat behoorlijk rustig en kalm om met gevoelens van woede.

    E:
    3. Deze persoon draagt sterk bij aan de goede sfeer en is erg goedlachs en vriendelijk.

    F:
    5. Deze persoon is evenwichtig en beheerst, maar maakt niet veel indruk.

    Weetje, dit klopt nog ook :'D


    Hope goes lost but never dies.