• misschien zijn hier al wat topics over, maar het onderwerp vind ik heel erg interressant. (:
    Is er iemand paranormaal begaafd ofzo? Of heeft 'ie iets meegemaakt op dat gebied? Sorry als dit de zoveelste topic is.
    Heb je iets meegemaakt? Zoja; vertel.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Mijn moeder en 2 tantes zijn paranormaal begaafd (:
    Dus ja, heb dat heel veel mee gemaakt.


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    ik ben het niet . maar gisteren zag ik op mijn camera iemand langs lopen met een jas/blouse (allen dat zag ik) Het raarste was iedereen zat op de bank en niemand had een jas/blouse aan oO


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik vind zo'n dingen eng. (cat)

    mijn tante is paranormaal begaafd (:


    Life is a beautiful struggle

    Haha ik niet, maar mijn lerares Levensbeschouwing denkt dat ik high sensitive ben. Je weet wel, dat ik heel sterk gevoelens van andere aanvoel en ze soms "overneem" (dus niet wegneem). Ja, dat heb ik soms wel. Maar nu niet echt overdreven, denk ik. Ik denk dat iedereen dat wel heeft?(cat)


    everything, in time

    Mijn moeder heeft een aantal x "voorspellende" dromen gehad.
    Zo droomde ze een x over een aardbeving in Engeland, nou in Engeland zijn vrijwel nooit aardbevingen. En wat was er de dag erna in het nieuws? Een aardbeving in Engeland.
    En zo had ze er nog 1 maar die ben ik vergeten.
    Verder geloof ik niet in met geesten praten, ik geloof meer in toeval.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Paranormal > Paranormaal. (:


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Pickwick schreef:
    Paranormal > Paranormaal. (:

    Paranormal. het moest juist Paranormal zijn. Op z'n engels dus. Of Amerikaans wat het ook mag zijn.

    [ bericht aangepast op 20 feb 2011 - 9:44 ]


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik geloof daar niet in, dus nee. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Vroeger toen ik klein was zag ik geesten en met namen mijn opa die ik maar 1 jaar heb gekend.
    Maar mijn broer is volgens mij echt begaafd. Want die ziet van die vage geesten, geen mensen geesten maar dingen uit een andere dimensie ofzo. Hij was echt bang voor ze. Maar de laatste keer was 2 jaar geleden dus dat houdt ook op. Maar hij heeft wel nog steeds voorspellende dromen.


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.

    Haha ik heb al eens een geest gezien? ><


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Ik heb vaak dat ik soms de aanwezigheid van 'dode mensen' voel. Maar dat kan ook verbeelding zijn. Als ik zo iets voel, sluit ik me vaak helemaal af want ik wil niks met geesten te maken hebben.

    Saffier schreef:
    Ik heb vaak dat ik soms de aanwezigheid van 'dode mensen' voel. Maar dat kan ook verbeelding zijn. Als ik zo iets voel, sluit ik me vaak helemaal af want ik wil niks met geesten te maken hebben.

    Bedoel je een soort windvlaag, of een gevoel dat iemand je aankijkt?


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Belieburx schreef:
    Bedoel je een soort windvlaag, of een gevoel dat iemand je aankijkt?

    Nou, dan sta ik ergens. Ik ben bijvoorbeeld in de keuken, en dan ineens voel ik, dat ik niet alleen ben. En ik heb ook welles, dan hoor ik geroezemoes dat steeds dichterbij komt (en er is echt helemaal niemand) en dan zeg ik me hoofd ook van dat alles en iedereen weg moet gaan en dan is het weg. En bij ons thuis, vallen ook dingen van kasten af. Dan zitten we op de bank, en dan iets wat op een tafel of kast ligt valt dan er ineens vanaf en dat terwijl er geen wind staat en het niet op de rand ligt.

    Saffier schreef:
    (...)
    Nou, dan sta ik ergens. Ik ben bijvoorbeeld in de keuken, en dan ineens voel ik, dat ik niet alleen ben. En ik heb ook welles, dan hoor ik geroezemoes dat steeds dichterbij komt (en er is echt helemaal niemand) en dan zeg ik me hoofd ook van dat alles en iedereen weg moet gaan en dan is het weg. En bij ons thuis, vallen ook dingen van kasten af. Dan zitten we op de bank, en dan iets wat op een tafel of kast ligt valt dan er ineens vanaf en dat terwijl er geen wind staat en het niet op de rand ligt.

    O.o dat is echt wel vaag. Ik zag ooit iets/ iemand in de gang staan, als klein kind. En telkens als ik van de wc afkom, voel ik dat 'het' er nog is.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.