• UITSLAG
    1. ZeroGravity
    2. IloveJack
    3. MysticalRose

    Iedereen bedankt voor het meedoen en winnaars, gefeliciteerd! Ook wil ik de andere deelnemers bedanken: Creamy, PinkyPromise, Tricia, iTunes, Sjuulmusic, BigTimeIRush, Zzzzenzy, Tialdaatje, Belieburx, Junns, Bewitched, LSquarepants, Kastanje, Ping, TempsChronos & Perish.

    Ook wil ik mijn twee mede-juryleden bedanken: Zoë/Misplaced en Marleen/PRESIDENT.

    AFGELOPEN

    [ bericht aangepast op 28 april 2011 - 8:48 ]


    Hope goes lost but never dies.

    Mijne komt nog hoor. Wees gerust.


    #WWED - What Would Emma Do?

    iknoww' maar ik heb het zo druk. 8D ahahaa' ik probeer echt zo snel mogelijk in te leveren. (: dus van mij krijg je iig iets. xd


    The show must go on.

    Mijnes. :3

    Sorry voor de laatheid! :$
    volgens mij is hij best wel mislukt. ^__^


    I didn't fall, I hugged the floor ;3

    Mijne komt morgen. Hij is nog niet helemaal af, maar ik ben nu te ziek om te werken.


    #WWED - What Would Emma Do?

    hier is de mijne


    Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak

    Woeeew, er komt leven in de brouwerij :'D


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    ik ben er niet echt blij mee maar hier is opdracht 2


    live long and prosper

    Ok, ik heb dus gezegd dat je het vandaag zou krijgen. Ik heb alleen maar een half verhaal. Ik zou hem gister afmaken maar toen had ik tergende hoofdpijn. Dus ik zou het vandaag doe, maar mijn kutkop is alleen aam erger geworden.
    Dus ik lever niks meer in, sorry.

    [ bericht aangepast op 18 maart 2011 - 9:54 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Met dank aan de weeral 5 mensen die niets hebben ingeleverd, heb ik éenmalig besloten de inleverdatum met 3 dagen te verlengen.

    ZONDAG 20 MAART wil ik hem hebben, anders is het einde verhaal voor jullie.


    Hope goes lost but never dies.

    gruwelijk, deze opdracht verknal ik zooo hard. &ik had zo weinig tijd, noo. D; ahahaa' ik probeer vandaag af te maken&anders zondag nog even i guess.
    hmm. deze opdracht is niet goed voor mij. hahaha;


    The show must go on.

    ikbaal echt. D; ik heb zooooo geen tijd om te schrijven. D; ik had al wel een deel, maar het spreekwoord komt er nog niet echt in naar voren.
    misschien moet je me maar uitschrijven. ):


    The show must go on.

    Bewitched schreef:
    ikbaal echt. D; ik heb zooooo geen tijd om te schrijven. D; ik had al wel een deel, maar het spreekwoord komt er nog niet echt in naar voren.
    misschien moet je me maar uitschrijven. ):

    Probeer het gewoon in te leveren, en anders is het jammer. (:


    Hope goes lost but never dies.

    Over die layout had je echt gelijk, die was echt irritant o_O sorry,, :$


    I didn't fall, I hugged the floor ;3