• UITSLAG
    1. ZeroGravity
    2. IloveJack
    3. MysticalRose

    Iedereen bedankt voor het meedoen en winnaars, gefeliciteerd! Ook wil ik de andere deelnemers bedanken: Creamy, PinkyPromise, Tricia, iTunes, Sjuulmusic, BigTimeIRush, Zzzzenzy, Tialdaatje, Belieburx, Junns, Bewitched, LSquarepants, Kastanje, Ping, TempsChronos & Perish.

    Ook wil ik mijn twee mede-juryleden bedanken: Zoë/Misplaced en Marleen/PRESIDENT.

    AFGELOPEN

    [ bericht aangepast op 28 april 2011 - 8:48 ]


    Hope goes lost but never dies.

    Owja, volgens spreekwoorden.nl heeft mijn spreekwoord een andere betekenis dan ik dacht. Mag ik dan de betekenis gebruiken die ik het meest prettig vind om mee te werken?
    Want spreekwoorden.nl zegt dus dat het: alle aandacht naar zich toetrekken betekent (de eerste viool spelen had ik)
    En andere mensen zeggen dat het de baas spelen betekent.
    Voor mijn verhaal zou ik het liefste de eerste betekenis gebruiken, maar zeg jij maar wat je goed vindt...


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Socrates schreef:
    Owja, volgens spreekwoorden.nl heeft mijn spreekwoord een andere betekenis dan ik dacht. Mag ik dan de betekenis gebruiken die ik het meest prettig vind om mee te werken?
    Want spreekwoorden.nl zegt dus dat het: alle aandacht naar zich toetrekken betekent (de eerste viool spelen had ik)
    En andere mensen zeggen dat het de baas spelen betekent.
    Voor mijn verhaal zou ik het liefste de eerste betekenis gebruiken, maar zeg jij maar wat je goed vindt...

    Kies zelf maar wat jij in eerste instantie in je hoofd had, ten slotte hoeft spreekwoorden.nl niet altijd te kloppen, en jou idee verpesten ook niet. (:


    Hope goes lost but never dies.

    Sry dat ik niet antwoordde ofzo maar ik ben al vanaf vorige zaterdag opreis en ik had natuurlijk geen internet:@
    Ik ben deze namiddag pas terug gekomen en mijn vraag is of ik dan wel even uitstel krijg.
    Ik werk het eerlijk gezegd niet bol op 5 dagen.
    xx


    Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak

    Kastanje schreef:
    Sry dat ik niet antwoordde ofzo maar ik ben al vanaf vorige zaterdag opreis en ik had natuurlijk geen internet:@
    Ik ben deze namiddag pas terug gekomen en mijn vraag is of ik dan wel even uitstel krijg.
    Ik werk het eerlijk gezegd niet bol op 5 dagen.
    xx

    Waarom wil je uitstel als je nog 5 dagen hebt...
    Nee sorry, dat moet makkelijk kunnen.


    Hope goes lost but never dies.

    Zaida schreef:
    (...)
    Waarom wil je uitstel als je nog 5 dagen hebt...
    Nee sorry, dat moet makkelijk kunnen.

    Ok ik zal het dan maar proberen.
    Ik neem deze(als het goed is): onkruid vergaat niet


    Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak

    Kastanje schreef:
    (...)
    Ok ik zal het dan maar proberen.
    Ik neem deze(als het goed is): onkruid vergaat niet

    Is goed. (:


    Hope goes lost but never dies.

    Gottepoepie en alles.
    Ik moet nog beginnen, terwijl ik gewoon. mwhu. laat ook maar x)
    Ik kruip al stil achter mijn bureau en ga een beetje tiepen^^


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Ik ben er niet echt tevreden over, maar aangezien ik bang ben dat ik binnenkort geen tijd meer heb is hier mijn inzending.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Nog 2 dagen!


    Hope goes lost but never dies.

    TimeBones -> TempsChronos


    Our perspective only changes when we change our position.

    magikme afmelden???


    live long and prosper

    LSquarepants schreef:
    magikme afmelden???

    Waarom?


    Hope goes lost but never dies.

    Zaida schreef:
    (...)
    Waarom?

    ik heb er niet echt zo'n zin meer in en ik denk dat ik toch af ga gaan xD


    live long and prosper

    @LSquarepants, je kan het toch altijd proberen? You never know...

    maarhebbenerserieusnogmaartweemenseningeleverd?


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    LSquarepants schreef:
    (...)
    ik heb er niet echt zo'n zin meer in en ik denk dat ik toch af ga gaan xd

    Dat vind ik echt een belachelijke reden, sorry :') Waarom zou je niet doorgaan? Je kan het altijd proberen, wie weet ligt dit onderwerp jou wel heel erg en haal je een heel hoog cijfer? (:

    @Socrates-
    Jep, nog niet echt veel dus.


    Hope goes lost but never dies.