• UITSLAG
    1. ZeroGravity
    2. IloveJack
    3. MysticalRose

    Iedereen bedankt voor het meedoen en winnaars, gefeliciteerd! Ook wil ik de andere deelnemers bedanken: Creamy, PinkyPromise, Tricia, iTunes, Sjuulmusic, BigTimeIRush, Zzzzenzy, Tialdaatje, Belieburx, Junns, Bewitched, LSquarepants, Kastanje, Ping, TempsChronos & Perish.

    Ook wil ik mijn twee mede-juryleden bedanken: Zoë/Misplaced en Marleen/PRESIDENT.

    AFGELOPEN

    [ bericht aangepast op 28 april 2011 - 8:48 ]


    Hope goes lost but never dies.

    God, ik schrok me kapot toen ik dat cijfer zag:O Ik klikte... en het was echt mijn stukje. Dankje, je hebt de rest van mijn dag blij gemaakt. Misschien ook de rest van mijn week :'D
    Maar serieus, jouw opdrachten nzijn wel echt aldoor superleuk om te doen, ik heb nou alweer zin om te beginnen, haha xD

    Oja, nu ik het zo zie, vijf april valt midden in mijn proefwerkweek. Ik weet niet of andere mensen dan ook proefwerkweek hebben, en ik denk eerlijk gezegd dat het wel lukt om op tijd in te leveren, maar mocht eventueel blijken dat ik het echt niet red, dan kan ik alsnog om uitstel vragen toch?

    [ bericht aangepast op 27 maart 2011 - 9:38 ]


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Socrates schreef:
    God, ik schrok me kapot toen ik dat cijfer zag:O Ik klikte... en het was echt mijn stukje. Dankje, je hebt de rest van mijn dag blij gemaakt. Misschien ook de rest van mijn week :'D
    Maar serieus, jouw opdrachten nzijn wel echt aldoor superleuk om te doen, ik heb nou alweer zin om te beginnen, haha xD

    Oja, nu ik het zo zie, vijf april valt midden in mijn proefwerkweek. Ik weet niet of andere mensen dan ook proefwerkweek hebben, en ik denk eerlijk gezegd dat het wel lukt om op tijd in te leveren, maar mocht eventueel blijken dat ik het echt niet red, dan kan ik alsnog om uitstel vragen toch?

    Proefwerkweken zijn een geldige reden ja. Als je het niet gaat redden moet je het maar even zeggen, ja? (:


    Hope goes lost but never dies.

    Mag je later nog veranderen? Want ik wil nu mijn naam hebben staan op het Shintoïsme, maar ik weet niet zeker of ik dat later nog ga veranderen?

    Gefeliciteerd allemaal met jullie cijfer. (nerd)


    Our perspective only changes when we change our position.

    Congratz iedereen met zijn cijfers en nog veel succes!!!
    Mag de beste winnen (:


    Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak

    TempsChronos schreef:
    Mag je later nog veranderen? Want ik wil nu mijn naam hebben staan op het Shintoïsme, maar ik weet niet zeker of ik dat later nog ga veranderen?

    Gefeliciteerd allemaal met jullie cijfer. (nerd)

    Ja, dat mag als je dat wil, maar je hoeft het niet te melden, alleen zorgen dat het duidelijk in je inleiding staat (:


    Hope goes lost but never dies.

    Moeten wij een geloof 'claimen', of wacht je gewoon tot de verhalen zijn ingeleverd. ''Maakt niet uit als er 2 hetzelfde geloof hebben.''

    Moeten we in de inleiding zetten welk geloof we zelf hebben of over welk geloof we het verhaal doen? :3


    I didn't fall, I hugged the floor ;3

    jammer niet door ):


    live long and prosper

    - Het maakt niet uit als er twee hetzelfde geloof hebben.
    - Je hoeft het dus niet de claimen.
    - In de inleiding zet je natuurlijk over welk geloof het verhaal gaat.


    Hope goes lost but never dies.

    Kom, we gaan vroeg doen.
    Nee, omdat ik niet veel tijd heb straks, of zo goed als niets, heb ik het nu afgemaakt. Het is misschien een beetje snel, en ik weet niet of dat afdoet aan wat ik duidelijk wil stellen-ik denk namelijk van wel, ik ben nou niet geweldig tevreden- maar je krijgt het dus nu gewoon. Want ik ben altijd alleen maar in it for fun.
    Viel Spaß. Hoop ik dan toch.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2011 - 16:30 ]


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Jullie hebben nog 2 dagen en er is pas éen inzending ingeleverd.


    Hope goes lost but never dies.

    Ik ben terug van Socrates naar ZeroGravity


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Jodendom


    SLOAN.

    Sorry, maar ik meld me af. Die van mij komt niet meer. Sorry.


    Our perspective only changes when we change our position.

    Aangezien er maar twee personen ingeleverd hebben, zal er een finaleopdracht komen.

    De cijfers die daaruit voortkomen worden opgeteld bij het gemiddelde van alle cijfers die je tot nu toe hebt gehad, en het gemiddelde dáarvan is je eindcijfer en bepaald of je winnaar of runner-up wordt.

    De cijfers van opdracht 3 en de finale-opdracht komen er vanavond op.


    Hope goes lost but never dies.