• Ik zat zo dus even te denken, zou een 16jarige, de verantwoordelijkheid hebben om een kind op te voeden?


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik denk wel dat het een 16jarige een kind zou kunnen opvoeden, ja.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Hangt af van de persoon, en de situatie waar die zich in begeefd.

    Ik denk opzich dat het wel kan, maar dat je daar dan niet echt tijd voor hebt, als 16-jarige.


    ONLY SEVEN LEFT <3

    Nou, een 16 jarige.... Het is dan wel ouder dan 14, het is nog steeds érg jong om een kind te krijgen! Het ligt er maar net aan wie en hoe je bent, denk ik. Ik zou het niet afkeuren, in ieder geval.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    mensen in ontwikkelingslanden kunnen het ook op hun 13e..

    Ligt eraan in wat voor situatie de 16-jarige zich begeeft.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Arrow schreef:
    Nou, een 16 jarige.... Het is dan wel ouder dan 14, het is nog steeds érg jong om een kind te krijgen! Het ligt er maar net aan wie en hoe je bent, denk ik. Ik zou het niet afkeuren, in ieder geval.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Hang af van hoe de persoon is.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    ILoveNynk schreef:
    Hangt af van de persoon, en de situatie waar die zich in begeefd.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Sommigen wel, maar de meesten niet.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    ILoveNynk schreef:
    Hangt af van de persoon, en de situatie waar die zich in begeefd.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dat hangt van de persoon af natuurlijk.


    -

    Het kan wel, maar ze hebben de centen en de diploma's niet om een gezin te onderhouden op die leeftijd. En dus vind ik het egoistisch as hell dat zo iemand dan zegt: Ja, ik ben er wel klaar voor om een kind op te voeden.


    No growth of the heart is ever a waste

    Die meisjes uit 16 & Pregnant in ieder geval niet.. Het ligt heel erg aan de persoon zelf, en hoeveel je bereid bent ervoor op te geven.


    It's time to be happy again.

    TheBoss schreef:
    Het kan wel, maar ze hebben de centen en de diploma's niet om een gezin te onderhouden op die leeftijd. En dus vind ik het egoistisch as hell dat zo iemand dan zegt: Ja, ik ben er wel klaar voor om een kind op te voeden.


    Totally agree. Je zou ook moeten denken aan het kind zelf.


    everything, in time