• Ik zat zo dus even te denken, zou een 16jarige, de verantwoordelijkheid hebben om een kind op te voeden?


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    TheBoss schreef:
    Het kan wel, maar ze hebben de centen en de diploma's niet om een gezin te onderhouden op die leeftijd. En dus vind ik het egoistisch as hell dat zo iemand dan zegt: Ja, ik ben er wel klaar voor om een kind op te voeden.

    Daar ben ik het volkomen mee eens. Je kan je kind op die leeftijd echt bijzonder weinig bieden.

    Waarschijnlijk niet.
    En ik vind het vet leuk dat er een weekendbreak is haha :9~


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    ILoveNynk schreef:
    Hangt af van de persoon, en de situatie waar die zich in begeefd.


    Felix

    ILoveNynk schreef:
    Hangt af van de persoon, en de situatie waar die zich in begeefd.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Kijk naar Tienermoeders en vel er zelf je oordeel uit. ^^
    Ikzelf heb eruit gezien dat er zijn die totààl geen verantwoordelijkheidsgevoel hebben. Er zit iemand in die haar kind maar opvoedt omdat het moet. Ze houdt wel van haar kind, maar niet met het volle moedergevoel. Ze houdt ervan omdat hij er eenmaal is, meer niet.
    Er zijn er die vroeg rijp zijn en zich al volledig in het moeder-zijn kunnen vinden. Het verschilt echt van persoon tot persoon.
    Al vind ik het persoonlijk geen goede leeftijd om al moeder te worden. (:


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik twijfel er aan, er zullen wel een paar uitzonderingen zijn die het kunnen maar de meeste meisjes zijn dan echt nog te jongen.
    Het hangt dus van de persoon af :)


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Ik ben het momenteel aan het doen en ik kan zeggen dat het -naar de omstandigheden natuurlijk- best goed gaat. Ok, er zijn momenten waarop ik het absoluut niet zie zitten en af en toe bekruipt me de gedachte dat het allemaal veel gemakkelijker zou zijn als Finn er niet was, maar hij is er nu eenmaal. En ik hou onbeschrijfelijk veel van hem!


    Van alle natuurrampen is liefde de grootste. En de mooiste.

    EllaOfcourse schreef:
    Ik ben het momenteel aan het doen en ik kan zeggen dat het -naar de omstandigheden natuurlijk- best goed gaat. Ok, er zijn momenten waarop ik het absoluut niet zie zitten en af en toe bekruipt me de gedachte dat het allemaal veel gemakkelijker zou zijn als Finn er niet was, maar hij is er nu eenmaal. En ik hou onbeschrijfelijk veel van hem!

    Ahw dat is heel erg lief!


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Er zijn er die dat kunnen, maar lang niet allemaal.
    Een kind opvoeden is sowieso zwaar, als je dat dan ook nog doet zonder centen, diploma of werk...


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik moet wel zeggen dat ik geweldig geholpen wordt door mijn vriendje, mijn ouders en zijn ouders! Zonder hen zou het veel veel veel moeilijker zijn allemaal & ik weet niet of ik het dan zou kunnen.


    Van alle natuurrampen is liefde de grootste. En de mooiste.

    EllaOfcourse schreef:
    Ik moet wel zeggen dat ik geweldig geholpen wordt door mijn vriendje, mijn ouders en zijn ouders! Zonder hen zou het veel veel veel moeilijker zijn allemaal & ik weet niet of ik het dan zou kunnen.

    Jou kindje is echt een poepie!


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Speaker schreef:
    Ik denk wel dat het een 16jarige een kind zou kunnen opvoeden, ja.


    hey kijk ik weet niks!

    EllaOfcourse schreef:
    Ik ben het momenteel aan het doen en ik kan zeggen dat het -naar de omstandigheden natuurlijk- best goed gaat. Ok, er zijn momenten waarop ik het absoluut niet zie zitten en af en toe bekruipt me de gedachte dat het allemaal veel gemakkelijker zou zijn als Finn er niet was, maar hij is er nu eenmaal. En ik hou onbeschrijfelijk veel van hem!

    Ik wens jou & je gezin heel veel geluk toe!


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Met genoeg steun en support wel ja.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Dat ligt natuurlijk aan de persoon zelf. Ik bedoel, het gaat wel heel veel tijd en geld kosten, dus ze moeten dan ook de nodige hulp en ondersteuning krijgen. Maar als ze echt goed hun best doen, en ze mensen hebben die voor ze klaar staan, zou het te doen moeten zijn, denk ik. (: