• Op welke tekenfilm figuur hadden jullie vroeger een 'crush'?
    Ga nu niet lachen, maar ik vond vroeger Micro-ice van Galactik football leuk.
    Ja, ik keek toen ik klein was naar Galactik fooball(krul)
    Fail.


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Voiceless schreef:
    Ash van Pokémon en L van Death Note maar die crush heb ik nog steeds. :9~


    Mijn crush is voor Light van Death Note :9~

    der was eens zo'n gassie bij totally spies die vond ik toen helemaal geweldig volgens mij was dat een vriendje van clover xD


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    shithead schreef:
    der was eens zo'n gassie bij totally spies die vond ik toen helemaal geweldig volgens mij was dat een vriendje van clover xD


    Welke van de duizend? xd


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Incognito schreef:
    (...)

    Welke van de duizend? xd

    haha xD de duizendste


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Die ene van Mulan vond ik geweldig, Shang.

    En Peter Pan en Ash Ketchum waren ook gewoon leuk. (krul)

    Weet ik niet meer :X vast wel iemand (krul)

    Abruzzi schreef:
    Ash van Pokemon. Shame.


    Nothing hurts more than being disappointed by the single person you thought would never hurt you.

    Voiceless schreef:
    Ash van Pokémon en L van Death Note maar die crush heb ik nog steeds. :9~

    L is gewoon te awesome -kwijl- 8'D


    Nothing hurts more than being disappointed by the single person you thought would never hurt you.

    Zuko en Aang van Avatar :9~
    Nu alleen nog Zuko, Aang is veranderd in een serieuze dude die ik niet mag -.-

    Ennuh, Diego van Dora, maar alleen als hij dan op bezoek kwam bij Dora, toen had hij een wat lagere stem, en toen was ik opeens hopeloos verliefd op Diego ;$

    En nog een, maar daar kan ik nu niet op komen...
    Oja! Zack van Saved By The Bell natuurlijk, hij is ONGELOFELIJK hott :9~, alleen is hij geen tekenfilmfiguur dus wordt hij ouder -.-

    [ bericht aangepast op 20 feb 2011 - 22:35 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Kaj uit Digimon. :P


    Life is hard and then we die

    Progeny schreef:
    Zuko van avatar! En stiekem nu nog, maar dan alleen met zijn halflange haar. Niet die staart. En Peter Pan, daar ging ik mee trouwen.:Y)


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    United schreef:
    Noenoe, de stofzuiger van Teletubbies.
    Haha, nee, ik zou het niet weten. (cat)


    haha, ik moest hier keihard. Omlachen maar dat komt omdat ik vanmiddag 2 uur Teletubbies moest kijken en die stofzuiger is gaaf. D'r zat z'n kind van 1 op me schoot die helemaal flipte toen ghij op het scherm kwam xd


    Trust me. I'm the doctor

    Een knakkertje van Dragonball Z.. Gohan ofzo, of nou ik weet niet wie.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Abruzzi schreef:
    Ash van Pokemon. Shame.


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Ik Ash van pokemon ofzoiets.:$